פורום תרבות אירלנד

מה אתם מפגרים?!?!!?!

זה בטח משתמש שדמולוק יצר רק כדי להרגיש מרומם מעליי בין חברי הפורום..כמה שפל, תשמע אח שלי אני אוהב אותך למרות הבורות שלך והאטימות שלך לאמת האמיתית והיחידה ואתה לא צריך להשקיע כל כך במאמצים עלובים "להשפיל" אותי חחחחחחחח למרות שאחרי הכל אני כנראה אחד הדברים המרגשים ביותר שקרו לך בחיים אז זה הגיוני שתתנהג ככה חחחחחח, בקיצור תשמע אתה רוצה לצעוד לעבר האמת אני אוכל להראות לך את הדרך, אתה רוצה לדבוק בהוכחות שלך בלי לחשוב אפילו קצת מעבר...בעיה שלך
 

demoloc

New member
זה לא נשמע לכם מוכר? הסיגנון

חח...קרע אותי "אתה רוצה לדבוק בהוכחות או לראות את האמת"? גדול!
 
בונאה יש לך בעיה רצינית

נתפסת כרגע ענית במשתמש תפוח עץ כאחרון הפילוסופים ודיברת על איך דומולק המציא את תפוח עץ כדי להשפיל אותך!!! אתה חסר חיים ממש, זה לא יאמן בטח היכו אותך כשהיית קטן, אבא שלך היה משתכר ובועט בך ובגלל זה אתה מחפש תשומת לב בפורום כי אתה רוצה להרגיש חשוב. בטח גם בחברי הקבליסטים אתה אפס ואתה בא לפה כדי "כביכול" להראות שאתה יודע יותר (במשהו שהוא בעצמו פחות אמיתי מ"זהבה ושלושת הדובים") בטח גם צחקו עליך שהיית קטן והרגשת שאתה צריך להחזיר לכולם שתגדל אתה מהמנודים שגודלים להיות רוצחים סידרתיים. כאלה שקטים ומופנמים אבל משפדים את אמא שלהם ושוכבים עם גופות. בהצלחה בחיים ותזכור שאם אומרים לך שאתה אפס אל תאמין להם. אתה יותר מאפס. התועלת שלך בחיים היא כמו של טישו אחרי שקינחו בו. לפח וחסל. אפילו לא יטרחו למחזר אותך
 

demoloc

New member
חחחח

פילוסופים. תלמד להחליף שם משתמש! וגם תלמד לשחק, אולי אז יאמינו לך...
 

qet1

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זאת ההפללה העצמית הכי מטומטמת שראיתי בחיים שלי
חחחחחחחחחחחחחחח תפוח עץ23 טוען שהוא משתמש שדמלוק יצר כדי להשפיל את תפוח עץ23 ??? או שמה אחרון הפילובלופים טוען שתפוח עץ 23 הוא משתמש שדמולוקי יצר כדי להשפיל את אחרון הפילובלופים והוא פשוט שכח להחליף משתמש?
יש מישהו שמאמין לאפשרות הראשונה?
 
חחחחחח דיייייייי אל תעשו לי את זה

חחחחחחחח חברי הפורום יהיו בטוחים שאני יושב פה 24 שעות ומחליף שמות ורושם מחמאות לעצמי....אני יושב פה ונקרע מצחוק עם איזה שרשור ארוך אני הולך להתמודד השבוע. אחי נורא מחמיא מה שכתבת ואני שמח שמצאת בחכמת הקבלה את הקשר לחיים, באיזה מובן שלא יהיה, מה שמוכיח שוב שהבורא גאון והוא זה שמחליט מתי להיכנס לחיים של בן אדם, כולנו רק אחים שאמורים לחוש אחד דרך השני את העולם המופלא הזה ואת כל מה שהוא תכנן עבורו. זהו יקום עם תכלית וזה פשוט מדהים לחשוב על זה. מי שלא יודע/מאמין שיש בורא, זה לא בגללו אלא הבורא עצמו הוא זה שקובע לו את זה... "אין עוד מלבדו" זה פילוסופיה שלמה; אם הוא ברא הכל ולפני שהוא החליט לברוא הכל(אפילו הריק והחלל לא היו קיימים),הוא ידע כל מה שהולך להיות, אז איפה בדיוק זכות הבחירה שלנו? הרי הכל זה הוא...אפילו ה"ריק". המקלדת שעליה אני מדפיס "זה הבורא עצמו", אז למה הכל לא מושלם אם הוא הכל יכול ולשם מה זה בדיוק נברא הכל? שאלות רבות צצות, והתשובה האמיתית עליהן היא מופלאה מכל דבר ביקום. זה לא עניין של ידע כמו שזה עניין של הבנת ההיגיון וההקשרים לחיים-ומנגד להם התפעלות עצומה ממה שקורה פה ואיך הוא הכל יחד ועם זאת נפרד("אחד ושמו אחד")באחדות מופלאה תמיד... לא אוסיף עוד, רק אומר שוב תודה לאחד והיחיד שלמעלה שהוא הגאון האמיתי וכולנו כאן גם גאונים כמוהו(כי הכל זה הוא) אבל לא מרגישים את זה כי ניתנה לנו זכות בחירה בין להיות אלוהיים או להיות שמוקים שמחפשים לחבר פיסות ידע לכדי הזהות שחסרה להם בחיים(החיפוש אחר הזהות היא המסע של האדם בחיים, של כל אדם), "אני מדען" "אני מוסיקאי" "אני יודע כל פיפס על הקוונטים"...זהויות זהויות...ביוום שנדע לקבל את זהותנו האמיתית(כשהוא יחליט) נדע שחכמת הקבלה זה פשוט לקבל את עצמך,לקבל את העולם באחדותו, לקבל את הידע מלמעלה ולא לחשוב לרגע שאנו באמת יודעים משהו. שבוע טוב אחרון הפילוסופים.
 
