בדבש לשבת ...

קניתי ת'מחברות האלה של אמ"ל../images/Emo9.gif

לא ראיתי שם אגם .. אבל קניתי של יהודהההה ומירי ועוד כמה של אמ"ל .. אבל נראה לי אני בכלל לא צריכה את זה כי כל המורות המפגרות רוצות שנרשום בקלסרים ... חוצפה .. חשים שיש לי תיק ענק ..
 
אצלנו רק במחברות כאלה..../images/Emo110.gif

ואצלנו כל תרגיל בחשבון זה איזה דף.. ככה שאני צריכה המוןןןן מחברות חשבון..
ואיזה כיפלך אני לע ראיתי שלל יודדדה!
 
חדש בפורום..הייתי בו

פעם.. איזה שבוע... ועברתי לטלנובלה בע"מ..ועכשיו ניגמר טלנובלה בע"מ... דרך אגב... אני גם רואה אמ"ל
 
למעלה