קרון חדש ברכבת ישראל 811

מצב
הנושא נעול.
אביתר, גם אתה חוזר על דברים
למשל "אהדתך לרכבת הקלה ול A1" ו"רתיעתך מחברת אגד" איבדת את האיזון שלך!
אני בעד A1 בתנאי שיובטח מראש
ובאופן רשמי שאף נהג באגד לא ייפגע מכך. המדינה מחוייבת לנהגים הותיקים וגם A1 לא מצדיק פגיעה בפרנסת הנהגים. עם כל הכבוד ל-A1, כבר כיום עושה אוטובוס אגד בקו 405 את הדרך בפלוס מינוס אותו זמן בהתחשב בגמישות האוטובוסית ובהתחשב בעובדה שאין צורך לעלות 80 מטר במעלית או לאבד זמן ביציאה מתחנת הרכבת מרכז. בחלום הלילה תיסע הרכבת מירושלים לתל-אביב ב- 28 דקות. מינימום זמן יהיה 37 דקות עד ההגנה ואתה תראה שזמן הנסיעה לא יירד אף פעם מ-43 דקות... במילים אחרות: האוטובוס עושה זאת כבר כיום ! כנ"ל לגבי הרכבת הקלה: היא רחוקה מרחק אין סופי מהאדמה בקטע האטרקטיבי. מה בדיוק אטרקטיבי בה??? יותר משעה מהפסגה ועד הר הרצל? זה אטרקטיבי??? מרחק כזה נעשה ברכב-פרטי בפחות מרבע שעה......ובשעות הערב ב-10 דקות... מי שאחראי על פרוייקטים חדשים לא כדאיים - הוא שאיבד את האיזון והוא שמבזבז כספי ציבור, בין היתר את כספך ואת כספי הורייך !
 

amit1270

New member
אני בעד A1 בתנאי שיובטח מראש
ובאופן רשמי שאף נהג באגד לא ייפגע מכך. המדינה מחוייבת לנהגים הותיקים וגם A1 לא מצדיק פגיעה בפרנסת הנהגים. עם כל הכבוד ל-A1, כבר כיום עושה אוטובוס אגד בקו 405 את הדרך בפלוס מינוס אותו זמן בהתחשב בגמישות האוטובוסית ובהתחשב בעובדה שאין צורך לעלות 80 מטר במעלית או לאבד זמן ביציאה מתחנת הרכבת מרכז. בחלום הלילה תיסע הרכבת מירושלים לתל-אביב ב- 28 דקות. מינימום זמן יהיה 37 דקות עד ההגנה ואתה תראה שזמן הנסיעה לא יירד אף פעם מ-43 דקות... במילים אחרות: האוטובוס עושה זאת כבר כיום ! כנ"ל לגבי הרכבת הקלה: היא רחוקה מרחק אין סופי מהאדמה בקטע האטרקטיבי. מה בדיוק אטרקטיבי בה??? יותר משעה מהפסגה ועד הר הרצל? זה אטרקטיבי??? מרחק כזה נעשה ברכב-פרטי בפחות מרבע שעה......ובשעות הערב ב-10 דקות... מי שאחראי על פרוייקטים חדשים לא כדאיים - הוא שאיבד את האיזון והוא שמבזבז כספי ציבור, בין היתר את כספך ואת כספי הורייך !
נהיית דובר ועד עובדי אגד?
 

raminec

New member
אני בעד A1 בתנאי שיובטח מראש
ובאופן רשמי שאף נהג באגד לא ייפגע מכך. המדינה מחוייבת לנהגים הותיקים וגם A1 לא מצדיק פגיעה בפרנסת הנהגים. עם כל הכבוד ל-A1, כבר כיום עושה אוטובוס אגד בקו 405 את הדרך בפלוס מינוס אותו זמן בהתחשב בגמישות האוטובוסית ובהתחשב בעובדה שאין צורך לעלות 80 מטר במעלית או לאבד זמן ביציאה מתחנת הרכבת מרכז. בחלום הלילה תיסע הרכבת מירושלים לתל-אביב ב- 28 דקות. מינימום זמן יהיה 37 דקות עד ההגנה ואתה תראה שזמן הנסיעה לא יירד אף פעם מ-43 דקות... במילים אחרות: האוטובוס עושה זאת כבר כיום ! כנ"ל לגבי הרכבת הקלה: היא רחוקה מרחק אין סופי מהאדמה בקטע האטרקטיבי. מה בדיוק אטרקטיבי בה??? יותר משעה מהפסגה ועד הר הרצל? זה אטרקטיבי??? מרחק כזה נעשה ברכב-פרטי בפחות מרבע שעה......ובשעות הערב ב-10 דקות... מי שאחראי על פרוייקטים חדשים לא כדאיים - הוא שאיבד את האיזון והוא שמבזבז כספי ציבור, בין היתר את כספך ואת כספי הורייך !
אני לא מבין

