../images/Emo32.gif../images/Emo122.gif../images/Emo7.gif
טוב כנראה שאסור לי להרגיש טוב... היום כשחזרתי מהעבודה, 5 דקות ליד הבית, נפלתי
פתאום אני מוצאת את עצמי על הרצפה, בולמת את הנפילה עם הברכיים וכפות הידיים. חטפתי מכות חזקות בברכיים, בקושי קמתי מהרצפה, מישהי ברחוב עזרה לי לקום. הברכיים כאבו ושרפו נורא, בקושי הלכתי, התיישבתי בצד והתקשרתי כולי מבוהלת לאמא שלי. בקושי ירדתי עם ה
ה, אבל היא לא אשמה, אז עשינו סיבוב קצר ונכנסתי ישר למיטה. הברכיים המשיכו לכאוב בכל תזוזה וממש לבעור. השכיבה במיטה רק החמירה את הכאב. החלטתי לנסוע למיון, לפחות שיעשו צילום, עדיף לנסוע למיון מאשר מחר להתחיל להתרוצץ במרפאות. אז נסעתי למיון, בידיעה שאני הולכת לבלות שם מספר שעות, למרבה ההפתעה תוך בערך 20 דקות כבר היינו בדרך חזרה הביתה. אז זה רק חבלה
, שבר אין (הייתי בטוחה שלא יהיה שבר). קיבלתי אישור לקחת משככים
(אבל שכחתי לשאול איזה משככים לוקחים לחבלה??) ולשים קומפרסים. אח"כ כשיצאתי התעצבנתי על הרופא
, הוא רשם בגליון"אין כאב בהליכה"- אני בקושי הולכת, הולכת לאט לאט, בקושי מקפלת את הברך והוא רושם אין כאב בהליכה??? הוא אפילו לא שאל אם כואב לי בהליכה!!!! אוףףףףףףףףף הרופאים האלו מעצבנים!!!!!
לפחות ראיתי שהוא רשם המלצה ליום מחלה (שמתם לב שרשמתי "ראיתי"?? הוא כמובן אפילו לא טרח להגיד לי שהוא ממליץ על יום מנוחה
) . עדיין מתלבטת אם להישאר מחר בבית או לא. מצד אחד זה יום שלא ירד מימיי המחלה כי זו תאונת עבודה על חשבון ביטוח לאומי, מצד שני רק חזרתי לעבודה ביום רביעי שעבר ויש לי מלא עבודה. דיווחתי לבוסית והיא דווקא אמרה לי להישאר לנוח. נראה לי שאראה איך ארגיש מחר בבוקר ואז אחליט, למרות שברור לי שאחרי שנת לילה בקושי אוכל לזוז (אחרי מנוחה יותר כואב להזיז את הרגל). אז זהו אלו עלילותיי היום...
טוב כנראה שאסור לי להרגיש טוב... היום כשחזרתי מהעבודה, 5 דקות ליד הבית, נפלתי