מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תפעולית אחוזם
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
גשר הרכבת מעל נחל אדוריים.
הגשר הארוך ביותר של הפרויקט.
 

easylivin

New member
עם "מרפסות חישמול" שישארו פנויים
במהלך העשור הנוכחי (לפחות)! השאלה היא האם חישמול הקו לב"ש באמת נחוץ?
באמת נחוץ, ומוזר לי שאתה שואל זאת.
כי בעולם המפותח מחשמלים קווים שהתנועה בהם קטנה פי כמה מהתנועה החזויה בקו לב"ש כבר בשנה הבאה; חוץ מזה, כבר הזכנו כמה פעמים בפורום שהקו לב"ש מתוכנן להתחשמל כבר בשלב א' של התכנית, וזה אומר בהחלט במהלך העשור הזה.
 

david80

Active member
באמת נחוץ, ומוזר לי שאתה שואל זאת.
כי בעולם המפותח מחשמלים קווים שהתנועה בהם קטנה פי כמה מהתנועה החזויה בקו לב"ש כבר בשנה הבאה; חוץ מזה, כבר הזכנו כמה פעמים בפורום שהקו לב"ש מתוכנן להתחשמל כבר בשלב א' של התכנית, וזה אומר בהחלט במהלך העשור הזה.
אבל הרבה פחות דחוף מאשר הקווים הפרבריים במרכז
אבל אני בהחלט מקווה שמדיניות החישמול בארץ תהיה דומה לזו שבשוויץ ולא למדיניות בדנמרק שבה רוב הקווים הבינעירוניים מסתפקים בקרונועי דיזל (IC3 מן הסתם, ובעתיד IC4 שגם כן מופעל בדיזל).
 

easylivin

New member
אבל הרבה פחות דחוף מאשר הקווים הפרבריים במרכז
אבל אני בהחלט מקווה שמדיניות החישמול בארץ תהיה דומה לזו שבשוויץ ולא למדיניות בדנמרק שבה רוב הקווים הבינעירוניים מסתפקים בקרונועי דיזל (IC3 מן הסתם, ובעתיד IC4 שגם כן מופעל בדיזל).
הכוונה היא לחשמל את כל הקווים הראשיים
כבר בשלב הראשון, על מנת למקסם את יעילות המערכת. הרי בדנמרק עדיין מדובר באלפי ק"מ של מסילות מחושמלות - ואין לנו את הלוקסוס הזה בארץ; אי אפשר להפעיל רק קטעים קצרצרים של מסילה מחושמלת ברשת שהיא קטנה ממילא, - זה לא יעיל כלכלית ומסורבל מבחינה תפעולית. תכנית החישמול הראשונית משנות ה-90 אכן דיברה על הקווים הפרבריים במרכז בשלב הראשון, אבל עד מהרה הבינו שזה לא מספיק.
 

david80

Active member
הכוונה היא לחשמל את כל הקווים הראשיים
כבר בשלב הראשון, על מנת למקסם את יעילות המערכת. הרי בדנמרק עדיין מדובר באלפי ק"מ של מסילות מחושמלות - ואין לנו את הלוקסוס הזה בארץ; אי אפשר להפעיל רק קטעים קצרצרים של מסילה מחושמלת ברשת שהיא קטנה ממילא, - זה לא יעיל כלכלית ומסורבל מבחינה תפעולית. תכנית החישמול הראשונית משנות ה-90 אכן דיברה על הקווים הפרבריים במרכז בשלב הראשון, אבל עד מהרה הבינו שזה לא מספיק.
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
*
 

בועז ל

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
הפסקה נוספת.
המשך יבוא מחר ב"
.
 
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
רבה בועז! שיחקת אותה שוב
 

amit1270

New member
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
מדהים. אין לי מילה אחרת
לגבי תחנת לוד (המרשימה ביותר בצילום מלמעלה) - השטח המיועד להרחבת אזור הדיור/טיפולים נראה די פנוי. אני מקווה שזה יעבור חלק.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
בועז, יש סיכוי שתוכל
לאתר לי את כל שרשורי התצ"א שהעלית - אנסה להכין מזה מאגר מרוכז לטובת הכלל בפורום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה