בסופו של דבר, הוא לא הספיק לענות
לכל השואלים. אני למשל שאלתי 5 שאלות ולא קיבלתי אפילו תשובה אחת, אבל לא נורא. במילים אחרות, גם אם היית באה בזמן, לא בטוח ושואלת, לא בטוח שהיית נענית. לגבי מה שכתבת, אני חושב שבהחלט אפשרי להתפרסם דרך האינטרנט, אך אני חושב שהמדיום יותר מתאים ליצירות דיגיטליות או ליצירות שעוברות טוב דרך מדיום דיגיטלי, ולאו דווקא לציורים. דיברנו פעם על זה שציור (מהסוג שרואים במוזיאונים לאמנות ופיסול וגם אומנויות הבמה, לא עוברים טוב במדיום הזה, אבל מוזיקה (לא הופעות), צילום דיגיטלי, סרטים מכל מיני סוגים, אנימציה וספרות וכמובן יצירות דיגיטליות גרידה, כמו מצגות, סרטוני פלאש ומולטימדיה שונים וכד', עוברים מעולה כי הם בנויים לזה. כמובן זאת רק דעתי האישית.