אאאאני
לפני שמתחילים: שם:
מורן גיל:
ביום
שני
אני
אהיה
בת
20
תאריך לידה:
3.9.87 מקום מגורים:
ת"א אמונות (כן/לא): אלוהים?
כן עצמך?
לפעמים גן עדן וגהנום?
כן רוחות?
אמא טוענת שהיא ראתה אחת במטבח פעם. אז כנראה... פיות?
כן יין - ויאנג?
הממ לא ממש גורל?
כן אהבה?
כן שמאלניות?
לא ימניות?
כן אי פעם...? התנשקת?
כו ודברים מעבר לנשיקה?
המממ עישנת סיגריה?
ניסיתי עישנת סמים?
לא היית בח"ול?
כן היה לך חבר (או חברה לבנים)?
לא קנית דיסק מקורי?
כן עיצבת את החדר מחדש?
אוהו כן הגבת באנונימיות בבלוגים?
חחח לא באנונימי יש לי חיים כתבת שיר?
לא למדת נגינה יותר מחודש?
6 שנים זה גוד אינאף? קנית בגדים ביותר מאלף שקל ביום אחד?
לא
באת לקנות משהו אחד ובסוף קנית מלא דברים?
חחחחחחח כן זרקת מישהו?
הממ זרקו אותך?
הממ היית בהופעה חייה?
ברור! אני חיה על זה! אכלת משהו ממש לא כשר?
לא קנית בגד שלא לבשת מעולם?
לא מוזיקה: שומע רוק?
כן ופופ?
גלגל"צ וכל השיט ברדיו בבסיס ומזרחית?
ע"ע פופ וטראנסים?
מועדונים זמרים אהובים:
עברי, יוני בלוך להקות אהובות:
סינרגיה, בית הבובות, היהודים יש או אין? מיטה וחצי/זוגית?
וחצי פלאפון?
כמובן. אפילו 2 פלאפון מתקדם, דור שלישי ושותפיו?
אחד מהם כן השני ישן בקוב יעבור ל 2.5 גיטרה?
יש! ואפילו מנגנת טיפה! תופים?
לא מצלמה?
בפלא
ועוד אחת לא טובה במיוחד MP3/MP4?
MP4 כנגן ועוד MP3 בפלא אייפוד?
לא מערכת סטריאו?
חחחח כן בסלון מחשב בחדר?
היה. כבר אין
טלויזיה בחדר?
כן