../images/Emo32.gifבדבש לשבת ...
http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=819&msgid=60593418 מיזמן לא היה לנו אוף ... אז ... מה שמעלי זה קישור למשהו שמאוד "חימם לי את הלב" כמו שאומרים... ואנחנו ממש אחלה פורום
אז שבת-שלום
ואיך לא : http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommunaMsges.asp?CommunaId=12167 (((תבקרו אותי
))) תשרשרו כול מה שלא קשור ... -קרן-
http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=819&msgid=60593418 מיזמן לא היה לנו אוף ... אז ... מה שמעלי זה קישור למשהו שמאוד "חימם לי את הלב" כמו שאומרים... ואנחנו ממש אחלה פורום