../images/Emo32.gif../images/Emo122.gif../images/Emo7.gif

טוב כנראה שאסור לי להרגיש טוב... היום כשחזרתי מהעבודה, 5 דקות ליד הבית, נפלתי
פתאום אני מוצאת את עצמי על הרצפה, בולמת את הנפילה עם הברכיים וכפות הידיים. חטפתי מכות חזקות בברכיים, בקושי קמתי מהרצפה, מישהי ברחוב עזרה לי לקום. הברכיים כאבו ושרפו נורא, בקושי הלכתי, התיישבתי בצד והתקשרתי כולי מבוהלת לאמא שלי. בקושי ירדתי עם ה
ה, אבל היא לא אשמה, אז עשינו סיבוב קצר ונכנסתי ישר למיטה. הברכיים המשיכו לכאוב בכל תזוזה וממש לבעור. השכיבה במיטה רק החמירה את הכאב. החלטתי לנסוע למיון, לפחות שיעשו צילום, עדיף לנסוע למיון מאשר מחר להתחיל להתרוצץ במרפאות. אז נסעתי למיון, בידיעה שאני הולכת לבלות שם מספר שעות, למרבה ההפתעה תוך בערך 20 דקות כבר היינו בדרך חזרה הביתה. אז זה רק חבלה
, שבר אין (הייתי בטוחה שלא יהיה שבר). קיבלתי אישור לקחת משככים
(אבל שכחתי לשאול איזה משככים לוקחים לחבלה??) ולשים קומפרסים. אח"כ כשיצאתי התעצבנתי על הרופא
, הוא רשם בגליון"אין כאב בהליכה"- אני בקושי הולכת, הולכת לאט לאט, בקושי מקפלת את הברך והוא רושם אין כאב בהליכה??? הוא אפילו לא שאל אם כואב לי בהליכה!!!! אוףףףףףףףףף הרופאים האלו מעצבנים!!!!!
לפחות ראיתי שהוא רשם המלצה ליום מחלה (שמתם לב שרשמתי "ראיתי"?? הוא כמובן אפילו לא טרח להגיד לי שהוא ממליץ על יום מנוחה
) . עדיין מתלבטת אם להישאר מחר בבית או לא. מצד אחד זה יום שלא ירד מימיי המחלה כי זו תאונת עבודה על חשבון ביטוח לאומי, מצד שני רק חזרתי לעבודה ביום רביעי שעבר ויש לי מלא עבודה. דיווחתי לבוסית והיא דווקא אמרה לי להישאר לנוח. נראה לי שאראה איך ארגיש מחר בבוקר ואז אחליט, למרות שברור לי שאחרי שנת לילה בקושי אוכל לזוז (אחרי מנוחה יותר כואב להזיז את הרגל). אז זהו אלו עלילותיי היום...
 

זואילי

New member
אוי, מה זה הדבר הזה??

אני מקווה שנשארת בבית ותנוחי היום - מחר. נפלת בגלל סחרחורת?
 
בסוף הלכתי לעבודה

המנוחה בלילה עזרה אז החלטתי ללכת לעבודה (ננוח מחר
). הברך עוד כואבת ואני קצת צולעת אבל הרבה יותר טוב מאתמול. אין לי מושג איך נפלתי, פתאום מצאתי את עצמי מנסה לבלום את הנפילה על המדרכה.
 

galim29

New member
אוי מייקוש../images/Emo4.gif

לפני בערך חצי שנה, בקיץ, הייתי בהופעה של גלי עטרי ביריד חוצות היוצר בירושלים. ישבתי על הטריבונות למעלה וכשהסתיימה ההופעה והתחלתי ללכת לכיוון היציאה נתקעתי בקרש שהיה על הרצפה ופשוט נמרחתי על הרצפה FLAT עם הידיים ועל הברכיים וזה היה מעבר צר מאוד ולא היה במה לתפוס. באוקצור, קיבלתי מכות רציניות, וחודשים כאבו לי הרגליים עד שנרפאו מהשטפי דם שהיו לי שם... זה כאב נורא. שקלתי לתבוע את מקימי היריד על הבניה הלקויה של המקום ובסוף לא היה לי כוח... סקיצור מותק, זה קורה, זה מבאס וכואב אבל לרוב צריך לסבול עד שזה עובר וזה לוקח זמן....
תנוחי ותרגישי טוב בובה
 
יקירתי הכאובה

מסכנה שלי, תנוחי ותטפלי היטב בכאב... כניראה היה לך יום "נפילה"... תרגישי טוב מתוקה ואם בא לך לדבר, אז את יודעת איפה למצוא אותי.. נשיקות ויום טוב..
 
