אביתר, גם אתה חוזר על דבריםאתה חוזר כמו מסטיק על דברים שכבר נכתבו.
לא ממש הצלחתי להבין מה התחדש בהודעתך הנוכחית.
למשל "אהדתך לרכבת הקלה ול A1" ו"רתיעתך מחברת אגד" איבדת את האיזון שלך!
אביתר, גם אתה חוזר על דבריםאתה חוזר כמו מסטיק על דברים שכבר נכתבו.
לא ממש הצלחתי להבין מה התחדש בהודעתך הנוכחית.
אני בעד A1 בתנאי שיובטח מראשאביתר, גם אתה חוזר על דברים
למשל "אהדתך לרכבת הקלה ול A1" ו"רתיעתך מחברת אגד" איבדת את האיזון שלך!
נהיית דובר ועד עובדי אגד?אני בעד A1 בתנאי שיובטח מראש
ובאופן רשמי שאף נהג באגד לא ייפגע מכך. המדינה מחוייבת לנהגים הותיקים וגם A1 לא מצדיק פגיעה בפרנסת הנהגים. עם כל הכבוד ל-A1, כבר כיום עושה אוטובוס אגד בקו 405 את הדרך בפלוס מינוס אותו זמן בהתחשב בגמישות האוטובוסית ובהתחשב בעובדה שאין צורך לעלות 80 מטר במעלית או לאבד זמן ביציאה מתחנת הרכבת מרכז. בחלום הלילה תיסע הרכבת מירושלים לתל-אביב ב- 28 דקות. מינימום זמן יהיה 37 דקות עד ההגנה ואתה תראה שזמן הנסיעה לא יירד אף פעם מ-43 דקות... במילים אחרות: האוטובוס עושה זאת כבר כיום ! כנ"ל לגבי הרכבת הקלה: היא רחוקה מרחק אין סופי מהאדמה בקטע האטרקטיבי. מה בדיוק אטרקטיבי בה??? יותר משעה מהפסגה ועד הר הרצל? זה אטרקטיבי??? מרחק כזה נעשה ברכב-פרטי בפחות מרבע שעה......ובשעות הערב ב-10 דקות... מי שאחראי על פרוייקטים חדשים לא כדאיים - הוא שאיבד את האיזון והוא שמבזבז כספי ציבור, בין היתר את כספך ואת כספי הורייך !
אני לא מביןאני בעד A1 בתנאי שיובטח מראש
ובאופן רשמי שאף נהג באגד לא ייפגע מכך. המדינה מחוייבת לנהגים הותיקים וגם A1 לא מצדיק פגיעה בפרנסת הנהגים. עם כל הכבוד ל-A1, כבר כיום עושה אוטובוס אגד בקו 405 את הדרך בפלוס מינוס אותו זמן בהתחשב בגמישות האוטובוסית ובהתחשב בעובדה שאין צורך לעלות 80 מטר במעלית או לאבד זמן ביציאה מתחנת הרכבת מרכז. בחלום הלילה תיסע הרכבת מירושלים לתל-אביב ב- 28 דקות. מינימום זמן יהיה 37 דקות עד ההגנה ואתה תראה שזמן הנסיעה לא יירד אף פעם מ-43 דקות... במילים אחרות: האוטובוס עושה זאת כבר כיום ! כנ"ל לגבי הרכבת הקלה: היא רחוקה מרחק אין סופי מהאדמה בקטע האטרקטיבי. מה בדיוק אטרקטיבי בה??? יותר משעה מהפסגה ועד הר הרצל? זה אטרקטיבי??? מרחק כזה נעשה ברכב-פרטי בפחות מרבע שעה......ובשעות הערב ב-10 דקות... מי שאחראי על פרוייקטים חדשים לא כדאיים - הוא שאיבד את האיזון והוא שמבזבז כספי ציבור, בין היתר את כספך ואת כספי הורייך !
ליד תחנת האומה מתוכנן חניון ל-2000 כלי רכבאני לא מבין
כל פעם כותבים פה בפורום משהו אחר. מצד אחד, כל הזמן ג'קי טוען שחסרים נהגים ואין מי שיפעיל את האוטובוסים. מצד שני, אתה טוען שאם תופעל הרכבת בקו A1 נהגי אגד יאבדו את מקור הכנסתם. המדינה שבמשך שנים אינספור נתנה לאגד, חברה פרטית, סבסוד כפול ובלעדיות על הפעלת קווים ללא מכרז לדבריך צריכה מסיבה עלומה כלשהי לפצות את אגד. לא רק שזה לא מתיישב האחד עם השני, כי או שאין עבודה או שיש עודף עבודה אבל לא יכול להיות שניהם. זה גם סותר את המציאות שבה הפעלה של קו רכבת לא רק שאינה מורידה ממספר הנסיעות באוטובוסים, אלא מעלה אותו מכיוון שאנשים צריכים להגיע איכשהו לתחנת הרכבת ומה לעשות בתחנת בנייני האומלל לא מתוכנן חניון לרכבים פרטיים. יתקנו אותי מביני העניין, אם אני טועה.
