פורום תרבות אירלנד

demoloc

New member
אוקיי...מקובל עליי למרות שזה עדיין

נכון ככה וככה.
 

qet1

New member
Got You../images/Emo70.gif

סוף סוף הודת בכך שכל מה שאתה כותב פה בפורום מיועד למטרה אחת בלבד - להרגיז. ראיות אלה הן עילה מספיקה לחסימתו של אחרון הפילובלופים מהפורום לצמיתות.
 

qet1

New member
וסתם הערה:

RNA, ציטופלסמת התא והתהליך של העברת הגנים....זה חומר שנלמד במסגרת לימודי החובה בביולוגיה בכיתה ט'. אז מספיק להתלהב כמו ילד קטן...
 
כתבה עלהדמיון הרב בין אדם חולדה ועכ

ברים למי שמעוניין לקרוא. יש גם כתבה על השימפנזים שהיא הכי קרובה אלינו גנטית אבל השוני במוח מאוד גדול(בלי לפרט כנסו קראו). החולדה לעומתה בעלת מחלות ומערכת עצבים שדומה יותר לאדם ויש לנו 90% משותף עימה גנטית. בקרוב אראה כתבה על חלקים בחולדה ובאדם שקרובים יותר גנטית מאשר לכל חיה אחרת.גם יותר מ"קופי האדם"...מזה אומר עלינו לדעתכם? הכתבה: "מדענים הצליחו למפות את הדי.אן.איי של החולדה. בכך הפכה החולדה ליונק השלישי, אחרי בני האדם והעכבר, שהמטען הגנטי שלו מופה כמעט לחלוטין. המדענים משתמשים בחולדה כמודל מחקר כי הגנים הקשורים למחלות אצל בני אדם מתבטאים גם בחולדות. מהדיווח של צוות המדענים מארצות הברית שניהל את הפרויקט, שפורסם בכתב העת Nature, עולה שהם הצליחו למפות כ-90% מכלל המידע הגנטי של החולדה. לטענתם, היקפו של המידע הגנטי קטן יותר מזה של בני האדם אך גדול יותר מזה של העכבר. למרות זאת, בכל שלושת היונקים מספר דומה של גנים וכ-90% מהם משותפים לכל השלושה. החולדה שנבחרה למיפוי היא "החולדה הנורבגית" הידועה גם כ"חולדה החומה". למרות שהעכבר נחשב למודל המחקר הפופולרי ביותר במעבדות, לחולדה יש כמה יתרונות על העכבר. באמצעות החולדה יכולים המדענים ללמוד על מחלות לב, סכרת ובעיות בתחום מערכת העצבים. כעת מקווים המדענים שיוכלו לבצע השוואה בין הגנים האנושיים לאלו של העכברים והחולדות, ובכך יוכלו לקבל מידע רב ערך על תפקודם של גנים מסויימים בבני האדם. ידען הגנום - בעלי חיים לידיעה בבי.בי.סי" לכו תדעו עוד בסוף יגלו שהכל נוצר מאדם קדמון ש"ירד" ממצבו לכדי הטבע והעולם כולו, ובסוף נוצר שוב. עוד עלולים לגלות שכל חיה וחיה מבטאת רצון רוחני שהיה לו(לאדם) ואז כשהוא "ירד" הרצונות לבשו גשמיות ,גוף... שמתאים לרצון שלה ולדחף שלה...נפש חיה... מעניין... לינק למטה.
 
90% מהגנים של אדם חולדה ועכבר

ים,הם גנים משותפים. מישהו יודע למה כל התהליך נעצר מתי שהוא ואין כיום עוד שימפנזים שמתפתחים לאדם? או אדם שמיתדרדר לחולדה (זה כבר ראיתי שיש אבל רק אני ראיתי). למה אין אין ספור של צורות חיים ומכל דבר מתפתח חי? האם זה אומר שמושג החיים הוא לא סתם דומם שהתרכב לכדי התפתחות אלא חיים כמטרה? האם האבולוציה,מאז שהתפרק האב הקדמון של כל החיים ביקום, חתרה לאן שהוא? האם היה אב קדמון ? מישהו שמע אגב על המחקר כי עמוד השידרה שלנו הוא בעצם סוג של רכיכות או מעין תולעת קדמונית מיקרוסקופית,אשר הייתה מקיימת יחסיי סימביוזה שהביאו ליצירת עמוד השידרה.? מה דעתכם על כך?(ראיתי תכנית על זה פעם).
 
חחחחחח זה מה שקרה לפורום??

