ILL take the rain
New member
../images/Emo32.gif24,000 לערך-../images/Emo160.gif../images/Emo29.gif
הרוגים באסון טבע שהיה במזרח.. פיספתי את השרשור שהיה על זה
(שאלה רטורית למתקשים שבינינו...) טוב אז מה נראה לכם?מה אתם חושבים?איך אתם מרגישים וכל זה? פשוט. יש כל כך הרבה ישראלים שמטיילים שם ואיכשהו מישו מכיר איזה מישו שמכירה מישי שמכירה................................ששם!(אפילו אני) יש איזה איש שיש לו תוכנית ברדיו(משו על הקבלה וספר הזוהר)שאמר לפני כמה חודשים כבר שיהיה אסון טבע גדול מאד וזה גדול מאד! זה משו מטורף. ועכשיו זה נחמד לדעת שאחותי בחרה דווקא לטוס לניו זילנד(ועוד יותר נחמד שהרגע בדיוק היא התקשרה
)
הרוגים באסון טבע שהיה במזרח.. פיספתי את השרשור שהיה על זה