המממממממ ../images/Emo46.gif
קצה היכולת? טוב, כנראה שאצלכם זה ככה. אני לא הולכת עד לקצה היכולת שלי, כי אז זה באמת יכאב. קצה היכולת זה כמו שאני אסתובב יום שלם בחוץ, כאשר יש שמש יוקדת, ואני לא אשתה מים כי אני מסוגלת לא לשתות מים מבלי למות. בשעה 13:00 אני ארגיש חלשה, אבל עדיין לא הגעתי לקצה היכולת, אז למה לשתות מים? טוב אני אמשיך לטייל לי ברחובות, ולא אשתה כלום. בשעה 15:00 אני כבר יותר חלשה, אבל לא הגעתי לקצה היכולת, אז מה אכפת לי שהגוף שלי רוצה מים? אני לא הגעתי לקצה היכולת! בשעה 17:00 אני מרגישה שאני הולכת להתמוטט ועדיין אני לא אשתה מים. בשעה 17:30 אני מרגישה שאני מגיעה לקצה היכולת שלי....אבל אז בדיוק אני מתעלפת מהצימאון. להקשיב לגוף זה לשתות כשצמאים זה למתוח כמה שיכולים מבלי שזה יכאב זה ללכת לישון כשעייפים זה ללכת לשירותים כשאת צריכה להשתין האם היית מונעת מעצמך להשתין כי עדיין לא הגעת לקצה היכולת שלך? הרי אפשר "לשמור" את הפיפי ולהתאפק. למה אינך שומרת את הפיפי למשך שעה? כי את לא חושבת ששמירת הפיפי תעזור לך להיות גמישה יותר, אבל את כן בטוחה בזה שלהגיע לקצה היכולת תוך הכאבה עצמית תעזור לך להיות גמישה יותר זהו. אין לי מה להוסיף. כל אחד שיעשה מה שטוב לו.