ממתינה שיעבור ../images/Emo50.gif ובקלות
ולא לשכוח לבקש בשחרור את דו"ח הניתוח. ושלא ישכנעו אותך שבמכתב שחרור רשום אותו דבר כי זה ממש לא נכון. והלוואי ומישהו שם ישכיל לשים את דוח הניתוח בתיק כדי שכל הרופאים ידעו מה באמת נעשה בניתוח
ולא תקבלי תשובה כמו שאני קיבלתי "לא הייתי בניתוח ואני לא יודע מה נעשה ומה ראו"
.
ולא לשכוח לבקש בשחרור את דו"ח הניתוח. ושלא ישכנעו אותך שבמכתב שחרור רשום אותו דבר כי זה ממש לא נכון. והלוואי ומישהו שם ישכיל לשים את דוח הניתוח בתיק כדי שכל הרופאים ידעו מה באמת נעשה בניתוח