פורום תרבות אירלנד

מפותחת17

New member
אהההההההה עכשיו אני מבינה מה

קורה פה-מרוב שעמום נכנסתי לכל מיני הודעות בפורום שלכם וראיתי את הבלגן שהיה ואני עוד באה עם הממוטות שלי אבל קיבלתי תשובות והפניה לאתרים מעולים ואני חייבת להגיד שבכל זאת נכנסתי לאתר של הקבלה שהיה הנושא של הויכוחים שלכם ואני לא חושבת שזה סותר אבולוציה אבל גם לא נראה לי שהמורה שלי מבינה בזה או תאהב את זה. על כל מקרה אני חושבת שאני אשתמש בידע שנתתם לי בשביל העבודה ועל מה שההוא הפילוסוף כתב שהתווכחתם איתו דווקא כן נראה לי אמיתי והוא נראה אדם שיודע מה הוא מדבר אבל גם אם לא חשבתם פעם אולי שני הצדדים צודקים? נכנסתי לכרטיס של domolok שהתווכח הרבה מאוד ואני לא חושבת שילד בן 15 כמו שרשום בכרטיס שלו יכול בכלל להבין כמו שאני בגילי לא יודעת הכל ותמיד יש ואפשר עוד ללמוד מאחרים ותודה לכולם על הזרה אני מקווה שלא תגידו שגם אני משתפת פעולה כי אני לא וכל אחד זכותו לחשוב מה שהוא רוצה. אם מישהו יכול לשלוח לי עבודה בנושא אבולוציה אז שיכתוב לי או שיצרף קובץ לתשובה.
 

qet1

New member
אם תעקבי מקרוב אחרי הוכוחים

תגלי שהבעיה היא לא הקבלה, אלה אחרון הפילוסופים עצמו: 1.הוא זורק נתונים מופרכים לחלוטין ללא כל הוכחה. 2.הוא משקר. 3.הוא מכיחש שאמר דברים למרות שהכל מתועד רק כמה הודעות ליד... 4.הוא מקלל בלי הפסקה. 5.הוא מדבר ממש לא לעניין ולעולם לא מגיב ברצינות על מה שנאמר (אין אף פעם קשר בין ההודעה שאליה הוא מגיב לתגובה שלו) התגובות שלנו הן רק שרשרת של קללות, עובדות שגויות, שקרים והטפה מיסיונרית. 6.הוא נכנס לפורום בהרבה כינויים שונים כדי לשבח את עצמו(לאחרונה הוכחנו זאת באופן מוחלט...כי הוא שכח להחליף כינוי). 7.הוא כותב בפורום רק כדי לעצבן, והוא בכך. 8.הוא הפך את הפורום למזבלה בנושא שבכלל לא קשור לנושא הפורום. 9.יש בתפוז כבר פורום קבלה שמיועד לנושאים אלה...חוץ מזה יש גם את פורום אתאיזם ודת ואת פורום חופש למטרת ויכוחים בין דתיים לחילונים.....הפורום הזה נקרא פורום אבולוציה ולא "פורום החזרה בתשובה".
 

מפותחת17

New member
אני לא נכנסת לוויכוחים שלכם על מה ש

לא יהיה אבל אני אגיב למה שרשמת כי לקח לי שעה היום לקרוא את כל הוויכוחים שלכם ואני לא אומרת שהוא צודק או שאתם אני רק אומרת תחשבו אולי שני הצדדים צודקים כי זה מה שאני חושבת. אני לא יכולה להתעלם מזה שיש בדברים שלו המון והרבה דברים שהוא טען אני מכירה-בקשר למדע-ואני חושבת שהוא מישהו משכיל מאוד שיש מה ללמוד ממנו ושלו גם יש מה ללמוד מאחרים כמו לכל בן אדם. אני חושבת שיהיה מעניין לראות איך אבולוציה וקבלה קשורים אחד לשני כי אם באמת יש אבולוציה אז היא צריכה להמשיך הלאה וזה בטח ימשיך במשהו שקשור למודעות וקבלה. נכנסתי לאתר שהוא רשם עליו כבר 3 פעמים היום וכל פעם שאני חושבת על משהו אני מגלה שם את ההסבר לזה בצורה שלא חשבתי אף פעם שיכולה להיות אז אני חושבת בכל זאת שזכותי כיהודיה בת למשפחה מדור השואה לקרוא ולאהוב את התרבות שלי כי אחרי הכל אני יודעת שקבלה זה לא דת ושכל ידע באמת בעולם הוא מהיהדות והתורה ושכל מה שאנו לומדים בבית ספר זה רק כדי לעכב כנראה את הידע האמיתי שמעניין אותנו הנוער. אתה רושם בסעיף5 שאתם מגיבים אליו בקללות ושקרים רק כדי לעצבן אותו? אז מה אתה רוצה ממנו? אתה רשמת "התגובות שלנו הן רק שרשרת של קללות עובדות שגויות שקרים..."
 