כל פעם כותבים פה בפורום משהו אחר. מצד אחד, כל הזמן ג'קי טוען שחסרים נהגים ואין מי שיפעיל את האוטובוסים. מצד שני, אתה טוען שאם תופעל הרכבת בקו A1 נהגי אגד יאבדו את מקור הכנסתם. המדינה שבמשך שנים אינספור נתנה לאגד, חברה פרטית, סבסוד כפול ובלעדיות על הפעלת קווים ללא מכרז לדבריך צריכה מסיבה עלומה כלשהי לפצות את אגד. לא רק שזה לא מתיישב האחד עם השני, כי או שאין עבודה או שיש עודף עבודה אבל לא יכול להיות שניהם. זה גם סותר את המציאות שבה הפעלה של קו רכבת לא רק שאינה מורידה ממספר הנסיעות באוטובוסים, אלא מעלה אותו מכיוון שאנשים צריכים להגיע איכשהו לתחנת הרכבת ומה לעשות בתחנת בנייני האומלל לא מתוכנן חניון לרכבים פרטיים. יתקנו אותי מביני העניין, אם אני טועה.
 

amit1270

New member
אני לא מבין

כל פעם כותבים פה בפורום משהו אחר. מצד אחד, כל הזמן ג'קי טוען שחסרים נהגים ואין מי שיפעיל את האוטובוסים. מצד שני, אתה טוען שאם תופעל הרכבת בקו A1 נהגי אגד יאבדו את מקור הכנסתם. המדינה שבמשך שנים אינספור נתנה לאגד, חברה פרטית, סבסוד כפול ובלעדיות על הפעלת קווים ללא מכרז לדבריך צריכה מסיבה עלומה כלשהי לפצות את אגד. לא רק שזה לא מתיישב האחד עם השני, כי או שאין עבודה או שיש עודף עבודה אבל לא יכול להיות שניהם. זה גם סותר את המציאות שבה הפעלה של קו רכבת לא רק שאינה מורידה ממספר הנסיעות באוטובוסים, אלא מעלה אותו מכיוון שאנשים צריכים להגיע איכשהו לתחנת הרכבת ומה לעשות בתחנת בנייני האומלל לא מתוכנן חניון לרכבים פרטיים. יתקנו אותי מביני העניין, אם אני טועה.
ליד תחנת האומה מתוכנן חניון ל-2000 כלי רכב
לדעתי הוא יתמלא די בקלות (מתוכננים שם גם כמה מגדלי משרדים ומלונות).
 

easylivin

New member
הקטרים יותאמו ויחוברו גם לרכבות DD
ויפעלו בעיקר בקווים פרבריים כגון אשקלון-בנימינה, הראשונים - ת''א הגנה , יבנה מערב- הוד השרון ורחובות- נתניה. בשנה הבאה צפויים לפעול הקטרים החדשים עם מערכי DD כפולים כתגבור בשעות השיא בקו אשקלון-בנימינה.
אני סבור שדוד התכוון לקטרי המשא הישנים...
 

amit1270

New member
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה רבה על התמונות והדיווחים
 

davidfainshtein

Member
מנהל
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה, כיף לראות תמונות שלך!
 

ניקולאי

New member
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה על התמונות!
 
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
על התמונות היפות חן
 
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה על הדווח המרשים והראשוני מחיפה מזרח.
 

בועז ל

New member
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
תודה רבה על התמונות האיכותיות, פרופ!
 
קרון חדש ברכבת ישראל 811
בתמונה המצורפת נראה קרון הניהוג החדש ביותר של רכבת ישראל, שנראה היום לקראת יציאה בראש רכבת 45 מתחנת חיפה מזרח. שאר המערך היה של קרונות מ-2009. בערב עדיין עבד המערך הזה בקו נהריה-מודיעין
קצת נתקן אותך....812 הוא דווקא החדש ביותר...
שנייהם הגיעו ביחד עם 954 עד 957 ארצה.
 
קצת אתקן את כב' הד''ר ק.נ. 812 טרם הוכנס
לשרות.
בולשיט ! הוא יוצר שבוע מאוחר יותר
באוסטריה ויצא מפס היצור שבוע מאוחר יותר. לפיכך הוא חדש יותר וצעיר יותר בשבוע. למה שלא תנסה להביט במסמכי היצרן מאוסטריה במקום לבלבל ת'מוח? 811 יצא מפס הייצור שבוע מוקדם יותר ולפיכך ההערה שלי יותר נכונה ממדוייקת. ברשותי גם טבלה בה נתוני ירידה מפס הייצור ויום חתימת טיב הביקורת במפעל. בעבר פירבמתי בקומונה מסמכים כאלה מקוריים. כנראה שאין לך מספיק חברים שם שיכולים לתת לך את שם המשתמש שלהם ואת הססמה שלהם לענין.....
 