אני סבור שדוד התכוון לקטרי המשא הישנים...הקטרים יותאמו ויחוברו גם לרכבות DD
ויפעלו בעיקר בקווים פרבריים כגון אשקלון-בנימינה, הראשונים - ת''א הגנה , יבנה מערב- הוד השרון ורחובות- נתניה. בשנה הבאה צפויים לפעול הקטרים החדשים עם מערכי DD כפולים כתגבור בשעות השיא בקו אשקלון-בנימינה.
תודה רבה על התמונות והדיווחיםקרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה, כיף לראות תמונות שלך!קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה על התמונות!קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה על הדווח המרשים והראשוני מחיפה מזרח.קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה רבה על התמונות האיכותיות, פרופ!קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
קצת נתקן אותך....812 הוא דווקא החדש ביותר...קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
קצת אתקן את כב' הד''ר ק.נ. 812 טרם הוכנסקצת נתקן אותך....812 הוא דווקא החדש ביותר...
שנייהם הגיעו ביחד עם 954 עד 957 ארצה.
בולשיט ! הוא יוצר שבוע מאוחר יותרקצת אתקן את כב' הד''ר ק.נ. 812 טרם הוכנס
לשרות.
בעולמו הוירטואלי אדוני מדבר על רישומיםבולשיט ! הוא יוצר שבוע מאוחר יותר
באוסטריה ויצא מפס היצור שבוע מאוחר יותר. לפיכך הוא חדש יותר וצעיר יותר בשבוע. למה שלא תנסה להביט במסמכי היצרן מאוסטריה במקום לבלבל ת'מוח? 811 יצא מפס הייצור שבוע מוקדם יותר ולפיכך ההערה שלי יותר נכונה ממדוייקת. ברשותי גם טבלה בה נתוני ירידה מפס הייצור ויום חתימת טיב הביקורת במפעל. בעבר פירבמתי בקומונה מסמכים כאלה מקוריים. כנראה שאין לך מספיק חברים שם שיכולים לתת לך את שם המשתמש שלהם ואת הססמה שלהם לענין.....
וירטואלי? על ראש הגנב בוער הכובע !בעולמו הוירטואלי אדוני מדבר על רישומים
וטבלאות חסרות חשיבות . אני מדבר על פעילות הקרונות בשטח עצמו. יואיל אדוני להמשיך ולהנות מ''הטבלאות'' שיצר להנאתו.
שוב להזכירך התודה ניתנה לדווח היחודי/ראשוניוירטואלי? על ראש הגנב בוער הכובע !
האם דו"ח מצת הוא וירטואלי? האם קבצי אקס-אל שלכם וירטואלים? האם אתם יושבים וכותבים סתם דו"חות ברכבת? האם אין שום משמעות לכל הקלסרים במוסכים??? טוב לדעת !!!!!!!!!!!!!!! אם כך - הרי שניתן לפטר מיד וללא דיחוי את כל אלה שכותבים את כל הרישומים הפנימיים ברכבת....אתה בכלל שם לב למה שאתה כותב או שאתה עדיין תחת השפעת ההכשה של הנחש??? עושה רושם שאתה לא בהרכרה או מחפש בכל דרך אפשרית או בלתי אפשרית לריב או להוציא את הקריזות שלך כאן. אתה מתוסכל שאין שום דבר סודי ברכבת??? יש רק דרך אחת לשמור בסוד על דברים......לכתוב הכל רק על ניירות ולסגור מחשבים - חה-חה-חה !!!חלאס - הבנו אותך - חדל חפירות, הרי אין לך רישיון על 955.....
הכיש אותך צפע עין-גדי או קוברה???שוב להזכירך התודה ניתנה לדווח היחודי/ראשוני
על הכנסת קרון ניהוג סימנס חדש לשרות בקו מודיעין-חיפה-נהריה. אין טעם שתמשיך להגיב באופן היסטרי ולא ראוי. בהזדמנות, על הדרך איחולי הצלחה לבייגה שוחט יו''ר הרק''ל של עירך הנפלאה התוססת והמתחדשת. 40.000 נוסעים ברק''ל כבר ביום הראשון (יום שישי) לפעילות זה סיפור הצלחה כביר.
ולהזכירך: אני הראשון שמעריך ומוקיר את חן מלינשוב להזכירך התודה ניתנה לדווח היחודי/ראשוני
על הכנסת קרון ניהוג סימנס חדש לשרות בקו מודיעין-חיפה-נהריה. אין טעם שתמשיך להגיב באופן היסטרי ולא ראוי. בהזדמנות, על הדרך איחולי הצלחה לבייגה שוחט יו''ר הרק''ל של עירך הנפלאה התוססת והמתחדשת. 40.000 נוסעים ברק''ל כבר ביום הראשון (יום שישי) לפעילות זה סיפור הצלחה כביר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.