קרון חדש ברכבת ישראל 811

מצב
הנושא נעול.
ובקרוב מאוד נראה עוד קרונות וקטרים
עם "ריח של אוטו חדש".
אני מדבר כמובן על הקרונות הנוספים של "סימנס", וגם על קטרי קו-קו החדשים מהסדרה EURO4000. מי יודע, אולי הם יהיו אהודים יותר מהבו-בואים הקיימים...
קוקו בובו זה אותו זבל..אין כמו הקטרים הG26-
G12 הטובים ביותר נקודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

easylivin

New member
קוקו בובו זה אותו זבל..אין כמו הקטרים הG26-
G12 הטובים ביותר נקודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דעתך בנושא ידועה. אבל טרם ראית את
הקטרים החדשים... לא נשאר הרבה זמן לחכות. נראה מה יגידו עליהם אנשי הרכבת, בעיקר הנהגים (אולי איציק יכתוב לנו סקירה וביקורת בהזדמנות?
) אגב, ה-EURO4000 יוכל לשמש גם בחטיבת המטענים, בהיותו קטר קו-קו - למעשה, הוא יהיה החזק מבין קטרי רכבת ישראל. גם חזק יותר מ-701.
 
דעתך בנושא ידועה. אבל טרם ראית את
הקטרים החדשים... לא נשאר הרבה זמן לחכות. נראה מה יגידו עליהם אנשי הרכבת, בעיקר הנהגים (אולי איציק יכתוב לנו סקירה וביקורת בהזדמנות?
) אגב, ה-EURO4000 יוכל לשמש גם בחטיבת המטענים, בהיותו קטר קו-קו - למעשה, הוא יהיה החזק מבין קטרי רכבת ישראל. גם חזק יותר מ-701.
בחייך הקונטנר החדש ה4000 זה אותו זבל

כמו הקוקו אותו הגברת בשנוי הדרך על תשווה אותו לקטר 701 אחד ויחד הזבל ה4000 לא יגיע לחצי של ה701 701 זה הגבר גבר כמו 601 עד 615
 

easylivin

New member
בחייך הקונטנר החדש ה4000 זה אותו זבל

כמו הקוקו אותו הגברת בשנוי הדרך על תשווה אותו לקטר 701 אחד ויחד הזבל ה4000 לא יגיע לחצי של ה701 701 זה הגבר גבר כמו 601 עד 615
בסדר...
מנוע דיזל אחר (יותר חזק מ-701 כאמור. נכון, הוא "לא יגיע לחצי" אלא יעקוף אותו בסיבוב), מנועי הסעה אחרים, כל המערכות בפנים אחרות לגמרי, וגם נראה לגמרי אחרת (כבר ממש לא קונטיינר)... הרבה יותר בטיחותי ואמור להיות גם נוח יותר לנהג... אבל אם אתה אומר שזה אותו הדבר, כנראה שלא תשתכנע מעולם.
 
בסדר...
מנוע דיזל אחר (יותר חזק מ-701 כאמור. נכון, הוא "לא יגיע לחצי" אלא יעקוף אותו בסיבוב), מנועי הסעה אחרים, כל המערכות בפנים אחרות לגמרי, וגם נראה לגמרי אחרת (כבר ממש לא קונטיינר)... הרבה יותר בטיחותי ואמור להיות גם נוח יותר לנהג... אבל אם אתה אומר שזה אותו הדבר, כנראה שלא תשתכנע מעולם.
כנראה אתה מומחה לקטרים
אתה יכול
לשאול את הנהג הרכבת מי יותר טוב ה701ו615-613-614-612-611-610-609-608-607-606-605-604-603-602-601- או קונטיינר הקוקו מ702-709-כשלון צורב ברכבת ישראל אני מאחל לקונטיינר 4000 שהתפרק לחלקים קטנים אמן !!
 

easylivin

New member
כנראה אתה מומחה לקטרים
אתה יכול
לשאול את הנהג הרכבת מי יותר טוב ה701ו615-613-614-612-611-610-609-608-607-606-605-604-603-602-601- או קונטיינר הקוקו מ702-709-כשלון צורב ברכבת ישראל אני מאחל לקונטיינר 4000 שהתפרק לחלקים קטנים אמן !!
 

trainman

New member
כנראה אתה מומחה לקטרים
אתה יכול
לשאול את הנהג הרכבת מי יותר טוב ה701ו615-613-614-612-611-610-609-608-607-606-605-604-603-602-601- או קונטיינר הקוקו מ702-709-כשלון צורב ברכבת ישראל אני מאחל לקונטיינר 4000 שהתפרק לחלקים קטנים אמן !!
הם עוד לא הגיעו אפילו, וכבר החלטת שהם גרועים?
חוץ מלדקלם ש בו-בו ו קו-קו זה זבל, וש 701 הוא מלך, אתה מסוגל להביע עוד דעות? מסוגל לרשום משהו נוסף?
 
