Don Nirtin
New member
בעצם../images/Emo87.gif
זו בוסית שצריך להרוג לבד. נסתפק בפארטי מטורף שם באיזור הנחשיות. את תראי שתעלי מהר ומטורף.
זו בוסית שצריך להרוג לבד. נסתפק בפארטי מטורף שם באיזור הנחשיות. את תראי שתעלי מהר ומטורף.