../images/Emo32.gif זה או זה?
משחק מוכר, יש מצב שגם שיחקנו בפורום בעבר, אני לא זוכר. הוראות בקצרה למי שלא מכיר: אני שואל שאלה של בחירה בין 2 דברים, ומי שמתחתיי בוחר את אחת האופציות ומציג שאלת "זה/זה" חדשה (בכל נושא שבעולם), למי שמתחתיו. התחלתי...: שמאל/ימין? (יעני בפוליטיקה)