qet1

New member
הסיבה שנראה לך כאילו הוא משכיל היא

שהוא מדבר על דברים שכנראה את לא מכירה. כל מי שיודע קצת פיזיקה וביולוגיה רואה שהוא בסך הכל זורק אוסף של משגים(שאכן קיימים בפיזיקה ובביולוגיה) אבל במקרה הטוב לא אומר שום דבר לגביהם ובמקרה הרע אומר דברים לא נכונים לגביהם... אם צד אחד אומר שהאדם יותר קרוב לשימפנזה מבחינה גנטית והצד השני אומר שהאדם יותר קרוב לחולדה מבחינה גנטית. איך ייתכן ששני הצדדים צודקים? "אם באמת יש אבולוציה אז היא צריכה להמשיך הלאה וזה בטח ימשיך במשהו שקשור למודעות וקבלה" למה? האבולוציה אכן ממשיכה כל הזמן, אך רק לכיוונים שעוזרים לאותו מין בו מתרחשת האבולוציה לשרוד ולהתרבות. איזה ידע אמיתי? האם את טוענת שמה שלומדים בבית הספר הוא שקר? מה למשל?
 

demoloc

New member
לפי מה שאת אומרת,אני מעל או מתחת לג

לגיל הנקוב? אחח...זה איזה טרנד חדש? כל אחד חדש (90% מהם זה אותו אחד) שונא אותי? טוב נו...יש אנשים שיודו שהם מובסים,אחרים יגדפו. איש איש באמונתו יחיה.
 

demoloc

New member
נ.ב

מה כל כך מצחיק בשם שלי? חי חי domoloc , שיניתי כמה vowels ועכשיו אני קומקאי... חי חי... אם זה מצחיק אתכם אז שיהיה לכם בסבבה... תירוא! גם נאי מצחיק! ג'ארלס דרנין...חי חי... אגרון הפילוקופים! חי! מפותחת --> מפו - תחת ---> מפי התחת... חי חי ...אני יצירתי!
 

מפותחת17

New member
לאחרון הפילו תודה לך על ההפניה

אני מקווה שאתה מבין שהמורה שלי לא תאהב את הקשר אבל אני לא חושבת שבאמת התכוונת שאני אכתוב על זה וחבל שמחקת את ההודעה דרווין כי מצד אחד רשמו לי תשובות על מה שביקשתי מאוד יפה ומצד שני אתה מוחק תשובה שמישהו ענה לי רק בגלל שלא הבנתי את הקשר לקבלה ואבולוציה? אני לא רוצה להיות חלק מהויכוחים שלכם בכל זאת-אני עדיין שואלת אם יש למישהו ע בודה שהוא עשה על אבולוציה אם הוא יכול לצרף קובץ או ליצור קשר איתי אני מאוד ישמח ותודה מראש.
 

Charles Darwin

New member
טוב חלאס עם הניקים האלה

ברור שאת/ה עוד דמות פיקטיבית וזה מתחיל להיות מוגזם
 

qet1

New member
האם אני שומע פה איום להרחקה מהפורום

אה,לא? חבל
 

qet1

New member
חוץ מזה, למה קלקלת...הייתי בתהליך

של לגרום לו להפליל את עצמו שוב...עוד 2-3 הודעות והייתי מצליח
 

TheFinalCut

New member
צ'רלי, אם לא תתחיל לעשות משהו...

אז אנחנו נתחיל לחשוד שאתה בעצם אחרון הפילוסופים, ושכל זה מזימה זדונית להתבדח על חשבון הבריאתנים ולהעלות את נפח ההודעות בפורום...
 

SilentMike

New member
אולי די עם האיומים צ'ארלס?

אולי די כל הזמן לאיים? אולי כדאי פעם אחת לקיים? האם אין בידך אפשרות חסימה? ההתפרעויות שלו דוחות אנשים מכאן. אני מוצא את עצמי דן על אבולוציה בפורום אחר. די כבר. לחסום, לסגור, לדווח לתפוז. בלי הנחות ובלי איומים, ובלי שירשורי
. מה? לא ככה?
 