עשיתי טעות והיא: קראתי את ההודעה

של תפוח קודם כל-ואז הגבתי אליו ואז קראתי את כל תגובותיכם לגבי בדיוק מה שרשמתי פה...מה שמראה שהכל צפוי אבל נו מילא. עכשיו...לי יש חשד מסויים -או אפילו לא חשד אלא אין סיכוי שזה משהו אחר-וזה שמישהו מחברי הפורום(מישהו אמר דמולוק?)עשה את הדבר הבא: שיחק אותה כאילו מישהו מגיב להודעות שלי בסימפטיה ואז כאילו רשם שוב עלק בכל מיני צורות שמוכיחות שזה אני... הקיצר זה כבר כל כך שקוף ואין דבר ששוב מדהים אותי יותר ויותר במה אנשים עוסקים כשאין להם משמעות לחיים ורק חוסר אדיר ועצב. מצטער להגיד לכם שזה לא ממש משנה לי, ואני פונה לדרווין בשאלה..אין שם מצב שאתה רואה איי פי של מי שרשם ? אםזה זהה לשלי? או אם אין,האם אתה מוכן שיעשו שטויות כאלו בפורום שלך(להירשם בשם אחר כאילו זה אני)כדי לנגח מי שדעותיו מנוגדות לשלהם? כאשר אתה בעצמך תגיד לי שאתה מעדיף שלא ארשום עוד בפורום אני אעשה זאת...תחליט אתה כי נראה שאתה בוחר להיות חלק מהקנוניה(או לא ק נוניה) נגדי, במקום להיות ענייני ומקצועי. דומולוק, אם אתה הוא תפוח עץ (המתחזה כאילו זה אני משחק אותה אנשים אחרים) אז ההודעה של "חחחחחח די אל תעשו לי את זה" שרשמתי מיועדת לך. ורק אוסיף דבר קטן: פעם הבאה שאתם רושמים הודעות בשמי(תפוח ופסל שהם דומולוק) תשתדל לא לעשות זאת בשבת כי ככה תצליח יותר, כי אני לא נכנס למחשב בשבת, כי ההודעה האחרונה של תפוח עץ היא מלפני צאת השבת. גוי...גם לך יש תיקווה.
 

Charles Darwin

New member
אין לי איך לדעת

אם זה אתה מתחזה למישהו אחר או מישהו אחר מתחזה אליך. מה שכן, אמרת שאתה לא נכנס למחשב בשבת ומצאתי הודעה שלך מה-27/3/04, שיצא בשבת. ואם כבר ביקשת ממני להחליט לגבי המשך ההשתתפות שלך בפורום אז אני באמת חושב שמיצינו את עניין הקבלה. כמו שבבית כנסת לא יושבים ודנים בתיאוריית האבולוציה כל היום, אפילו לא כדי לנגח אותה, קבלה לא צריכה להיות הנושא המרכזי כאן, נכון? אפשר להסתפק בשרשור בעניין פעם בחצי שנה לדעתי.
 
זו הודעה יחידה שלי שבה חטאתי

ורשמתי בשבת כי אני כאמור לא דתי וההחלטה שלי להתחיל לשמור שבת היא לא מזמן. כשכתבתי את ההודעה הנ"ל בשבת...היא הייתה כדי להוכיח שפיקוח נפש דוחה שבת....רציתי לסייע לנפשות עקומות אבל אם תביט אחרי השבת הזו כבר לא תראה הודעות שלי...לא קל לשמור שבת(קל יותר לצאת לדיסקוטק) אבל התחלתי כבר לשמור עם כל מיני החלטות שלי(לא מעשן ביום שישי ולא כותב עד צאת השבת).
 
