הגיגים, דעות, שאלות ו

../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif עדכון חשוב - כנסו../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, נחמדות מעושה, זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן ובעיין בעונה זו .... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!
 

efrat20091

New member
לפני זמן מה אלירז הוכיח שמה שחשבתי עליו הוא

נכון. הוא פנה לאיילה שעמדה להכנס לבית ואמר לה:רוצה שאני אגיד לך מה צעקו לך אתמול... היא בתמימותה בקשה שיגיד. והוא אמר- איילה הביתה. הוא רצה לגרום לה להרגיש רע. גועל נפש- פשוא נטפל אליה כי היא חלשה ועדינה. לכן, אני חושבת שהוא לא רק סתם בנאדם. אלא לא בנאדם וכל המעריצים שלו -לא מבינים מה זה טיפוס שדורך על אנשים שמרגיש שהם חלשים ממנו. ארז הגבר היחידי איילה המלכה
 

תותי 40

New member
לאפרת -זה לא היה ככה - הוא היה בטוח שהיא שמעה

וחשב שהיא מבועשת מזה ולכן שאל אותה אם היא מבועשת ממה שאמרו. כשהיא אמרה שלא שמעה הוא כבר אמר לה כי היא ביקשה. הוא שאל אותה אם היא רוצה לדעת והיא אמרה שכן. מאוד לא היה לו נעים להגיד לה. אז אל תסלפי את הדברים. הוא בא בטוב בכדי לנחם אותה ולא בשביל לעשות לה רע.
 

efrat20091

New member
את באמת לא מאמינה שמישהו אומר למישהי דבר

כזה מדאגה. אם כן,תיזהרי.. כי טיפוסים כאלה שכאילו דואגים לך ומחפשים לפגוע בך.. יש הרבה בחוץ. אני ממליצה לך לבחון שוב את מה שהיה שם זה שיעור טוב לחיים.
 

webguy

New member
היא כבר לא מתרגשת ..

אמרה בעצמה יש שבעדי ויש שנגדי ..!! עובדה שיום שלם עודדו אותה ..ואתמול את אלירז ..
 

ORLYCOHE

New member
וזו בדיוק הבעיה שלך..העיניים- מבצע באופטיקנה

תקני משקפים ותוכלי לראות את הבן אדם היפה המקסים החכם שבאלירז כרגע את רואה רק לכלוך של סער ואיילה
 
הצלמים בהפסקה? תקעו אותנו עם איילה כאילו אין

אנשים בבית.בזיוווווווון
 
הצלמים בפירוש אכן כך- מאוננים על איילה

קונספירציה קטנה שלי (די ברצינות) אחד הצלמים שם מכיר אותה ומשתולל שם בשבילה
 

זהר77

New member
שריף, שום קונספירציה. הקלוזאפים וההתמקדות בה

הן ההוכחה הכי חזקה שיש. וזה ככה מההתחלה. כשהיו הרבה יותר אנשים בבית, המצלמה היתה מתמקדת בה לרוב, בריקודיה, בניפנופי השיער שלה, בתנועות השפתיים לגירוי. כמות הקלוזאפים עליה היא בלתי סבירה כבר. המצלמה היתה עליה בלי שום פרופורציה ולו יחסית לשאר האנשים.
 
גם לדעתי

אפילו אפשר לברר אם צלם שמכיר אותה אישית מועסק בצוות בוילה. אבל זה כבר עלבון לטרוח ולהוציא אנרגיה בכיוון המסריח הזה.
 

תותי 40

New member
אבל תודו שהצלמים גם מאוהבים באלירז

הם כל הזמן אחריו. לדעתי גם הצלמים מתים עליו כמו כל עם ישראל. אי אפשר שלא - הוא פשוט מתוק אמיתי עם כריזמה שופעת.
 
למעלה