אתן גם מקבלות מחמאות?

g a n i

New member
לפני החצי היה קצת מטולטל

מחברה שהניקה במפגש. הוא שאל אותי בחשש לגבי התכניות שלי והרגעתי אותו (מה 'כפת לי להרגיע אותו? עוד לא הייתי בהריון
) דווקא להניק ליד (חלק מ)בני המשפחה היה קשה יותר מאשר בפני זרים (ולפעמים זה סתם תירוץ לערוק לחדר אחר
) היום אין לאפחד מאיתנו שום בעיה ובכל מקרה רובה המכריע של ההנקה הוא דיסקרטי לחלוטין (אל תתייחסו לאופן ההנקה שאני מפגינה במפגשים, שם אני מרגישה בבית במיוחד
) סייגים: הנקת פיצפונים ממש שעדיין לא מתחברים במהירות ובקלות (והציצי גדול יותר מהראש
) והפשטה -בפרט לשלא לצרכי יניקה אלא להתפעלות מהנכסים
-שהתחילה לאחרונה ונגדעה באיבה
לגבי תגובות: התפעלות all around כמעט, ואני מתייחסת רק לאילו
 

גוליגל

New member
אפשר לשבת עם הגב אם לא רוצים לחשוף

יותר חברותי מאשר הגליה עצמית (אם כי לפעמים במפגשים משפחתיים כיף לנוח מכולם בחדר צדדי
)
 

מירי,

New member
לי אין בעיה עם הנקה פומבית!

לאיש יש! מכיוון שכבר בתחילת הדרך ידעתי שזה עלול לשבור אותי, בנושא הזה (בניגוד לאחרים) אני לא מתחשבת בדעתו! אין לי שום חשק לזוז הצידה כל הזמן! אני מאוד משתדלת לא לחשוף אבל גם לא הולכת לפינה.
 

כרמית מ.

New member
הנקה לא שווה חשיפת ציצ בפומבי

וזה דבר שהייתי עובדת עליו עם האיש. אפשר להניק באופן דיסקרטי ובלתי חשוף בעליל גם בציבור, בוודאי קטנטנים (כשהם גדלים, לפעמים הם חושפים יותר). הנקתי בכל מקום (עכשיו כבר לא, אבל זה כי הוא כבר גדול ואין סיבה), כולל בשכונות החרדיות של ירושליים בזמן טיול (עם הקפדה יתרה שלא יראה אפילו בדל עור מיותר), כולל בארוחת הסדר - כשהצעיר שישב מולי, אפילו לא שם לב שהנקתי (כפי שהסתבר בדיעבד) [לידי ישבו ילדי הבוגרים יותר, לא יודעת אם שמו לב או לא, אבל זה גם לא משנה, הם רגילים לראות אותי מיניקה]. וגם בחדר אוכל של הקיבוץ, וממש ממש בכל מקום שהייתי בו. בדרך כלל, זה לא ממש משך תשומת לב. לפעמים, ראו שאני מיניקה. לא חשפתי כלום. לבנזוגי זה היה ברור מאליו, והוא לא הראה סימנים של אי-נחת. הנקה היא האכלה. לא חשפנות. אם היא מתבצעת באופן דיסקרטי, אין סיבה שזה יפריע לאף אחד - ומי שזה מפריע לו, זבש"ו. כמו שאם מפריע למישהו שאני הולכת עם התינוק במנשא, או לבוש יותר/פחות ממה שהוא חושב שנכון, זה זבש"ו.
 

שקדייה

New member
דווקא בעלי די גאה בזה...