בולשיט ! הוא יוצר שבוע מאוחר יותר
באוסטריה ויצא מפס היצור שבוע מאוחר יותר. לפיכך הוא חדש יותר וצעיר יותר בשבוע. למה שלא תנסה להביט במסמכי היצרן מאוסטריה במקום לבלבל ת'מוח? 811 יצא מפס הייצור שבוע מוקדם יותר ולפיכך ההערה שלי יותר נכונה ממדוייקת. ברשותי גם טבלה בה נתוני ירידה מפס הייצור ויום חתימת טיב הביקורת במפעל. בעבר פירבמתי בקומונה מסמכים כאלה מקוריים. כנראה שאין לך מספיק חברים שם שיכולים לתת לך את שם המשתמש שלהם ואת הססמה שלהם לענין.....
בעולמו הוירטואלי אדוני מדבר על רישומים
וטבלאות חסרות חשיבות . אני מדבר על פעילות הקרונות בשטח עצמו. יואיל אדוני להמשיך ולהנות מ''הטבלאות'' שיצר להנאתו.
 
בעולמו הוירטואלי אדוני מדבר על רישומים
וטבלאות חסרות חשיבות . אני מדבר על פעילות הקרונות בשטח עצמו. יואיל אדוני להמשיך ולהנות מ''הטבלאות'' שיצר להנאתו.
וירטואלי? על ראש הגנב בוער הכובע !
האם דו"ח מצת הוא וירטואלי? האם קבצי אקס-אל שלכם וירטואלים? האם אתם יושבים וכותבים סתם דו"חות ברכבת? האם אין שום משמעות לכל הקלסרים במוסכים??? טוב לדעת !!!!!!!!!!!!!!! אם כך - הרי שניתן לפטר מיד וללא דיחוי את כל אלה שכותבים את כל הרישומים הפנימיים ברכבת....
אתה בכלל שם לב למה שאתה כותב או שאתה עדיין תחת השפעת ההכשה של הנחש??? עושה רושם שאתה לא בהרכרה או מחפש בכל דרך אפשרית או בלתי אפשרית לריב או להוציא את הקריזות שלך כאן. אתה מתוסכל שאין שום דבר סודי ברכבת??? יש רק דרך אחת לשמור בסוד על דברים......לכתוב הכל רק על ניירות ולסגור מחשבים - חה-חה-חה !!!
חלאס - הבנו אותך - חדל חפירות, הרי אין לך רישיון על 955.....
 
וירטואלי? על ראש הגנב בוער הכובע !
האם דו"ח מצת הוא וירטואלי? האם קבצי אקס-אל שלכם וירטואלים? האם אתם יושבים וכותבים סתם דו"חות ברכבת? האם אין שום משמעות לכל הקלסרים במוסכים??? טוב לדעת !!!!!!!!!!!!!!! אם כך - הרי שניתן לפטר מיד וללא דיחוי את כל אלה שכותבים את כל הרישומים הפנימיים ברכבת....
אתה בכלל שם לב למה שאתה כותב או שאתה עדיין תחת השפעת ההכשה של הנחש??? עושה רושם שאתה לא בהרכרה או מחפש בכל דרך אפשרית או בלתי אפשרית לריב או להוציא את הקריזות שלך כאן. אתה מתוסכל שאין שום דבר סודי ברכבת??? יש רק דרך אחת לשמור בסוד על דברים......לכתוב הכל רק על ניירות ולסגור מחשבים - חה-חה-חה !!!
חלאס - הבנו אותך - חדל חפירות, הרי אין לך רישיון על 955.....
שוב להזכירך התודה ניתנה לדווח היחודי/ראשוני
על הכנסת קרון ניהוג סימנס חדש לשרות בקו מודיעין-חיפה-נהריה. אין טעם שתמשיך להגיב באופן היסטרי ולא ראוי. בהזדמנות, על הדרך איחולי הצלחה לבייגה שוחט יו''ר הרק''ל של עירך הנפלאה התוססת והמתחדשת. 40.000 נוסעים ברק''ל כבר ביום הראשון (יום שישי) לפעילות זה סיפור הצלחה כביר.
 
