שולינקה 27
New member
../images/Emo23.gif
וכשאתה לא לידי מרגישה בודדה וכשאתה רחוק ממני מרגישה אבודה יושבת בוכיה מחכה רק לך שתבוא אלי ותהיה לצדי שתהיה לידי ותחזק אותי אמור לי כמה אוהב אחרת,,זה מאד כואב
וכשאתה לא לידי מרגישה בודדה וכשאתה רחוק ממני מרגישה אבודה יושבת בוכיה מחכה רק לך שתבוא אלי ותהיה לצדי שתהיה לידי ותחזק אותי אמור לי כמה אוהב אחרת,,זה מאד כואב