לפני הלידה היה לו נורא חשוב שאני אניק והוא די שיגע אותי בעניין (אני תכננתי להניק רק אם זה ילך טוב- לא התכוונתי למות על קידוש ההנקה) הוא היה בטוח שמה שיהווה בעיה זה הקטע של ההנקה ליד אנשים- וגם אני לא ידעתי עד כמה אני אהיה פתוחה לזה. אבל עכשיו, באופן מפתיע- כשהזאטוט מאותת "רעב אני" אין לי בעיה לשלוף בכל מקום ומול כל אחד. ב- 3 שבועות של קיומו כבר הספקתי לשלוף מול כל המשפחה בהזדמנויות שונות, במספר בתי קפה, בשתי מסעדות, בבנק, ובעבודה כל הזמן.. פיתחתי יכולת להמשיך לעבוד ביד אחת תוך כדי הנקה... ובעלי ממש מבסוט מהעניין. מי שלא נוח לו- שישתמש בשדה הראיה הרחב שאלוהים העניק לאדם ויסתכל לכיוון אחר
אגב, איש אחד העיר לי בבנק על ההנקה הפומבית ב"גיברת, יש דברים ששומרים לבית". נכון, עניתי לו. את ההערות שלך תשמור לבית ולאשתך- עזוב אותי בשקט. דביל.
 

Mלביאה

New member
האמת? יותר מכל המחמאות אני מרגישה

הכי טוב כשמקבלים את ההנקה בשיוויון נפש. ללא הערות לכאן או לכאן. כשנותנים לזה את ההתייחסות הטבעית הכ"כ מתבקשת בעיניי. לא "עדיין???" ולא "כל הכבוד!!!". פשוט -תינוק יונק. קסום, מופלא, ועם זאת - נכון, טבעי ומובן מאליו.
 

Dimaya

New member
מסכימה איתך מאוד, אבל יחד עם זאת

איכשהו בדרך כלל אנחנו זוכות לתגובות מסוג כלשהו - לשלילה או לחיוב. גם בעיניי הנקה זה טבעי ונורמלי, - לא משהו להתבייש בו ולא משהו "לכתוב עליו הביתה" אם כי אני עם עצמי כן מרגישה תחושה של גאווה עצמית, כי אצלנו הנקה אף פעם לא הלכה בקלות, וכנראה שמישהי אחרת במקומי מזמן הייתה מוותרת. אז אם כבר תגובות - טוב לדעת שיש גם ה"כלהכבודים".
 

rnati

New member
גמני כמוך.

והכי שמחתי שהייתי איתה בחנות והמוכר הסביר לי כל מיני דברים היא התעקשה לינוק, תספתי כסא, התיישבתי והנקתי והוא פשוט הזיז את התצוגה קרוב יותר אלי והמשיך להסביר. הדבר הכי טבעי בעולם.
 
אצלי, עד הסוף היו הערות מגעילות.

וכשספרתי שיהב גמל את עצמו אמרו לי "מזל שלמשהו יש שכל ...". נו שוין.
 

ענתש

New member
ביום ראשון בבוקר בחנות בגדים

אני נוסעת עם ליאור באחד המעברים ועוצרת אותי מוכרת, מבוגרת (50+) רוסיה עם מבטא כבר ומעט מאד עברית. "כמה הוא ? חודש ?" "לא, שבועיים וחצי" "וציצי ? יש הכל ? הכל טוב ?" "מצויין. הוא יונק מצויין" "נהדר, יופי, הכי טוב בציצי !"
 

גוליגל

New member
אני אוהבת את תגובות זקני המשפחה

מחמם את ליבי האבא העירקי, היחסית סגור של בעלי, שמדי פעם אומר "אין דבר יותר יפה מתינוק שיונק ואמא שמניקה". וסבי הזקן מאוד, שכולו שטוף באלצהיימר, כשהוא רואה את איתמר יונק הוא יוצא מהבועה שלו לרגע ושואל אם לא קר לתינוק. לא בדיוק תגובה ישירה להנקה אבל אני בטוחה שהמראה עושה לו משהו חיובי וזה משמח אותי.
 

EMAEMA

New member
סבא שלי סיפר לי שהוא זוכר את עצמו ת

תינוק יונק מאמא שלו ואמא שלו בעצמה הייתה מינקת !!! אני דווקא מקבלת הרבה תגובות מחממות לב , אבל לצערי כבר קרו לי מקרים של תגובות מאוד לא נעימות , השיא היה כשמישהו הסתכל עלי מניקה וצרח בבהלה ( חחחחח חולה נפש כנראה ...)
 
למעלה