שמוף

ווינגז

New member
../images/Emo32.gif שמוף ../images/Emo3.gif

הודעות שלא קשורות לנושא הפורום - שרשרו לכאן. שימו לב לחוקים, בבקשה: - אין לנצל"ש שרשורי תפוז
אנשים, כנאמר וכידוע - הן נעלמות אחרי 24 שעות, אם רק עוזבים אותן בשקט. - אין לשרשור לפה הודעות שקשורות לנושא הפורום - לכולן יש מקום מתאים. - אין לשרשר הודעות
לאף הודעה חוץ מלזו, בטח ובטח לא לפתוח אותן בהודעות חדשות. כל הודעה שתעבור על הכללים, תשורשר או תמחק בהתאם להחלטתינו. המשימה הפעם: ספרו לי מה ומי ריגש אתכם לאחרונה.
 

לבנדר א

New member
מישהו במקרה יודע

איך הופכים אייקונים תפוזיים לאייקונים במסנג'ר בלי לעוות אותם? הם יוצאים לי מוקטנים כאלה.
 

yonVata

New member
הייתה לי בעיה דומה...

כשניסיתי לעשות אייקונים של מייפל... אז גם אשמח לתשובה...
 
זה משהו שאני כבר הרבה זמן רוצה לדעת

איך לעשות, בינתיים אין לי מושג איך, אם תגלה ספר לי
 

yonVata

New member
אני יודע איך..

רק שזה מקטין את התמונה לגדול של בול דואר.. אז לא רואים כלום..
 
אאל"ט אני עושה את זה עם התפוז פד

אני יכולה לבדוק לך בערב כשאהיה בבית, אני לא בדיוק זוכרת, אני תמיד משחקת עם זה עד שהם יוצאים לי טוב, וגם לא תמיד אני מצליחה עם כל האייקונים יש כאלה שבכל מקרה יוצאים לי מעוותים
 
את לא מכירה את התוכנה../images/Emo35.gif

תפוז פד בד"כ כשאני רוצה אייקון למסנג'ר אני לוקחת אותו משם, שומרת אותו ומעלה למסנג'ר, אני פשוט מפעם לפעם שוכחת אם אני מעתיקה אותו לצייר ושומרת או עושה SAVE IMAGE AS אז אני צריכה לשחק עם זה עד שיוצא לא מעוות
 

ווינגז

New member
לי יש ../images/Emo3.gif

ומעבר לזה, יש לי המוני אייקונים של תפוז, כמעט כל דבר שבאמת משתמשים בו, רק תגידי מה את רוצה.
 

Blackcandle6

New member
אם אני אמצא את זה שוב מתישהו

בעיקרון האייקונים צריכים להיות בגודל מסויים כדי שמסן לא יעוות אותם. נכנסים לצייר- מגדילים. איך וכמה אני לא זוכרת... אפשר לנסות לאלתר בנתיים...
 

לבנדר א

New member
נשברתי.

אני כל כך רוצה את המחשב הישן שלי. והוא אפילו לא ממש ישן. בקושי שנה. כבר הוא נפח את נשמתו, ואני אפילו לא יודעת איך, או למה. אני רק יודעת שאני מתגעגעת אליו, אל איך שהוא עבד, לפאקים הקטנים שלו שלמדתי להשלים איתם, לתיקיה שלי ולכל תת התיקיות שכולם ביחד מצטברים לבערך 80 ג'יגה של אושר. אוספים קטנים מכל מני זמנים, דברים חמודים ומשעשעים שמצאתי ברחבי האינטרנט, שאריות מתקופות שלי, רשומות, אלפי סקרינשוטס שנאספו אחד-אחד. כל הזמן הזה, כל הפיסות הקטנות מהחיים שלי שנאגרו במבוך הביתי הזה, בתיקיות שמתפצלות לתיקיות שמתפצלות לתיקיות... ככה, בלי התרעה. אני עכשיו כועסת על עצמי על כל הדברים שלא גיביתי כי לא נראו לי חשובים בזמנו, או פשוט דחיתי להזדמנות אחרת כי מי חשב שככה פתאום תמות לי...
ועכשיו אני עם הדבר הזה. בערך שבוע עבר לפני שהתיישבתי לפניו באנחה והתחלתי להתקין בו את הדברים הבסיסיים וחשבתי שהשלמתי עם זה. כי הם לא שורדים לעד ותמיד עוברים מחדש את הטקס הזה של להתחיל מחדש. אבל אני מתגעגעת, זה אולי פאתטי וכמה מכם חושבים שזה על גבול הלא בריא אבל פאק! מחשבוש שלי.
 
למעלה