בדבש לשבת ...

../images/Emo110.gif

אמרתי שקניתי מחברות של אמ"ל נכון?
אבל היה רק חשבוןן.. (וזה מהעונה הקודמת..) אז צילמתי אותם (חח כן כן השיעמום מוביל להרבה דברים
) יש לי עוד אחת כמו הימניתת.. התכלת.. ועוד אחת של אגם אבל אחותי לקחה אותה
ורציתי של יהודה אבל לא היה.. היה רק אגמי ומירוש
 
../images/Emo110.gif

יש לי רק אחת! אחת של אחותי
ויש לי אחת של מירי ועוד 2 של אמ"ל רגיל.. אתה יכול לקנות בכפר השעשועים
שם אני מצאתי
 
נמנמנמנמ../images/Emo3.gif../images/Emo110.gif

אני יעשה של התנוח וגם תנוחי
(יעל נתנה לי תרעיון
) וגם של הנעל זה אחלה רעיון! אבל כשאני יזדקק לתמונה אני יעשה
בינתיים לע צריך.. תודעעע דסוווש
 
לי יש מדבקות של יהודה.

אבל אולי אני לא ישים אותם כי יש לי מחברות שזה כמה נושאים ביחד. ואני גם לא עוטפת את זה יראה מצחיק ... -קרן-
 
אני לא מועודכנת ...

הם ישנות טילים
אבל פשוט קניתי 20 חבילות אז נישאר לי מכיתה ה'.
 
למעלה