SilentMike

New member
למשל:

"ברור שאת/ה עוד דמות פיקטיבית וזה מתחיל להיות מוגזם" תשמע. זה לא שהוא מפריע רק לי, או אפילו בעיקר לי. הבן-אדם הזה הוא פיגוע. בגללו אנשים לא כותבים פה, והוא דוחף את הח** המסיונרי שלו בכל פינה, ומציף לכל עבר. די עם זה. אתה לא רואה שהוא הורס לך את הפורום? אם מישהו היה משתין לך בבית כל הזמן גם היית כל-כך סבלני?
 
על הכחדת הממותות בקיצור

תקופת הכחדת הממותות הייתה גם תקופת הכחדתן של יונקים גדולים אחרים ישנן כמה תאוריות לגבי הסיבות להכחדן. נסיבה הראשונה היא כמובן שינויי האקלים ליפני 11000 שנים החל להיגמר עידן הקרח והעולם החל להיתחמם הממותות שהותאמו במשך אלפי שנות עידן הקרח לערבה הקפואה לא היסתגלו וניכחדו. הגירסה השנייה היא בעניין האדם כידוע באותוה תקופה הגיע ההומו ספייאנס (כלומר אנחנו) לאירופה וצפון אמריקה אותו הזמן בני האדם היו תלויים למחייתם בעולם החי השיר של אותה תקופה ומאחר שמושגים כמו שימור לא היו ידועים אז הצייד הרב יכול היה ליתרום להכחדת הממותות. הסברה השלישית היא כי הממותות מתו ממחלות שונות שהופצו ע"י בני אדם או בעלי חיים אחרים ושוב בגלל התחממות העולם הבקטריות יכלו להיתפתח בקלות יתרה ולפגוע בבעלי חיים גדולים כמו הממותות, זאת סברה אפשרית אך קשה להוכחה. ייתכן ששלושת הגורמים האלה יחד גרמו להכחדה של הממותות ושל בעלי חיים גדולים באותה תקופה וזאת אחת השאלות המענינות ביותר כיום במדע הפליאונטולוגיה.
 
כמה שטויות אתם רושמים בפורום הזה

ומנסים לריב עם אנשים ולהראות כמה הפורום הזה לא רציני וזו בעיה. שני דברים יש לי להגיד א-לאחרון הפילוסופים קראתי את מה שכתבת ואם אתה חושב שאני זה דומולוק אז אתה טועה אבל אני מבין אותך ומה שרשמת זה נכון לגבי "תפוח עץ" שרשם הודעה ואחרי 4 דקות יש הודעה מדמולוק ש"תפוח עץ" הוא אתה. אז כנראה שתפוח עץ הוא דמולוק אבל אני זה אני פסל יווני יש רק אחד ואין לו מתחזים ובטח שלא מסכנים ועלובים שבקושי יודעים משהו מהחיים שלהם כמו ההוא שהתווכחת איתו ב-לגולשי הפורום המתווכחים והלא מתווכחים באמת סליחה שאמרתי שאני תומך במישהו שאתם מפחדים ממנו כנראה ומהאמת שהוא מייצג ואם לא ידעתם אז חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה דבר שהרבה אנשים עושים אבל לא משנה,רציתי רק לדעת איך אתם מסבירים את זה שהבן אדם(אחרון הפילוסופים) מראה ידע אדיר בנושא פיסיקה ומדעים בכלל ומאמין בכל זאת שהקבלה היא מדע וחכמה? זהו. אם אתם חושבים עדיין שאני זה הוא אז שיבושם לכם אבל אם אתם רוצים כמו שהוא אומר "לא להישאר מאחורה" או לפחות להתווכח אז תלמדו את הנושא שעליו הוא מתווכח איתכם כדי שתוכלו להתווכח למרות שנראה לי שהפחד שלכם מן האמת גדול יותר ולא תתנו לעצמכם לדעת מעבר למה שאתם יודעים.אתם מפחדים שהקבלה או כמו שהוא אומר "מדע חכמת הקבלה" היא האמת ואז תצטרכו להבין שהכל לא פשוט כמו שחשבתם אלא יקום עם אלהים זה הדבר הכי מורכב שיש והכי מסובך שיש כי אנו כבר לא בעלי הידע אלא רוכשי הידע ממה שאלהים נותן לנו. אשוב לכתוב בקרוב כי לא כל ה זמן אני ליד המחשב. נ.ב. בגלל שדרווין מחק את ההודעה של אחרון אני אעזור לו קצת ואני מצרף לינק למטה של אתר מדע חכמת הקבלה
 

מפותחת17

New member
תיזהר שלא יתלו גם אותך פה על עץ

גבוה. יש לי שאלה, אתה התכתבת עם חברה שלי אולי מישהי שנקראת boozit? כי היא התכתבה עם מישהו שקרא לעצמו בשם שלך והוא הפסיק לכתוב לה פתאום
 
למעלה