הם עוד לא הגיעו אפילו, וכבר החלטת שהם גרועים?
חוץ מלדקלם ש בו-בו ו קו-קו זה זבל, וש 701 הוא מלך, אתה מסוגל להביע עוד דעות? מסוגל לרשום משהו נוסף?
אני כותב מתוך ידע..אני חי בשטח אני יודע
מה דעות של חלק הנהגים ברכבת ..ולא כמוך שיושב מאחורי מחשב......... כן 701 זה המלך של הקטרים ברכבת ישראל כנראה שאתה לא מכיר את 701 הקטר אמין ביותר ברכבת ישראל וכרגע החזק ביותר ברכבת ולא לשכוח את האחים שלו 610-611-612-613-614-615 הגברים !!!
 

easylivin

New member
אני כותב מתוך ידע..אני חי בשטח אני יודע
מה דעות של חלק הנהגים ברכבת ..ולא כמוך שיושב מאחורי מחשב......... כן 701 זה המלך של הקטרים ברכבת ישראל כנראה שאתה לא מכיר את 701 הקטר אמין ביותר ברכבת ישראל וכרגע החזק ביותר ברכבת ולא לשכוח את האחים שלו 610-611-612-613-614-615 הגברים !!!
מעניין לדעת, איזה ידע יש לך על קטר חדש
שמעולם לא ראית?! באמת שאני לא מבין. ולשאלתו של trainman, אני מסיק שאתה באמת לא יודע לכתוב שום דבר אחר. אם יש לך באמת ידע וניסיון, למה שלא תכתוב משהו מעניין לשם שינוי?! עד היום כל מה שראינו ממך זה "701 מלך". אז בוא נתחיל מזה, שתספר לנו מה בדיוק ידוע לך על ה-EURO4000... קדימה.
 
מעניין לדעת, איזה ידע יש לך על קטר חדש
שמעולם לא ראית?! באמת שאני לא מבין. ולשאלתו של trainman, אני מסיק שאתה באמת לא יודע לכתוב שום דבר אחר. אם יש לך באמת ידע וניסיון, למה שלא תכתוב משהו מעניין לשם שינוי?! עד היום כל מה שראינו ממך זה "701 מלך". אז בוא נתחיל מזה, שתספר לנו מה בדיוק ידוע לך על ה-EURO4000... קדימה.
נכון אני יודע לכתוב רק 701 המלך הקטרים
הקונטיינר ה4000 זה כמו הקוקו קונטיינר שלו רק עוד 1000 כח סוס אותו זבל בשורה התחתונה ה4000 זה קונטיינר אותו גברת בשנוי הדרך...מצטער אם אני כותב רדוד?!
 

easylivin

New member
נכון אני יודע לכתוב רק 701 המלך הקטרים
הקונטיינר ה4000 זה כמו הקוקו קונטיינר שלו רק עוד 1000 כח סוס אותו זבל בשורה התחתונה ה4000 זה קונטיינר אותו גברת בשנוי הדרך...מצטער אם אני כותב רדוד?!
בהחלט רדוד. הייתי מצפה ממישהו שמכיר את השטח
בכל זאת לכתוב גם משהו מעניין מדי פעם... אבל זכותך המלאה לא לעשות זאת, כמובן. רק מקווה שתבין את מה שאני מנסה להסביר לך בידידות: היציאות האלו שלך בכל פעם מחדש כשמישהו מעיז לכתוב כאן על הקטרים החדשים, לא מוסיפות לך כבוד. לטובתך עדיף היה להימנע מתגובה, אם אין לך מה לכתוב לעניין. בכל אופן, כפי שכבר כתבתי, אני מקווה שבבוא היום נקבל גם תגובות ענייניות ומפורטות מנהגי הקטרים עצמם. מה שמעניין אותי כנוסע, הוא בעיקר כמה קרונות DD הם יוכלו לסחוב...
 
בהחלט רדוד. הייתי מצפה ממישהו שמכיר את השטח
בכל זאת לכתוב גם משהו מעניין מדי פעם... אבל זכותך המלאה לא לעשות זאת, כמובן. רק מקווה שתבין את מה שאני מנסה להסביר לך בידידות: היציאות האלו שלך בכל פעם מחדש כשמישהו מעיז לכתוב כאן על הקטרים החדשים, לא מוסיפות לך כבוד. לטובתך עדיף היה להימנע מתגובה, אם אין לך מה לכתוב לעניין. בכל אופן, כפי שכבר כתבתי, אני מקווה שבבוא היום נקבל גם תגובות ענייניות ומפורטות מנהגי הקטרים עצמם. מה שמעניין אותי כנוסע, הוא בעיקר כמה קרונות DD הם יוכלו לסחוב...
אשתדל לכתוב מהשטח כמה שאני יכול...
מציד הזבל ה4000 יעבוד רק בנוסעים ולא ברכבות משא ................................... קבל מתנה מנני 701+601-בדימונה בדרך לתחנת נחל צין
 

easylivin

New member
אשתדל לכתוב מהשטח כמה שאני יכול...
מציד הזבל ה4000 יעבוד רק בנוסעים ולא ברכבות משא ................................... קבל מתנה מנני 701+601-בדימונה בדרך לתחנת נחל צין
בזה אני מסכים איתך.
שיעבוד עם ה-DD
כי הוא יוכל לסחוב יותר מהם בהשוואה לבו-בו...
 

