אארגן זאת עבורך בזמן הקרוב. אוקיי, בוס?
כרגע אני קצת מתעצל לחפש.
אארגן זאת עבורך בזמן הקרוב. אוקיי, בוס?
כרגע אני קצת מתעצל לחפש.
תודה רבה בועז! תענוג לפתוח את הבוקר עם תמונותמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
משהו משהומסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה ענקית על התמונות המצוינותמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה על שרשור מדהים.הראשית ל-Wallpaper בהחלט!מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה בועז יופי של תמונותמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
ממשיכים?מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
לקראת תפעולית תל נגילהמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
*מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
התחנה הירוקהמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
מראה מעל הגשרמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה רבה ! חזק ואמץ !מראה מעל הגשר
קודמו המכוער הוסר זה מכבר.
רעיון מצוין, דוק'! אמליץ עליו בפני ההנהלה.תודה רבה ! חזק ואמץ !
אני מקווה שתגיע עד הור ההר = צין.... לילה טוב.
תחנת שש המסילות ע"ש מייקל אשבימסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תפעולית דבירהמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
נראה כמו מסילות צעצוע!תפעולית דבירה
עדיין נותר קטע קצר של מסילות להשלמה.
מהכיוון ההפוךמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
הכניסה מכיוון דרום,איך יוצאת רכבת צפונה ?...מהכיוון ההפוך
שלוחת אסם יניב נכנסת לתוך המפעל.
חדש מול ישן שעתיד להתחדש.מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.