מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.

מצב
הנושא נעול.

ניקולאי

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה רבה בועז! תענוג לפתוח את הבוקר עם תמונות
כאלו!
 

mauzer

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
משהו משהו
 
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה ענקית על התמונות המצוינות
 

באג2003

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה על שרשור מדהים.הראשית ל-Wallpaper בהחלט!
 

jarondl

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה בועז יופי של תמונות
 

אורי404

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
בועז. שרשור נהדר!
תודה שוב ל"רכבת ישראל" ולחברת "אלבטרוס" על שיתוף הפעולה.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
ממשיכים?
בטח שממשיכים! ר"י מבצעת בימים אלה שדרוג קטע באורך 2 ק"מ בין תפעולית תל נגילה לתפעולית דבירה. כך זה נראה מלמעלה.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
לקראת תפעולית תל נגילה
מופיעה בפינה הימנית העליונה של התמונה.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
*
עוד מעוף לקראת התחנה התפעולית.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
התחנה הירוקה
מאות מטרים אחריה מצוי תל מלחה. התל מספק נקודת צילום מצוינת לרכבות החשמליות (במהרה בימינו) של אריק...
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
מראה מעל הגשר
קודמו המכוער הוסר זה מכבר.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תחנת שש המסילות ע"ש מייקל אשבי
. תחנה זו יחד עם תחנת ק.גת ריכזו סביבן הכי הרבה מאמץ נקודתי בפרויקט.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תפעולית דבירה
עדיין נותר קטע קצר של מסילות להשלמה.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
מהכיוון ההפוך
שלוחת אסם יניב נכנסת לתוך המפעל.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
חדש מול ישן שעתיד להתחדש.
עבודות לשיקום נופי מתבצעות בקרבת תפעולית דבירה. בעקבות בקשה שהופנתה לרכבת, תיוותר השלוחה הישנה כולל הגשר שככל הנראה יחולף בחדש במועד מאוחר יותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה