באמנות כמו באמנות, אין דבר כזה שאין
דבר כזה... אמנות לא מזעזעת אותי. מלחמות כן. אמנות זה לא רק רפרודוקציות של חרציות שתולים בסלון (והסליחה עם חובבי החרציות). אמנות צריכה לבקר (בין השאר) ולהגיד את הדברים באמצעים המיוחדים שיש לה. כן, זו עבודה לא קלה לעיכול, אילו רק אנשים היו מביעים את אותה מחאה על עצם מותם של החיילים הייתי אומרת ניחא. אבל מותם מתקבל כדבר לגיטימי, הכרח המציאות, וזה, לעניות דעתי הלא פופולרית, השימוש הציני בבני אדם.