מורים יקרים-שאלה לי

adi777

New member
../images/Emo39.gifמורים יקרים-שאלה לי ../images/Emo157.gif

אני מתלבטת אם לערער על תוצאות בחינת בגרות מעשית באמנות (בחינה בע"פ) רציתי לדעת אם ערעור בהכרח יוביל לעלייה בציון איך הערעור מתבצע עד מתי אני יכולה לעשותו (הבחינה הייתה ב28\3) ועוד תגובות בקשר לזה.. חג שמח
 

adi h

New member
adi777 יקרה../images/Emo141.gif

לא בהכרח עירעור מוביל לציון גבוהה יותר ,תלוי מה הסיבות כל מקרה נבדק לגופו בוועדה לעירעורים. שולחת לך קישור שיעזור לך בנושא העירעור . בהצלחה
ושבת שלום עדי
 

adi777

New member
adi h אני יודעת.. רציתי רק לדעת

ע"פ נסיונכם כמורים, מה בד"כ קורה- האם הבוחן בא בראייה ביקורתית יותר וימצא יותר פגמים, או שמא ינסה להעריך את העבודה בידיעה שקודמו לא עשה כן?
על הקישור!
 

לימור75

New member
לרוב הראייה ביקורתית

בודק רוצה לראות הנמקה מוצדקת לעירעור. קורה ויש טעויות, קורה והבודק באמת מוצא שמי שבדק את הבחינה שגה. אבל לרוב ערעורים הם נסיון להעלאת ציון בלי סיבה אמיתית, ולכן במקרה כזה הגישה הופכת מיידית לביקורתית. כי גם אני לא ארצה שסתם יבואו ויערערו על שיקול הדעת שלי. ובפעמיים שבדקתי ערעורים, המלצתי על ציון נמוך יותר מזה שקיבל הנבחן.
 

adi777

New member
../images/Emo39.gif ../images/Emo51.gif לימור העניין הוא../images/Emo157.gif

שזאת לא מחברת בחינה שלי כתובה במקצוע כמו היסטוריה, שזה די ברור מה נכון ומה לא, אלא בחינה מעשית באמנות דבר שקשה להעריך ולמדוד וזה מאוד סובייקטיבי לפי הבוחן. עוד דבר שזה עובר הערכת דעת אחד, בניגוד לשאר בחינות הבגרות שיש 2 מעריכים.. אני אישית חשה שכן יש מקום לערעור כי עבודתי טובה וראויה לציון בהתאם (עובדה שיש לי מגן 100) הבוחן בכלל יודע על הציון או שהוא בא ללא ידע מוקדם?
 
למעלה