הגיגים, דעות, שאלות ו

roniv101

New member
Doda da da,תגידי מה את רוצה,אמרתי שאני לא מקב

מקבלת דעות של אחרים .? תאמת הדעה שלך , אותי , לא מעניינת ! בואי ונבין אחת את השנייה אני לעומתך לא יוציא את תסכולי ויתחיל לרשום פה האשמות חסרות בסיס על אלירז ואלין , פשוט יגיד שאותם אני לא אוהבת , ואת הסיבות אני ישמור לעצמיייי , אני לא באה לפה לשכנע אותךךך לאהוב מישהו , זכותך לאהוב מי שבא לך , את הבחירות שלך תעשי אם עצמך , זה לא עינייני. הבעיה שמציקה לי איתך זה ההתבטאות שלך על אנשים , פשוט דוחה .תשני את זה מציעה לךךך , באמת מכל הלב אולי יהיה לך קצת יותר טוב בחיים.
 

Doda da da

New member
השקעת המון בשביל לענות לדעה שלא מענינת אותך

וד"א, כל מי שאין לו מה להגיד אומר ש"הסיבות שמורות איתו" את חסרת תוכן - שיהיה לך יום נעים
 
זה לא פולחן זו האמת - הם הכי אנושיים בתכנית

תומכי איילה/סער מנסים למכור לנו בלבולי מילים שכביכול אלין המתוקה מדבש, "מסוכנת" לאלירז בגמר ובכך מנסים כביכול "להזהיר" אותנו כדי שלא נצביע לאלין !!! וכך מרבית הקולות ילכו עבור איילה!!! זהירות !!! אז בבקשה לא לפחד להצביע הרבה מאוד לאלירז ואלין .... הם היחידים שראויים להגיע לגמר... הם עשו לנו את העונה !!! הם מודל ומופת בכל כך הרבה תכונות מדהימות... אלין לא מסוכנת לאלירז !!! אלירז לא מסוכן לאלין !!! - הם משלימים אחד את השני !!! נשמות תאומות !!! שניהם מתוקים ומקסימים... התכנית תהיה משעממת בטירוף בלעדיהם !!! אלירז יהיה בדכדוך באם אלין תודח וזה ישפיע עליו לרעה... כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, כבוד עצמי ולאחרים, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, קטנוניות,ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, קטנוניים, דמעות תנין, השפלה,ניצול, נחמדות מעושה,זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... כשארז "מרכל" - אנו שומעים נרקסיסטיות קיצונית ,אהבה עצמית קיצונית, אגואיזם קיצונית, כוחניות קיצונית, סוציומטיות, בגידה קיצונית !!! ... מהשיחות שלו אנו מרגישים חוסר באיזון אנרגטי ועל פי רוב אנרגיות שליליות... ויהי מה ! אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן, בעיין ובלב ... בעונה זו ובכלל... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!! אלירז מקום ראשון ! אלין מקום שני ! פוטנה מקום שלישי !!! כי בסה"כ יש לה לב זהב !!! דרך אגב: איילה הרסה לסער את החיים בכל המובנים !!! הרסה לו זוגיות מדהימה עם בולבולון (הוא העיד על כך) הוציאה אותו טמבל מול כל עם ישראל (הוא העיד על כך) הרסה לו את הקריירה (הוא העיד על כך) מנצלת אותו, מתמרנת אותו צוחקת עליו (הוא העיד על כך)
 

nooha

New member
../images/Emo240.gif האיילות רצות במדרגות?

אלין לוי זוכה באהבה אמיתית, שוב מראים את הצדדים הפחות טובים של אלירז, סער מפחד מילדים ואיילה רשף מדלגת במדרגות האח הגדול http://wp.me/pGCFm-9x
 

ORIANESTER

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo20.gifאיזו כתבה יפה על אלין!../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

 
איילה הרסה לסער את החיים בכל המובנים

דרך אגב: איילה הרסה לסער את החיים בכל המובנים !!! הרסה לו זוגיות מדהימה עם בולבולון (הוא העיד על כך) הוציאה אותו טמבל מול כל עם ישראל (הוא העיד על כך) הרסה לו את הקריירה (הוא העיד על כך) מנצלת אותו, מתמרנת אותו צוחקת עליו (הוא העיד על כך)
 

Doda da da

New member
אם נהיה כנים, הוא היה שותף מלא

זה מה שנקרא - שמור אותי מאוהבי..
 

bamba38

New member
הנה הזבל התעורר ערום עם פרצוף של קוף 9 באב

איזה מכה הוא יקבל בחוץ בלי עבודה בלי חברה ישר לאברבנל הומו מגעיל
 

בטהובן22

New member
את תומכת ארז..ארז עשה טעות ולא אלירז...

בסופו של הדבר ארז תקע לו סכין בגב..אז אלירז עושה טעות?חחחחחחח ארז חרא של בן אדם..
 
הנה, שני האומללים ביותר בבית- "חברים"

סער וגואל, שני כאילומים מארץ הכאילו. והנה, אלירז טוען שהגזים ושהוא טעה, בגלל זה הוא כזה אדם נדיר וטוב. בגלל זה הוא ואלין נכנסו לליבי. הם באמת מרגישים! הם לא עושים הצגה של רגש. ולעיתים זה יוצא עקום ומופרך ולעיתים רגיש ואנושי. שיחזיקו מעמד, רק שיחזיקו מעמד.
 

rolli1

New member
ראיתם את סער העלוב עכשיו

סער: מה אלירז רב עם ארז? היו צעקות? (מתלהב) גואל: לא היו צעקות סער מאוכזב, הוא רוצה שאלירז ייצא רע. סער העלוב לך הביתה. מספיק הגעלת לנו את הנשמה (במיוחד כשאתה אוכל כמו מערבל בטון)
 

10555

New member
סער עלוב נפש../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

הוא גרם לכל המצב הזה, שכנע את ארז להעמיד את אלירז להדחה ושוב הוא עושה את זה. הוא אומר לארז "אלירז אומר הכל בפנים, וזה לא טוב להגיד הכל בפנים. הוא שוב מהנדס אותו. לבן אדם הזה אין דבר שנקרא "רגשי אשם" "מצפון" פשוט צפע מהלך.
 

Free Nana

New member
../images/Emo7.gifארז קורע לי את הלב......./images/Emo7.gif

ארז: "אני לא יכול יותר, אני גמור נפשית.." הוא שוכב על הדשא ומתייסר בגלל בחירה מוטעת אך לגיטימית.
 

rolli1

New member
ארז הדפוק הוכיח את דפיקותו היום באופן סופי

"מפריע לי שאתה שולח לי נשיקה". דפקט.
 
למעלה