דעות, הגיגים, שאלות ו

רןרן4

New member
חמודי, אני מאמין לסנגוריה הציבורית ולא לך!!

כבוד לסער שחברים שלו דואגים שיסבול יותר
 
חמודי תקרא לחברים שלך אם ישנם כאלה בכלל

מעניין מאד שרק הבוקר משרדו של סער קיבל 2 תיקים מהסנגוריה הציבורית לטיפול דחוף בהם.שבזה כמובן מטפלת הגר שהיא מנהלת את משרדו של סער במיוחד שלא נמצא כיום. מאיפה מאיפה אתה מביא את השטויות,והשקרים האלה.תתעורר אידיוט הכל שמועות שלא נכונות.המשרד של סער מפוצץ באנשים,וטלפונים.ויש אנשים שמוכנים לחכות שסער יצא מהאח הגדול העיקר שיטפל בהם אישית.
 

lolibror

New member
מי שמשקר זה הטורטיה שהופיע ב"אחות הקטנה"

ועכשיו מנסה להתחמק. יצאת חומוס עם פול
המשרד של סער שומם כבר שבועות!!!! לפחות 2 עובדים כבר התפטרו, מסכנים...
 

muza10

New member
פחחחחחחחחחחחחחחחחח

אם הייתי צריכה יצוג מפליליסט והסנגוריה הציבורית היתה שולחת את התיק שלי לסער.... מהר מהר הייתי דואגת להחליף עורך דין... עם כזה עורך דין בכל יכולת טיעונים שכזו.... אני עד עכשיו לא מבינה איך הדבר הזה עבר מבחני לשכה..
 

leean29

New member
פששש מקסיקני אתה בקיא חבר שלך מתאים לו

להיות עו"ד פלילי כי אין לו הרבה שכל הוא צריך להיות עם אנשים שהוא מייצג באותו תא
 

Daria83

New member
מהודעה שהסנגוריה פרסמה לעתונות, לא יפה לשקר

מקסיקני. לפחות תשקר על דברים שלא פורסמו בעתונות, ככה לא נדע!!!
 

lolibror

New member
מכסיקני טעים!מכסיקני טעים!מכסיקני טעים!

הרשו לך לעזוב את הבודקה שלך?
 

dindan84

New member
מקסי-אם אלין תודח זה יהיה בראש מורם ולא כמו ח

חברך ובת זוגו שאפילו ממש ברגע זה מתנסח בצורה עילגת. אלין הביאה נטו תמימות לתכנית, נטול אגו ותככים והיא תצא ותקבל את מלוא האהבה של הקהל. הבחורה לגמרי מדהימה
 
דפקט

אנחנו מעריצי אלירז בבית האח הגדול קובעים מי יודח, ואנחנו מעריצי אלירז בבית האח הגדול נסמס ללא היכר לאלירז וללייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול, ואחרי שקופמן ויורם זק המושחתים והמגמתיים יראו את כמות האסמסים שתשלח לאלירז וללייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול הם יצטערו על היום שבו החליטו להתעסק איתנו, מעריצי אלירז בבית האח הגדול ולהציג את אלירז ולייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול באור שלילי! אנחנו מעריצי אלירז נראה לקופרמן מי שולט במי ונעיף לכל הרוחות את סער הבוק האינפנטיל ואת פלגש הטיקים שלו שמתחילה כל משפט בבית האח הגדול ב"תקשיב"!!
 
חחחחח ביטניקט מה אתה חושב שאם החלפת שם

אז אני לא מזהה את הכתיבה העלובה שלך?לא נמאס לך להכנס כל רגע בשם אחר.תהיה גבר תתמודד בשם האמיתי שלך. אעלק אתם תקבעו חחחחחח אנחנו נחיה ונראה.אם אתם קובעים אז סבבה קבעתם אלין תודח בשבת.
 
דפקט

אם תעצבן אותנו יתר על המידה אנחנו מעריצי אלירז נדאג להדיח גם אותך מפורום האח הגדול בפורטל תפוז!
 
הבעיה שהם מכפישים את ארז ללא הפסקה../images/Emo31.gif

ככל שיתמידו בזה, אחוזי התמיכה בארז ילכו ויגברו.
 

ayaliar

Well-known member
למה, אסור "להכפיש" את ארז הקדוש?

לארז מותר למרר לגואל את החיים אבל לגואל אסור לדבר עליו? לארז מותר להתפוצץ על אלין בלי סיבה אבל לה אסור לדבר עליו? לארז מותר לתקוע סכין בגב לבן אדם היחיד שבאמת אוהב אותו בבית אבל לאלירז אסור להפגע? בעיניי, ארז אחד האנשים הגועליים שנכנסו לבית הזה. אף פעם לא הבנתי למה אלירז כ"כ רך וחם כלפיו. לא הצלחתי להבין מה הוא מוצא באיש החלול והאגואיסט הזה. שיעלו אחוזי התמיכה בארז. לעלות מלא הרבה ללא הרבה פלוס קצת זה לא נורא
 
למעלה