שוב להזכירך התודה ניתנה לדווח היחודי/ראשוני
על הכנסת קרון ניהוג סימנס חדש לשרות בקו מודיעין-חיפה-נהריה. אין טעם שתמשיך להגיב באופן היסטרי ולא ראוי. בהזדמנות, על הדרך איחולי הצלחה לבייגה שוחט יו''ר הרק''ל של עירך הנפלאה התוססת והמתחדשת. 40.000 נוסעים ברק''ל כבר ביום הראשון (יום שישי) לפעילות זה סיפור הצלחה כביר.
הכיש אותך צפע עין-גדי או קוברה???
מה? מה אתה יכול לחדש פה??? טוחן וטוחן את אותם הדברים כבר 71 שנה ללא הפסקה.... בתור אחד שעקב אחר הכנסת הקרון לשרות ונסיעות הניסוי בהן השתתף, הכוללות את ויזות הנסיעות, אתה באמת לא מצליח לחדש לי משהו....עצוב מאוד 4 U. אני יודע היכן נמצא כל אחד מ- 118 קרונות הסימנס בכל רגע נתון.....כולל באיזה שלב בנייה נמצא כל אחד מאלו החדשים שבבאצ' השני שבמפעל האוסטרי. מה אתה יכול לחדש לי??? שנדבק מסטיק בזוקה לאחד הגלגלים או שיש פנצ'ר באחד מהם???
מה? מה אתה יכול לחדש לי על קרון 947 שאני לא יודע??? מה??? מעניין את שמחת זקנתי השיכורית שאתמול נסעו 40 אלף ירושלמיים ואחרים ברק"ל. מה זה סותר את דבריי מאתמול? מה? היכן הצפע? ברח לעין-גדי? אני להזכירכך הייתי הראשון שקבע שבחודש חודשיים הראשונים, הרקלל"ת תהיה עמוסה בנוסעים....אתמול היו הרבה אנשים שחסכו כי הנסיעה היתה חינמית..... חה-חה-חה.....ברגע שהיא תהיה בתשלום, מס' הנוסעים יירד כמובן. אני מאחל לסיטיפס הצלחה גדולה בתנאי שאיש מאנשי אגד-ירושלים לא ייפגע בפרנסתו הישרה. מה אכפת לי בכלל שיש או אין רק"ל בירושלים??? היא במילא לא עוברת קרוב לביתי לשמחתי הרבה. הייתי מעדיף מתחת לבית את רכבת 862 עם קטר 615.....זה הרבה יותר נעים ומעניין מאשר איזה אוטובוס מסילתי דמוי רכבת...
ומה אכפת לי מבייג'לה שוחט העגלגל? במילא הוא לא ירושלמי אז מה אכפת לו בכלל מהרק"ל? אכפת לו מהלוקש בסוף החודש. הוא שידאג קודם כל לרכבת קלה בעירו - ערד....
אתה יכול לעשות שמיניות וסלטות באויר - לא תצליח לא אתה ולא 410,897 כמוך לשכנע אותי לעבור מהרכב הפרטי והאיכותי ! כבר כיום אני מסוגל להגיע ב- 22 דקות לתל-אביב אם אני באמת רוצה...אך אני שומר חוק ונוסע את המרחק ב-50 דקות להנאתי תוך שאני מתבונן על בחורות יפות בדרך או נהנה בדרך מדברים אחרים.......ומאוד מועילים כספית....
 
שוב להזכירך התודה ניתנה לדווח היחודי/ראשוני
על הכנסת קרון ניהוג סימנס חדש לשרות בקו מודיעין-חיפה-נהריה. אין טעם שתמשיך להגיב באופן היסטרי ולא ראוי. בהזדמנות, על הדרך איחולי הצלחה לבייגה שוחט יו''ר הרק''ל של עירך הנפלאה התוססת והמתחדשת. 40.000 נוסעים ברק''ל כבר ביום הראשון (יום שישי) לפעילות זה סיפור הצלחה כביר.
ולהזכירך: אני הראשון שמעריך ומוקיר את חן מלינ
מלינג על עבודתו המעולה ! מן הסתם, אני מכיר אותו באופן אישי הרבה יותר שנים ממך, אז הרשה לי לבטל את כל דברייך שבכל השרשור במחי יד אחת... ובכך אסיים. אינני מתכוון להיכנס לכל עניני הקנאה היוקדת שלך. זה ממש לא מתאים. זה ממש לא בא עלי טוב....
תרים טלפון למשרד של מר מלינג ותשאל אותו על כמות המחמאות שהוא קיבל ממני ב-14 שנות היכרותי האישית עימו... את הפרצוף שלך מן הסתם, לא ראינו אף לא פעם אחת בימי שישי, באותן שנים שעמלנו על סידור הארכיון. לא ראינו אותך פעם אחת בארכיון בעת סידור כל התיקים. לא אתה ניקית מעל התיקים את כל הקקי של היונים שהצטבר על התיקים במשך עשרות שנים...לא אתה עמלת על ניקוי כוך ההנדסה ובו אלפי תיקים של מחלקת ההנדסה המנדטורית ועוד.....לא אתה עשית סדר ולפיכך אל תנסה להיות צדקן בלתי נלאה או לכתוב על דברים ומקורות שאחרים בניצוח של פול קוטרל, ז"ל, עשו במקומך ואולי גם למענך בתור אזרח מהשורה...........................................
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה