מה עושים????

ממתינה שיעבור ../images/Emo50.gif ובקלות

ולא לשכוח לבקש בשחרור את דו"ח הניתוח. ושלא ישכנעו אותך שבמכתב שחרור רשום אותו דבר כי זה ממש לא נכון. והלוואי ומישהו שם ישכיל לשים את דוח הניתוח בתיק כדי שכל הרופאים ידעו מה באמת נעשה בניתוח
ולא תקבלי תשובה כמו שאני קיבלתי "לא הייתי בניתוח ואני לא יודע מה נעשה ומה ראו"
.
 
../images/Emo51.gifמייקו'ש המתוקה.

אל תדאגי, אני זוכרת טוב טוב לבקש את דו"ח הניתוח. משהו ששכחתי לשאול אותם ואולי אתן תדענה: כמה בקבוקי סופודקס נותנים לשתות? אחד גדול? אחד קטן? או שניים קטנים? ויש מצב שאני אשלשל כל הלילה? כי אני רוצה לישון לפני הניתוח ועוד משהו קטן: יש
במחלקה? לפחות למחר בערב כי זה ערב יום השואה.
 
נותנים אחד

אם הוא לא יעבוד עלייך אז יתנו לך שתיים. תביאי איתך בקבוק ספרייט או מיץ לשתות איתו את הסופודקס. אני שתיתי אותו בסביבות 14:30 ועד בערך 20:00 הייתי צריכה לרוץ לשירותים. תתכונני לרעשים נוראים בבטן
. יש טלויזיה במחלקה האונקוגניקולוגית אבל רואים בה ממש גרוע. את יכולה להשכיר טלויזיה אישית, זה ממש לא יקר ולדעתי שווה כדי להעביר את הערב הראשון.
 

galim29

New member
../images/Emo26.gifממתינונת

יש במחלקה בסוף טלוויזיה.תמשיכי לתוך הגניקו-אונקולוגית עד הסוף. יש שם מטבחון ומקום לשבת וטלוויזיה... סופודקס נותנים 2 בקבוקים. תסתמי את האף לא להריח ויהיה בבדר ואם יכולה למהול עם ספרייט לדעתי ואז זה לא נורא... לא זוכרת אם למהול או לשתות אחר כך. אולי מישהי זוכרת? יתנו לך בטח לפנות ערב את הבקבוקים. תשלשלי בטוח אבל לא בטוח שכל הלילה אז הגיע הרגע אה? המון הצלחה!!! תגיד לנאווה שתהיה נחמדה (היא בסדר למרות המראה הקשוח...) וזאת שאחראית על חלוקת האוכל שהיא מקסימה.. שתדאג לך טוב
 
גלגלים

היום כבר נותנים אחד (וגם זה יותר מידי...) ונותנים בשעות הצהריים. ההמלצה שאני קיבלתי מהאחיות זה לקחת שלוק מ"הגועל נפש" ואח"כ לשתות מייד ספרייט/ מיץ.
 
ממתינה יקרה

שיהיה המון
בניתוח. לגבי הסופודקס אני קיבלתי שניים אבל אמרו לי להתחיל יום לפני האישפוז וזה היה לפני שנה וחצי אז אני לא יודעת מה עכשיו. אני עירבבתי אותו עם הרבה ספרייט כדי שיהיה נסבל... שוב
שיעבור בקלות
 

talior3

New member
ממתינה

מחזיקה לך אצבעות שיעבור בשלום ובקלות כמה שאפשר בלי סיבוכים ובלי כאבים בלתי נסבלים, ומי ייתן ש לא הרבה זמן אחרי הניתוח הזה לא תסבלי יותר ושבקרוב מאוד אמן תבשרי פה על הריון נפלא וקסום שלו את מחכה ומייחלת כל כך. ישר כוח
 
למעלה