Gigantic Boots

New member
אני מניח שיש כאן הרבה מעריצים של jeff buckley

כי זה פורום מיוז. ומיוז זה מאין צורה מתפתחת שלו. קבלו, צפו, שמעו, ולא תאמינו: http://www.youtube.com/watch?v=fdkMWDou-LE הבן אדם שר בידיוק כמו ג'ף באקלי.
 

MIDNIGHT LOVE1

New member
רדיו??גלגל"צ?../images/Emo2.gif

למה צריך רדיו בשביל לשמוע את השיר של מיוז?
 

L A D Y B U G 2

New member
../images/Emo207.gif

קעקוע!!! לא הוא לא אמיתי
... סתם השתעממתי ואני ממש אוהבת שפיריות...
 

CitizenErased

New member
../images/Emo32.gif

דברים לא קשורים למיוז... ושאלות דפוקות שהיו צריכות להנצל"ש... לכאן.
 
נצל"ש- מישהו פה מכיר או היה במודיעין במסלול

האזנות?? זה ממש ממש דחוף לי
 
כן.. גם אני הייתי בגדנ"ע. בעצם בשתיים אפילו.

אבל אני מתכוונת לצבא עצמו.. אני פשוט בהתלבטות מטורפת אם לחתום ויתור ולצאת מהמודיעין אחרי שאני כבר שנה במיונים ואז אני אלך לכלל צבאי, או פשוט לקבל את הגזירה וללכת להאזנות למרות שלא שמעתי על זה דברים כל כך טובים.. מישהו? עזרה? בבקשה?
 
אממ, לפי מה ששמעתי,

אם את חותמת על וויתור להאזנות את לא יכולה לקבל שום תפקיד אחר במודיעין.
זה נשמע לי קצת מוזר אבל זה מה שאמרו לי. בקשר לשאלה שלך- האמת היא שאף אחד לא יכול לתת לך את התשובה, את צריכה לברר אם עצמך אם זה מתאים לך או לא, ואז לבדוק מה לעשות עם זה. בכלל, יכול להיות ששמעת על זה דברים לא טובים אבל זה דווקא לך אישית זה מאוד יתאים (או שלא, אבל הבנת את העיקרון חח). עוד משהו, דודה שלי הייתה בהאזנות ולפני חודשיים ככה באמת שאלתי אותה איך זה שם, אמרתי לה שזה בטח היה משעמם להיתקע כל השירות הצבאי עם אוזניות ולשמוע ערבית שנתיים.. והיא דווקא הפתיעה אותי בתשובה שלה, כשהיא ענתה לי שזה דווקא היה לה מאוד מעניין. אז שוב, הכל אינדיבידואלי.
 
נאממ אני יודעת..

עברתי כל מיני מיונים לכל מיני מסלולים במודיעין.. אוךך אני פשוט צריכה לדבר עם מישהו שהיה שם, כי אני לא רוצה ללכת לצבא ואז לגלות שזה לא מתאים לי, כי אני ממש קרובה לגיוס שלי ואני צריכה להחליט עכשיו.. ותודה
 
למעלה