מקסים!איטליה?
לא, רק הנגב שלנו. לטעמי, אחת התמונות היפות בסדרה.
מקסים!איטליה?
לא, רק הנגב שלנו. לטעמי, אחת התמונות היפות בסדרה.
נוף מקסים, צריך לשמור עליואיטליה?
לא, רק הנגב שלנו. לטעמי, אחת התמונות היפות בסדרה.
מה הקשר לחיפה?נוף מקסים, צריך לשמור עליו
גם בחיפה וגם בכל הארץ אין לנו ארץ אחרת
don't feed the trolls..מה הקשר לחיפה?
תזהר, תיכף הוא יאיים עליך...don't feed the trolls..
תפעולית אחוזםמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
גשר הרכבת מעל נחל אדוריים.מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
עם "מרפסות חישמול" שישארו פנוייםגשר הרכבת מעל נחל אדוריים.
הגשר הארוך ביותר של הפרויקט.
באמת נחוץ, ומוזר לי שאתה שואל זאת.עם "מרפסות חישמול" שישארו פנויים
במהלך העשור הנוכחי (לפחות)! השאלה היא האם חישמול הקו לב"ש באמת נחוץ?
אבל הרבה פחות דחוף מאשר הקווים הפרבריים במרכזבאמת נחוץ, ומוזר לי שאתה שואל זאת.
כי בעולם המפותח מחשמלים קווים שהתנועה בהם קטנה פי כמה מהתנועה החזויה בקו לב"ש כבר בשנה הבאה; חוץ מזה, כבר הזכנו כמה פעמים בפורום שהקו לב"ש מתוכנן להתחשמל כבר בשלב א' של התכנית, וזה אומר בהחלט במהלך העשור הזה.
הכוונה היא לחשמל את כל הקווים הראשייםאבל הרבה פחות דחוף מאשר הקווים הפרבריים במרכז
אבל אני בהחלט מקווה שמדיניות החישמול בארץ תהיה דומה לזו שבשוויץ ולא למדיניות בדנמרק שבה רוב הקווים הבינעירוניים מסתפקים בקרונועי דיזל (IC3 מן הסתם, ובעתיד IC4 שגם כן מופעל בדיזל).
הכוונה היא לחשמל את כל הקווים הראשיים
כבר בשלב הראשון, על מנת למקסם את יעילות המערכת. הרי בדנמרק עדיין מדובר באלפי ק"מ של מסילות מחושמלות - ואין לנו את הלוקסוס הזה בארץ; אי אפשר להפעיל רק קטעים קצרצרים של מסילה מחושמלת ברשת שהיא קטנה ממילא, - זה לא יעיל כלכלית ומסורבל מבחינה תפעולית. תכנית החישמול הראשונית משנות ה-90 אכן דיברה על הקווים הפרבריים במרכז בשלב הראשון, אבל עד מהרה הבינו שזה לא מספיק.
*מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
הפסקה נוספת.מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
תודה רבה ! מרשים ביותר !!!הפסקה נוספת.
המשך יבוא מחר ב".
תודה רבה. שירשור מדהים ומקסים.הפסקה נוספת.
המשך יבוא מחר ב".
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
מדהים. אין לי מילה אחרתמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
בועז, יש סיכוי שתוכלמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" () את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."
אארגן זאת עבורך בזמן הקרוב. אוקיי, בוס?בועז, יש סיכוי שתוכל
לאתר לי את כל שרשורי התצ"א שהעלית - אנסה להכין מזה מאגר מרוכז לטובת הכלל בפורום.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.