חחחחחחחח זהו פורום ריגרסיה לא אבולוציה...נראה שיש פה דוגמא מעולה לאיך המין האנושי מידרדר...דרווין, חשבתי שאתה בן אדם על רמה, אבל כמו שאמרתי כבר, גם פילוסופים טועים (תביט במה הפורום שלך עוסק...) ראו כיצד פורום אבולוציה הופך לקניבליזציה...כמה עלוב ועצוב... היכולת של אנשים להתמודד עם אחרים כנראה הצטמצמה מדיון עניני ופורה לניצחון השמחה לאיד של חיות אדם. מצטער אם המשפטים שלי מורכבים מידי...ככה התפתחתי... בזמנו כשנכנסתי לפורום התחלתי דיון ענייני בנושא שהיה אפשר לתת עליו את הדעת. חשבתי שיצמח פה דיון ונחכים אחד מהשני. אני אדם שמאמין בהתפתחות בטבע,אבל מסתייג מהרצון המטופש של אנשים מסויימים לטעום שהאדם בא מן הקוף רק בגלל דמיון חיצוני.אבל יכול להיות שאני טועה כמובן,דבר שלא נדע עד שיימצא המאובן המקשר בינינו לבין קופי האדם. אני מאמין שרוב האנשים שגולשים פה ומדברים איתי(רובם) לא ממש יודעים משהו מהחיים שלהם בגנטיקה או ביולוגיה ואיך דברים מתפתחים אלא הם פשוט אנשים תמימים שיושבים בבית שלהם כמו כולנו ולכולם יש מחשב כיום וכולנו זורקים דעה על כל דבר שבא לנו בעידן זה של טכנולוגיה. אני מאמין שהרוב פה לא יודע מי זה מנדל אבי הגנטיקה, או מושגים פשוטים כמו אללים,כרומוזומים, גנים, תא אחיזה, הפרושים של דרווין ומחקריו בכלל... אבל כמו שאמרתי,בימינו לא צריך לדעת,כי העיקר זה להתווכח,בשם הוויכוח עצמו,כך נראה הפורום וגולשיו. לא משנות העובדות, לא משנה אם מישהו טועה או תמים,הרבה יותר קל להפוך פורום שיכל להיות מכובד לשפל מדרגת העליבות שהדבר הכי חכם בה זה שימחה לאיד שאותה מעודד מנהל הפורום. וזה תמיד מדהים אותי אבל...זו אבולוציה? כנראה שהאדם הוא יצור כל כך שפל ומסכן ואוהב ריב ומדון עד כדי כך שהוא מסוגל להשקיע ממירצו המון בלבדוק איפה האחר טעה רק בשביל להצדיק את עצמו. דבר מטופש לא? זה שאחר טועה לא עושה אותך צודק...אבל מה לעשות...כנראה הגדרתם שוב אבולוציה(תמיד טענתי שבן האדם הממוצע שואף לריגרסיה), שבה תכונות רצסיביות שולטות...(דמולוק לך תקיש במנוע חיפוש מהו גן רצסיבי...אל תתבלבל) תהיו בריאים יקיריי... התפתחות (יום יבוא ותלמדו מהי) נעימה.
 
מראש מתנצל אם העלבתי בלי כוונה

או עם כוונה אנשים תוך כדי שהותי פה בפורום, לא ידעתי שיש אנשים עם כל כך הרבה רגשי נחיתות כמו דמלוק וחבריו, אם הייתי יודע, הייתי יותר עדין אולי. הרבה פעמים כתבתי את הדברים שלי עם תוספת קלה של הומור(עקיצה) או ציניות שנראה שפגע בכם מאוד. לא התכוונתי לגרום לאנשים כמו דמולוק וחבריו לשבת שעות ולאכול את הלב כמו שקרה ולחפש איך אפשר לנגח אותי, אבל מה שקרה קרה. לא התכוונתי שתעלבו,לא שתאכלו את הלב, גם לא התכוונתי להוציא אתכם טפשים, אבל אנשים תמיד אמרו עלי שאני "נוהג להציב מראה חדה מידי מול פניהם של אנשים", יכול להיות שיש בזה משהו. הייתי צריך לדעת מראש שרוב האנושות עדיין לא מחפשת את התשובה והדעה האמיתית אלא את הדעה שתחזק להם את האגו.דעה שהם למדו באיזה ערוץ דיסקברי(כמו דמולוק שאפילו את נושא שרדינגר והחתול המפורסם לא מכיר אבל מעז להתווכח על כל דבר). אנשים, צריך ללמוד בחיים מעט יותר ולא להחכים רק מתכניות על אריות. אומץ לב אמיתי הוא לשנות דעה...להקשיב לאחר...להגיד:אולי גם הוא צודק...חכם אמיתי לא דוגל בדעה רק בגלל שאינו יודע משהו אחר או בגלל שהיא נוחה לו, אלא תר אחר האמת. זהו בערך. שוב סליחה ממי שפגעתי בו וגרמתי לו להיות מתוסכל. אחרון הפילוסופים.
 