זכרתי את הנפילה הקודמת שלך ../images/Emo13.gif

בת"א. אין לי את מי לתבוע כי לא נתקלתי בכלום, פשוט נפלתי מסיבה לא ברורה. אבל אני כן מגישה תביעה לביטוח לאומי להכרה בתאונת עבודה, כי אפילו אם הכאב יעבור תוך כמה ימים, אם בעתיד יהיו לי בעיות עם הברכיים וניתן יהיה לקשר זאת לנפילה הנוכחית יהיה לי למי לפנות להחזר כספים בגין העדרות מהעבודה וכו'. אז קפצתי היום לכירורג במרפאה ליד העבודה, לקחתי את הטפסים הדרוש לצורך התביעה, קיבלתי הצעה מהרופא החמוד
(כן... יש גם כאלה) למספר ימי מנוחה בבית, אך סירבתי בנמוס מפאת לחץ בעבודה. בנות זה חשוב מאוד לעשות את זה גם אם לא נראה לכן שזו יכולה להיות פגיעה לטווח הארוך, אם קרתה לכן תאונה, נפילה בדרך לעבודה או בדרך מהעבודה הביתה (או אפילו תאונת דרכים). חשוב ורצוי להגיש תביעת תאונת עבודה לביטוח לאומי, אפילו אם לא נעדרתם כלל מהעבודה כתוצאה מהפגיעה. אולי בעתיד האזור הנפגע יתחיל לכאוב שוב או יגרמו בעיות הקשורות לכך תמיד תוכלו לפנות לביטוח לאומי ולבקש המשך הכרה כתוצאה מהתאונה בעבר.
 

נעמי 17

New member
דחוף למרוח ארניקה

ועדיף בג'ל אבל אפשר גם במשחה, גם אני הרבצתי נפילה אפיים ארצה בספטמבר וזה הדבר היחיד שהציל אותי משטפי דם וכאבים.
 
יחי הארניקה!

תרגישי טוב, מקוה שהיום כבר הרבה יותר טוב
תנצלי את מחר לנוח ורבוץ
 
אוי מתוקה../images/Emo122.gif

מקווה שאת מרגישה היום יותר טוב ונחת ב
(בחירות זה יום שבתון). אני חושבת שכדאי לך כן לקחת יום מחלה אחד לפחות ואני אגיד לך גם למה: קורה שאחרי שנופלים אין יותר מדי כאבים אבל, אחרי כמה ימים פתאום מתחילים להרגיש שכואב ומאדדדד וזה מניסיון של יותר מנפילה אחת. בקשר לתביעה, אני חושבת שבאמת יש לך קייס לזה כי כמו שאמרת זה בדרך מהעבודה הביתה ואת מבוטחת. אגב, אם נתקלת במשהו כמו העיגולים שמונעים חנייה על המדרכה את יכולה גם לתבוע את העירייה במקום מגורייך. רפואה שלמה
ותלמדי ממני לא ליפול. ממתינה שהפסיקה לספור את הנפילות שלה.
 
אוףףףףףףף ../images/Emo10.gif

בגלל הנפילה התחלתי לצלוע ולגרור קצת את הרגל (מהכאב שכרוך בקיפול הברך), כתוצאה מכך החל לכאוב לי התפר בבטן התחתונה שבדיוק מעל אותה רגל (זה התפר היחיד שעדיין נשארו בו מספר חוטי דייג), כנראה שאני מאמצת את השרירים שם באזור בגלל ההליכה הלא נכונה. ובכלל האמבטיות נהפכו למבצע צבאי
, מאז הניתוח הייתי צריכה "רק" לדאוג לא לעשות תנועה שתכאיב בתפרים עכשיו אני גם צריכה להיזהר לא לעשות תנועות שיכאיבו בברכיים. נהפכתי לזקנה בת 80
 
לא מכירה את הארניקה אבל

יש משחה טובה בשם טראומיל שמיועדת למכות יבשות ושטפי דם, אם לא תמצאי את הארניקה תקני את הטראומיל. בקשר לתפרים, לא יודעת מה לומר לך.
 
בוקר טוב

מקווה שהיום את יותר טוב.. לגבי הנפילה מכיוון שרשמת שלא ברור ממה נפלת....לדעתי כדאי לגשת לאורטופד....לבדוק קרסוליים.......גם אם את לא מרגישה כלום. לפעמים כשהקרסול מעד (לא משנה מתי בעבר הרחוק או בדיוק בנפילה זו).....יכולות להיות לך מעידות חוזרות......ואז יש מעידות שלא מרגשים ופתאום מוצאים את עצמנו על הרצפה........מניסיון.....
 
היום הרבה יותר טוב

לגבי הקרסול, בעבר היה לי נקע, רק שאני לא זוכרת באיזו רגל (הייתי אז ילדה). וכן הרבה פעמים אני מרגישה מעידות אבל בדר"כ אני לא נופלת, מצליחה לעצור. כנראה שיש קשר לנקע.
 

זואילי

New member
את נועלת פלטפורמות?

כי אני, מכורת פלטפורמות, לפעמים דופקת איתן נפילה צידית כזאת.. של הקרסול.
 
למעלה