בתנור

Shusho

New member
חנויות יד שניה-

יש לי ערימת בגדים שאני רוצה למכור, כנראה שבקרוב לא אשיג מצלמה אז אני לא טורחת לצלם לכאן ולהעלות ולראות מי רוצה לקנות. ואני מדברת על לפחות 20 פריטים שתקועים לי בארון סתם. אז סתם שאלי לי אליכם- אתם קונים או גם מוכרים? ולמי שמוכר, איפה הכי כדאי למכור? זאת אומרת, איפה משתלם לי למכור את הבגדים? איך זה הולך בכלל? זיכוי/מזומן וכמה ישלמו לי על הבגד בכלל?
 
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif../images/Emo41.gifסדנת סריגה

הי לכולם שמי אלה אני מארגנת סדנת סריגה מעשית בת שני מפגשים
מה נעשה במפגשים? במפגש הראשון נלמד את יסודות הסריגה במסרגה אחת, כיצד ליצור צורות בסיסיות, "חשיבה סריגתית" (נשמע מוזר?- זה חשוב מאוד!), נראה גם מספר דברים יפים שאנוכי יוצרת בעזרת סריגה במפגש השני נבוא מתורגלים מעט בסריגה, ונלמד ליצור בעצמנו כובע, צעיף, ותיק (לבד!!), כן נילמד טכניקות לעטר ולגוון את הסריגה שלנו למי מיועדת הסדנא? לכל מי שמעוניין ללמוד לסרוג, אין צורך בידע קודם כמה זמן כל מפגש? משך מפגש יהיה 4 שעות. והוא יכלול הסברים, הדגמות, ותרגול קצר (את מרבית התרגול נעשה בבית, מול האח) האם נקבל חומרים בסדנא? בסדנא יתקבלו חומרים לעבודה בסדנא, וכל משתתף יקבל מסרגה לקחת. אבל לא ינתנו חומרים לקחת הביתה, את אלו המשתתפים ירכשו לפי טעמם ורצונם סריגה, למה זה טוב? הטכניקה של סריגה במסרגה אחת היא אומנות עתיקה שימושית מאוד. אפשר לסרוג כובעים מדהימים, צעיפים מגניבים, תיקים וגם דברים מורכבים כמו אפודות, גרביים.. לומדים את הבסיס ומשם-- אין גבול ליצירתיות סריגה היא פעולה שחוזרת על עצמה שוב ושוב, אך עם זאת היא מרתקת בשל היצירה שהולכת והרקמת לה, בין הצבעים, החוטים והדוגמאות השונות.. ממש מבין הידיים שלנו בחורף כיף לסרוג מול הטלויזיה, זה מחמם ומרגיע מי שלוקח את זה צעד אחת קדימה יכול כמובן למכור יצירות מדהימות סרוגות כמה זה עולה? כל סדנא עולה 200 שקלים. מי שמגיע לשתי סדנאות מקבל הנחה של 20 ש"ח, סה"כ 380 לסדנא. (כמובן שלא ניתן להגיע לשניה בלי הראשונה) מתי? בחודש הקרוב. התאריך של הסדנא הראשונה עוד לא נקבע, הוא יקבע בקרוב.
רק לבנות? לא :)
אתם מוזמנים להעביר את המידע למי שאתם רוצים מי שמעוניינ\ת מוזמנ\ת ליצור איתי קשר במסרים באהבה אלה
 

Tidal

New member
-

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1360&msgid=61431881
 

ToryMaster

New member
אני תוהה

איפה זה אמור לקרות? אם אני יודעת לסרוג, אני יכוהל להגיע רק לסדנה השנייה?
 
את שואלת ולא מחכה לתשובה...!?!

אז לא, אי אפשר לפרסם קישורים בלי לכלול אותם בהודעת OFF. הפורום הוא לא מקום לפירסום אתרים. אני מעבירה את ההודעה הזו לשרשור
. להבא, זה פשוט יימחק...
 
שכחתי לציין- הסיכות חמודות נורא ../images/Emo13.gif

אני אשקול להשתמש בעתיד בשירותייך...
 

Shusho

New member
כבר קראתי את זה,

והגבתי לזה, השאלה שלי היא יותר לגבי המכירות. למי שמוכר מכאן בפורום.
 

lestatgirl

New member
אני חושבת שרוב המקומות יתנו לך זיכו

י אבל זה תלוי במה את מוכרת וכמה את מוכרת רוב הסיכויים שגם אם תמכרי והם יתנו לך כסף מזומן זה לא יהיה כ"כ הרבה אבל אני לא בטוחה באמת זה גם משתנה ממקום למקום ואם לא תקבלי את התשובה שלך פה את יכולה להתקשר לחנויות ולשאול אותם ד"א רוב המקומות לא מקבלים כל דבר.. בהצלחה
 
אז מניסיוני העשיר עם חנויות יד שניה

צר לי לומר לך שאף חנות יד שניה לא נותנת כסף מזומן. אבל ממש אף חנות! כל חנויות היד השניה יתנו לך זיכוי של עד 40% מערך הבגדים ותוכלי לקנות בזיכוי בגדי יד שניה לפי הטעם שלך מאותה חנות... יש את "שתיים" בשינקין 38 שהן מקבלות בגדי יד שניה, ולדעתי זו חנות ממש חמודה ומומלצת. את מביאה אליהן את הבגדים, הן ממיינות אותם ובוחרות מה הכי מתאים להן לחנות, ואת השאר מחזירים לך או תורמים, לפי בקשתך. יש גם את "אדרת" בבוגרשוב שעובדת באותה שיטה, ואת "ניחוח אישה" ברחוב אבן גבירול... אם את ממש רוצה להרוויח כסף על הבגדים שלך, נסי למכור אותם באיטרנט- לוחות יד שניה ואפילו בשרשור המכירות שלנו שעולה לפורום בימי רביעי ע"י רונה. או שאפשר לנסות למכור אותם בשוק הפשפשים. פשוט לעבור חנות חנות ולשאול אם הם קונים בגדים. בהצלחה!
 
למעלה