האם מישהו שמע?

ilite540

New member
../images/Emo39.gifהאם מישהו שמע?

מה קורה בשבוע האחרון לרשת כתב נט של אורט. יש לי עיתון בית ספרי שם ואיני מצליחה לפתוח אותו כבר 6 ימים. האם מישהו יודע מה קרה? למי עלי להתקשר? ליצור קשר? מה? מי? מו? אני ממש בלחץ!!!!!!!
 

mmtt

New member
לחץ זה דבר לא בריא, צרת רבים חצי נח

תרגעי, גם אני לא מצליחה, שלחתי להם מסר מקווה שהם יענו ויתקנו - תרצה
 
למעלה