candyheart

New member
אני שמחה שהיא חוזרת!

יש להקול מאוד מעניין וכמה שירים מדהימים(Hunter,Here With Me,White Flag) ואני מאוד אוהבת את הסגנון שלה.בכלל סגנון פופ עם נגיעות אלקטרוניות בהחלט מדבר אליי. השיר בהחלט נחמד.אני לא חושבת שהוא מתעלה על קודמים שלה,אבל זו רק ההתחלה,והוא בהחלט לא גרוע.ממש כיף לשמוע ממנה שוב!
 

candyheart

New member
הסינגל החדש של קייטי פרי-California Gurls

קייטי פרי שחררה את שירה החדש,California Gurls,שיר כיפי וקצבי בדיוק בזמן לקיץ. כך נראית עטיפת הסינגל
אלבומה החדש של קייטי,'Teenage Dream' יצא ב-25 לאוגוסט. לדעתי השיר מאוד חמוד,ונועד להיות להיט,למרות שהוא טיפה טיפשי ומזכיר כמה שירים אחרים(בינהם Tik-Tok של קאשה). מה אתם חושבים?
 

theone24

New member
מאוד קייצי וקליפורני שכזה.

הוא בהחלט מזכיר את טיק טוק וזה לא מפתיע,הכותבים והמפיקים שלו הם אלו של טיק טוק ככה ש... חוזים שהוא יגיע למקום ראשון במצעדים והוא כרגע מקום ראשון באייטונס ארה"ב. אפשר רק לדמיין איזה קליפ היא תעשה לו...משהו כמו מכונית נוסעת עם גג נפתח בכבישי קליפורניה עם עצי הדקל מסביב וקטי שלובשת את הבגד ים שלה והצבעוני שלה,יוצאת דרך הגג הנפתח במכונית ושרה בזמן שהרוח מעיפה את שערה...וכמובן שסנופ דוג הוא הנהג והוא כבר עושה את שלו.
! אהבתי את העטיפה, היא נראית טוב.
 

candyheart

New member
../images/Emo45.gifזה בדיוק הקליפ שאני דמיינתי../images/Emo6.gif

לא ידעתי שאלו אותם כותבים של טיק-טוק! שוב ממחזרים חומר?
 

theone24

New member
מה,את לא מזהה את יקירך מקס מרטין?../images/Emo3.gif

אאל"ט את די אוהב אותו ואת עבודותיו,לא? אישית,אני מקווה שבריטני תשכיל להתרחק ממנו,מדר" לוק ובני בלאנקו באלבום הבא. העבודות הכי טובות שלה היו בלעדיו (בלקאאוט וITZ
)
 

candyheart

New member
זה מקס מרטין?!../images/Emo2.gif

גם בזה וגם בטיק-טוק?! בחיים לא הייתי חושבת! לי לא יפריע אם הוא יעבוד עם בריטני גם על האלבום הבא...אבל רק שיר אחד או שניים.השירים שהוא עושה איתה תמיד מעולים. אבל גם אם היא תחליט ללכת בסגנון אחר ולזנוח אותו...בוא נגיד שאני לא אתבאס יותר מדי.
 

theone24

New member
את טיק טוק רק בלאנקו ולוק הפיקו...

אבל מקס נטל חלק בשירים אחרים. בשיר של קטי מקס שותף יחד עם הצמד חמד על ההפקה. ואני מאוד אתבאס אם היא תעבוד איתם שוב. במיוחד עם מרטין. כיום אני יכול להגיד בלב שלם שIUSA לא כזה להיט ובטח שלא ברמה של להיטי העבר שהוא הפיק לה. היא צריכה לחדש עם מפיקים רעננים. להביא את דנג'ה בבלקאאוט השתלם לה מאוד,כנ"ל לגבי בלאדשיי ואוונט בITZ.
 

candyheart

New member
IUSA מעולה!

ברור שהוא לא מגיע לרמה של אופס או בייבי,אבל מעטים השירים שמצליחים.אני עדיין ממש אוהבת אותו. וכמובן שאני אהיה הכי מרוצה אם היא תעבוד עם מפיקים שהיא עוד לא עבדה איתם,או כאלה פחות מוכרים.זה באמת יוצא הכי מעניין.
 

candyheart

New member
אה,אני רואה שהורידו אותו מיוטיוב

בינתיים ני לא מוצאת קישור אלטרנטיבי...מצטערת.
 

candyheart

New member
קליפ חדש לקאשה-Your Love Is My Drug

http://www.twitvid.com/MZB7P השיר חמוד,אבל הקול שלה עדיין מעצבן. לגבי הקליפ,פעם ראשונה שאני חושבת שהיא דווקא נראית סבבה.קצת פחות לוק מבולגן עושה לה טוב. הקטעים המצוירים די הזויים,אבל הקליפ סך-הכל נחמד. מחשבות?
 
לדעתי

זה אחלה שיר,קליפ זוועה אבל היא כוסית בו חבל על הזמן!יותר מבקליפים הקודמים..
 

theone24

New member
אווירת הקומונה,ההזיות המצוירות וצבעי הגוף...

הפסיכודאלים יושבים עליה מצויין. קליפ חמוד,לא מתאמץ וקליל שכזה. כנ"ל לגבי השיר. הייתה לי הרגשה שאם היא לא תראה מוזנחת היא תראה לא רע.
 

JoNy Boi

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

 
למעלה