דעות, הגיגים, שאלות ו

w i n n e r r r

New member
צריך לקרוא לפורום הזה פורום "אלירז ואלין"

כולם יודעים שהם הכוכבים האמיתיים איילה וסער פה עם קולות בודדים כמו בחוץ ככה גם בפורום ההדחה הזאת הולכת להיות צפויה כמו ההדחה של הילה. איילה הולכת הביתה בשבת
כל תוצאה אחרת תיהיה בגדר התערבות בוטה של ההפקה....
 
איילה נשמה טובה ../images/Emo6.gif

אם זה מה שטוענים התומכים שלה, אז עצוב לי בשבילם.
 

ayaliar

Well-known member
משימה:

סער הרגע הכריז שהוא יודע ואוהב לקבל ביקורת, אם היא בונה. המשימה היא: מצאו ביקורת אחת שסער קיבל העונה ממישהו באהבה, בהבנה, בלי עצבים, בלי שיתנפח לו הווריד צאו לדרך
 

w i n n e r r r

New member
איכס איילה:"אלירז יעשה הכול כדי להגיע לגמר"

בונאה יא חתיכת סתומה איך היא בכלל יכולה להגיד את זה חסרת מודעות מטומטמת וצבועה לכי תחפשי את סער אהוב ליבך. אלירז רב עם פותנה וגואל רגע לפני ההדחות על משהו קטן כמו תקציב נראה אותך עושה דבר כזה יא חתיכת צבועה מגעילה שכמותך חסרת בושה יום שבת מחכה לך.
 

עינת י

New member
איילה נכנסת למיטה של גבר שדוחף לה ניייר טואלט

מסריח לפה., כדי להגיע לגמר.
 

דינה128

New member
איילה על אלירז:אני לא אוהבת אותו אני שונאת או

ושומבלע אומר שלאיילה אין שנאה בלב
 
איילה הדוחה אמרה עכשיו לארז

שאלירז יעשה הכל להגיע לסוף... המגעילולה הזו לא מבינה איזה תמונות נוראיות שלה מסתובבות ברשת היא לא מבינה איך אנשים אומרים בכל מקום שהדמות שלה עושה להם בחילה היא חושבת שהיא מדהימה ונהדרת היא מסרבת לעשות תיקון ולו הכי קטן... היא מושלמת ....באסה...אין מושלם את זה היא תגלה שהיא תעוף משם....והשעון מתקתק. צביעות, קור רוח ונצלנות - כמה תכונות שליליות בבחורה צעירה כל כך- לא יאמן!!!
 
והיא עשתה הכללל על מנת להישאר

והכל זה אומר להכנס למיטה של גבר שמתחנן בפניה שתניח לו כי יש לו מישהי שמחכה לו בחוץ!
 
אילה לא צריכה למתוח ביקורת על איש כי

היא עצמה עברה ממזמן את גבולות הטעם הטוב. ואולי התכנית תהיה המראה שלה בדרך לתיקון. ואולי לא..זו בעיה שלה בלבד ושל המסכנים שחיים סביבה! (פשוט השיחה שלה עם ארז וטון הדיבור המתנשא הביאו אותי לפורום שוב)
 
למעלה