חחח כן כנראה
כ כוסית על הגג New member 2/9/05 #28 קניתי ת'מחברות האלה של אמ"ל../images/Emo9.gif לא ראיתי שם אגם .. אבל קניתי של יהודהההה ומירי ועוד כמה של אמ"ל .. אבל נראה לי אני בכלל לא צריכה את זה כי כל המורות המפגרות רוצות שנרשום בקלסרים ... חוצפה .. חשים שיש לי תיק ענק ..
קניתי ת'מחברות האלה של אמ"ל../images/Emo9.gif לא ראיתי שם אגם .. אבל קניתי של יהודהההה ומירי ועוד כמה של אמ"ל .. אבל נראה לי אני בכלל לא צריכה את זה כי כל המורות המפגרות רוצות שנרשום בקלסרים ... חוצפה .. חשים שיש לי תיק ענק ..
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 2/9/05 #29 אצלנו רק במחברות כאלה..../images/Emo110.gif ואצלנו כל תרגיל בחשבון זה איזה דף.. ככה שאני צריכה המוןןןן מחברות חשבון.. ואיזה כיפלך אני לע ראיתי שלל יודדדה!
אצלנו רק במחברות כאלה..../images/Emo110.gif ואצלנו כל תרגיל בחשבון זה איזה דף.. ככה שאני צריכה המוןןןן מחברות חשבון.. ואיזה כיפלך אני לע ראיתי שלל יודדדה!
א איזה יום יפה היום New member 2/9/05 #20 חדש בפורום..הייתי בו פעם.. איזה שבוע... ועברתי לטלנובלה בע"מ..ועכשיו ניגמר טלנובלה בע"מ... דרך אגב... אני גם רואה אמ"ל
חדש בפורום..הייתי בו פעם.. איזה שבוע... ועברתי לטלנובלה בע"מ..ועכשיו ניגמר טלנובלה בע"מ... דרך אגב... אני גם רואה אמ"ל
א אלמונית מפורסמת New member 2/9/05 #24 ו...אני סאלי../images/Emo9.gif../images/Emo3.gif חחח ברוך הבא