ומישהו הולך להיות מאוד מסכן בקרוב

בחיים...שמו דמולוק כי עכשיו הבנתי: הסתכלתי על השעות שבהן נכתבו ההודעות ולפי ההודעה האחרונה של תפוח עץ הבנתי הכל: הפרש הזמן בין ההודעה של תפוח להודע של דמולוק הוא משהו כמו 5 דקות. מה שאומר שלקח לזין הזה ששמו דמולוק לכתוב הודעה,להחליף שם, להגיב בשמו שוב. דרווין אחי, אני מצטער שזה מגיע לרמה כזו אבל עכשיו לא נותרה לי בררה אלא לנקום. כיוון שלא עקרוני לך דרווין שדמולוק עשה לך מהפורום בדיחה... לי גם לא מפריע...אבל מה שהוא עשה מתחיל להיות אישי אף על פי שאמרתי לו כבר כמה פעמים שנרד מכל עניין הריב. טוב כנראה זה בא לו מהבית מהורים מסכנים...שגרמו לו לרגשי נחיתות וכאפות שהוא קיבל בבית ספר בטח בנות צחקו עליו מלא...אבל הפעם הוא מתמודד עם כוח חזק מזה. דמולוק יקר...עשית טעות ואתה עומד לשלם עליה מאוד ביוקר... צפה להפתעות בחיים כי רכשת לך אוייב עכשיו. הבט טוב טוב סביבך דמולוק... ודע: כל צרה שנופלת עליך היא בגלל שהתחזית..בגלל שאתה טיפש...בגלל שאתה מסכן...בגלל שאמא שלך הביאה אותך לעולם...בגלל שהתעסקת איתי... "המוות אינו מחוסר עבודה..."(ציטוט משיר של רמי פורטיס).
 

demoloc

New member
ואים שזה אתה,אתה שקוף.

אבל לרואים לפי הקללות החוזרות והנישנות שלך שמייד תאשים אותי. להרחיב? "מזבלת דמולוקים" "טמבלוק" אהבל לוק" ויש עוד הרבה כמובן. אתה אומר את ההרצאה שלך על חברה מאוחדת , אבל אתה היחידי שלא תואם להגדרה זו בחברה הנוכחית. ואם הבורא זה הכל אז (נעשה חישוב אלגברי קטנטן. הבורא = עץ התפוח (המשתמש החדש). הבורא = אחרון הפילוסופים. l l l V (חץ שאומר "מכך נובע") עץ התפוח = האחרון הפילוסופים! זה כמובן לפי חוקי המשחק שלך. ועוד נמשיך לצחוק על בורותך. "חלק מקנוניה נגדי" "מדינת משטרה" " רוב שוטרי ארצנו הם חננות שקיבלו מכות בבית הספר ורצו שיהיה להם ג'וב עם כוח כשהם יגדלו,שיוכלו לנקום במי שהזיק להם בילדותם" בנאדם! אתה על סמים או משהו? כולם נגדך? חייזרים משתילים שבבים בסיגריות שלך? ה"אח הגדול" תמיד צופה עליך? (*מזמזם את המוזיקה של X-FILES *). כמובן נציין את ההתנשאות שלך מעל: גויים , ערבים , שוטרים , מדענים , אטאיסטים ,פוליטיקאים , נשים(זה חלק מהמצוות לא?). אינ אסיים בתפילה. "אני מודה לאל על שלא עשה אותי אחרון הפילוסופים"
 
../images/Emo36.gifלאחרון הפילוסופים../images/Emo26.gif

השארתי לך הודעה בפרטי על פתיחת פורום קבלה אם אתה אדם הגיוני - תיענה לבקשה אם לא חבל...בכל מקרה הנה הקישור
 
אז באמת...אחרון הפילוסופים אתה לא מ

מתבייש יש לך פורום משלך ואתה בא להטריד בפורומים אחרים אין סיבה להימצאותך בפורום זה חבל מאוד שיש אנשים כמוך...
 

demoloc

New member
ו זה מה שאנחנו אומרים עד עכשיו

הוא מיסיונר או סנוב שבא להתלהב שהוא יודע את כל מדעי היקום ואנחנו עדיין "שרויים באפלה" שלא כמו "מוארים" כמוהו.
 
אני חושב שיש עילה לחסום אותו מהפורו

פנינו אליך בדרכי נועם כמה וכמה פעמים(אני לפחות) וביקשנו ממך להפסיק עם ההטרדות קודם לכן כי חשבתי שאין לך פורום חשבתי שזה לגיטימי שתשתתף בפורום זה כי הוא (כביכול) קרוב לנושא אבל אם יש לך פורום משלך(קבלה שלא לדבר על פורום דת ואתאיזם) אין סיבה שתכתוב פה אז אני מבקש פעם אחרונה ממך לא לכתוב בפורום הזה אלא לדברים המתייחסים לאבולוציה.אם לא אני מקווה שצ'ארלי יענה לבקשה לחסום אותך כי כבר ככה הפורום כבר לא אבולוציה והוא מאבד הרבה מאנשיו לאחר שהפכת אותו לפורום דיון על הקבלה מול המדע הקונבנציונלי.
 
למעלה