זה או זה?

yaakii

New member
../images/Emo32.gif זה או זה?

משחק מוכר, יש מצב שגם שיחקנו בפורום בעבר, אני לא זוכר. הוראות בקצרה למי שלא מכיר: אני שואל שאלה של בחירה בין 2 דברים, ומי שמתחתיי בוחר את אחת האופציות ומציג שאלת "זה/זה" חדשה (בכל נושא שבעולם), למי שמתחתיו. התחלתי...: שמאל/ימין? (יעני בפוליטיקה)
 

shanyz1

New member
שמאל

למרות שתמיד קיצוני זה לא טוב לדעתי, יש לי דעות מאוד ספציפיות לגבי כל נושא ונושא בפוליטקה , אז אני לא כלכך יכולה להגדיר את עצמי כשמאלנית... אבל אני יותר נוטה לכיוון השמאל אז רשמתי (Y)
מממ אספלורר או פיירפוקס ? D:
 

ron1245

New member
מתמטיקה, תמיד מתמטיקה

מתמטיקה הוא המדע עם חיי האלמוות חיים או מוות?
 
אתה לא רציני

מחשב לוקח טלוויזיה בענק...! ובריקדאנס, זה. בלט זה... טוב... גריז או מאמא מייה?
 
למעלה