בערך באותו עניין- לי אצבעות הידיים
נרדמות, וכשאני נאלצת לעשות משהו במצב הזה-להרים את התינוקת שלי וכיו"ב, זה כואב אימים בשורשי האצבעות ועד קצות האצבעות.....זה קורה לי ה-מ-ו-ן, וגם תוך כדי פעולות כמו נהיגה, אחזקת משהו וכו'- אורטופד? עומדות ליפול לי האצבעות? ואם אורטופד, כדי להגיד שלא הזנחתי (זה ברור- תרופה/פיזיוטרפיה) אשמח להמלצה באזור ירושלים.