demoloc

New member
בהתחלה התעצבנתי שאמרת שאני לא יודע

מהחיים שלי על מדע,גנים,"תקיש "גן רציסיבי" במנוע חיפוש" וכו' ואתה כמובן כה חכם וגאון , אז נאמץ את האתגר של פורום מדע פופולרי. אני אומר הגדרה, ואתה תגיב בצורה רלוונטי(!) לנושא. ובכן. מה דעתך על תאוריית העל מיתר? תאר את תאורית "נוסחת הכל". מדוע מתרחש תהליך "ענק אדום" לפני הפיכה ל"ננס לבן"? נו...מחכה לתשובות רלוונטיות , אין לך? זה ישתיק את השקרים האינסופיים שלך והעלבונות השופעים , ההתפארות העצמית , והעלבה לבעל הדעה השונה ממך.
 
אני די חדש פה בפורומים וקראתי

את כל מה שנרשם פה ומשום מה גם קראתי את התגובה שדרווין הוריד. לא הבנתי למה הוא הוריד אותה כי סך הכל התנצלת שם והערת על כך שדמולוק וחבריו הפכו את הפורום לבימת התנצחויות במקום לדון באבולוציה. קראתי את הודעותיך ו באמת אין לך מה להתייחס לאנשים פה יותר מידי(לא רוצה להגיד שהם עלובים אבל אתה יודע שהם לא שווים התייחסות שלך). אותי אגב שכנעת בקשר להרבה דברים ולא חשבתי שמפורום אבולוציה אני אכנס לנושא חכמת הקבלה ואוהב אותו כל כך, אבל החיים כנראה מפתיעים. עצתי לך ידידי היקר היא אל תתיחס כי ראית שגם מנהל הפורום הוריד הודעות שלך כי הם כנראה יד אחת נגדך ולא ממש מתעניינים באמת. אולי יש להם הרבה עוד מה ללמוד והם חוששים כשאדם חכם ומלומד כמוך בא עם הטיעונים שבאת איתם. אם אתה רועה צאן אז אל תשכח, צריך להוליך את הכבשים כמו שהן יודעות.
 
תודה. עוד יחשבו שאני כתבתי את זה.

שמח שהצלחתי לעניין אותך כי זה מה שהיה חשוב לי בעיקר. לא מפריע לי שהפורום הפך לבדיחה ושהמנהל הפך לפרייר של דמולוק וחבריו כמו שמפריע לי ועצוב לי שהם אומללים. וחבל...הם לא רוצים לדעת יותר אמת? כנראה שמנהל הפורום הוכיח שהעניין פה הוא לא דיון אלא התנצחות של כמה בורים שיודעים עובדה קטנה פה ושם מתכנית טבע שראו בטלויזיה. תודהלך שוב אחי... ולמי שמעוניין לדעת על מה מדובר פה אז מה שקורה זה שכתבתי תגובה שאותה מנהל הפורום הוריד ובה רשמתי שאני מתנצל אם פגעתי בו בדמולוק או בחבריו, אם גרמתי להם רגשי נחיתות או משהו זה לא היה בכוונה. על כל מקרה סליחה שוב אם פגעתי בכם, העלבתי,הכעסתי,גרמתי לכם לחוש טפשים או נחותים...לא זו הייתה כוונתי. כתובת אתר של מדע חכמת הקבלה מצויין למטה.
 
מעניין..

פסל יווני69 הוא משתמש חדש שכתב רק הודעה אחת בתפוז ובה מצא לנכון להלל את אחרון הפילוסופים, נחמד מצידו.
 

demoloc

New member
שוב! כמו RONINIO!

תכנסו לפרופיל של "פסליווני69" , הוא כתב הודעה אחת , בפורום אחד , שמנציחה את אחרון הפילוסופים! עלוב....
 
ידידי אני לא אגרר אחר הניסיון שלך

להמשיך להתווכח/להתנצח/ללכלך... אתה עושה את זה גם בלי עזרת אחרים ואם הייתי מנהל הפורום הייתי מעיר לך או חוסם אותך עד שתבין שזהו פורום אבולוציה ולא פורום של דומולוקים שמנת המשכל שלהם =כיתה ד'. אתה מוריד את רמת הפורום ואתה לא רציני וחבל שמנהל הפורום מאשר זאת, אבל כל אחד והחלטתו הוא. אם לא ראית בהודעה שלי אז רשום שאני די חדש פה והאמת שנרשמתי לתפוז לא מזמן...מצטער..מה לעשות? יש אנשים עם חיים לא כמוך, שנראה שמבלה פה שלושת רבעי מהיום, לא ממש יודע על אבולוציה או בכלל על משהו ועיקר ניסיונך הוא סיפוק יצר קטן ועלוב שהורישו לך הוריך.
 
למעלה