amit1270

New member
דעתך בנושא ידועה. אבל טרם ראית את
הקטרים החדשים... לא נשאר הרבה זמן לחכות. נראה מה יגידו עליהם אנשי הרכבת, בעיקר הנהגים (אולי איציק יכתוב לנו סקירה וביקורת בהזדמנות?
) אגב, ה-EURO4000 יוכל לשמש גם בחטיבת המטענים, בהיותו קטר קו-קו - למעשה, הוא יהיה החזק מבין קטרי רכבת ישראל. גם חזק יותר מ-701.
ככל הידוע לי, איציק נוהג רק רכבות משא
 

easylivin

New member
ככל הידוע לי, איציק נוהג רק רכבות משא
זהו, שייתכן שאחד משני הדברים הבאים יקרה:
א. ייתכן שה-EURO4000 יפעל גם עם רכבות משא. אין ספק שהוא מתאים למשימה, ואף יוכל להחליף את קטרי המשא החזקים ביותר הנמצאים כיום ברשותה של רכבת ישראל; ב. וייתכן גם שביום מן הימים איציק יעבור לחטיבת הנוסעים.
עד כמה שזכור לי, זה קורה בדרך כלל אחרי צבירת ותק מסויים בתור נהג משא.
 
ככל הידוע לי, איציק נוהג רק רכבות משא
קטרי משא ברכבת ישראל
לא נראה לי שאני צריך לספר יותר מדי על הקטרים, לפעמים יש לי הרגשה שהידע שלי בהם מתגמד לעומת הידע שלכם. אני לא אוהב לצאת בהצהרות ולומר זה טוב וזה לא טוב, כל קטר הוא ייחודי ולכל קטר היתרון והחיסרון שלו. כמובן שלכל נהג יש את ההעדפה האישית שלו לגבי סוגי הקטרים. אני באופן אישי אוהב לנהוג בקטרי הג'מבו(601 - 615 כולל 701). פשטות תפעול הקטר והנדסת האנוש בו לדעתי עדיפים על קטרי ה- JT42CW. כמובן שיש חסרונות כמו נסיעה עם צד ארוך. קטרי הקוקו, היתרון בהם הוא עוצמתם הגדולה לעומת קטרי הג'מבו. יתרון נוסף הוא תא הניהוג הפנורמי. לגבי העתיד שלי, אני נהג משא ואוהב את רכבות המשא ואשאר בחטיבה זו עוד שנים, יכלתי כבר לצאת לקורס נוסעים כבר לפני כמה שנים אך לא רציתי. איציק
 

jumbo701

New member
קטרי משא ברכבת ישראל
לא נראה לי שאני צריך לספר יותר מדי על הקטרים, לפעמים יש לי הרגשה שהידע שלי בהם מתגמד לעומת הידע שלכם. אני לא אוהב לצאת בהצהרות ולומר זה טוב וזה לא טוב, כל קטר הוא ייחודי ולכל קטר היתרון והחיסרון שלו. כמובן שלכל נהג יש את ההעדפה האישית שלו לגבי סוגי הקטרים. אני באופן אישי אוהב לנהוג בקטרי הג'מבו(601 - 615 כולל 701). פשטות תפעול הקטר והנדסת האנוש בו לדעתי עדיפים על קטרי ה- JT42CW. כמובן שיש חסרונות כמו נסיעה עם צד ארוך. קטרי הקוקו, היתרון בהם הוא עוצמתם הגדולה לעומת קטרי הג'מבו. יתרון נוסף הוא תא הניהוג הפנורמי. לגבי העתיד שלי, אני נהג משא ואוהב את רכבות המשא ואשאר בחטיבה זו עוד שנים, יכלתי כבר לצאת לקורס נוסעים כבר לפני כמה שנים אך לא רציתי. איציק
מצטרף לעמדתך
 
אבל אסור לחבר אותם לרכבות הנוסעים
פרט לקרונות של אלסטום!
הקטרים יותאמו ויחוברו גם לרכבות DD
ויפעלו בעיקר בקווים פרבריים כגון אשקלון-בנימינה, הראשונים - ת''א הגנה , יבנה מערב- הוד השרון ורחובות- נתניה. בשנה הבאה צפויים לפעול הקטרים החדשים עם מערכי DD כפולים כתגבור בשעות השיא בקו אשקלון-בנימינה.
 
הקטרים יותאמו ויחוברו גם לרכבות DD
ויפעלו בעיקר בקווים פרבריים כגון אשקלון-בנימינה, הראשונים - ת''א הגנה , יבנה מערב- הוד השרון ורחובות- נתניה. בשנה הבאה צפויים לפעול הקטרים החדשים עם מערכי DD כפולים כתגבור בשעות השיא בקו אשקלון-בנימינה.
אתה חוזר כמו מסטיק על דברים שכבר נכתבו.
לא ממש הצלחתי להבין מה התחדש בהודעתך הנוכחית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה