תוכנית גלגל ההצלה

moranB21

New member
תגובה יקירתי

כל מילה חקוקה בסלע. (חוץ מהקטע על מארינה, נו בחייאת
)
 
חמדתי, זה מעצבים.

חוץ מזה שאני חושבת שמארינה איכותית ביותר.. ואני אצביע לה, גם כי אני רוצה שהיא תעבור וגם כי לא בא לי שחן או דניאל יעקפו אותה... תודה ולילה טוב....
 

שירנאעה

Well-known member
'התוכנית טלוויזיה' הזאת..../images/Emo105.gif

היא זאת שגורמת לך להדביק ת'פנים למסך כל שישי-שבת, שגורמת לך לסמס בלי לראות בעיניים, זאת שכל השבוע בגללה את במתח.. ועוד אלפי סיבות שבגללן את ממשיכה לעקוב בהדיקות אחרי כל תוכנית ותוכנית. ולנו חמודה, יש את כל הסיבות בעולם להתעצבן, כי התוכנית הטלוויזיה הזאת, כמו שאמרת.. רק הורסת את התדמית שצריכה להיות לזמר אמיתי. והאיכויות שלו. פשוט ביזיון. לא הספיקה העונה ה3?!
 

שירנאעה

Well-known member
אז בואי אני אגיד לך משהו..../images/Emo105.gif

מכיוון שאת לא מתעניינת לקרוא בעיתון או לשמוע ממישהו.. הייתה כתבה.. על אחד מקהל כוכב נולד, שהחליט כמו כולנו להצביע לפייבוריטים שלו.. ומה עשו עם הפרטים שלו?! חגגו לו על השיחות בפלאפון. הגיע לו חשבון ענקי, הוא לא הבין מה קורה.. הרים טלפון לסלקום והתברר לו שבעקבות ההצבעה בכוכב נולד.. עלו על שיטה איך לנצל שיחות וכד' מהפלא שלו. אין לי מושג איך בדיוק זה קרה.. אבל הכל יכול לקרות. היו לי את כל הכוונות להצביע לנדב את כל 5 הקולות, ואיפלו מהאינטרנט הם דורשים מאיתנו לפעול ע"י הפלאפון שלנו. אז כל אלה שבכל זאת החליטו להתעלם מזה / לקוות שלהם זה לא יקרה / לא שמעו על כך .. וכן הצביעו - חבל. חבל שלא ניצלתם אתזה.. ולא הפצצתם בהצבעות לנדב. או לאדיר. ותגידי מה שאת רוצה, יש לו קול. כמו שצריך.
 
אני הצבעתיי לחן...

וזה קורה אחד למיליון זמן אז אל תיהיה קמצנית ואם לא הצבעת אין לך מה לבוא בטענות
 

שירנאעה

Well-known member
אחד למיליון זמן?../images/Emo105.gif

תגידי, מה את דפוקה?! מה הקשר זמן לזה.. חוצמזה, כל עוד החשבון של הפלאפון שלי הוא בידי ההורים שלי.. אני לא יכולה סתם ככה, על פי החלטתי להכניס אותם לבור כזה . בוא נראה אותך משלמת הון, שבכלל לא היית אמורה לשלם.. שלא נדבר על זה.. שאת כבר פותחת ת'פה שלך וקובעת מי קמצן ומי לא, עפ' כסף ההורים שלך.. נראה אותך מדברת כשאת תצטרכי להוציא קצת ממך. חח רק אני קמצנית.. זה יפה שאת מכירה בנאדם עפ' כמה משפטים. מגוחכת -.-.
 
את בכלל לא שווה שאני אגיבב

זה בעיה אחרת אם ההורים שלך לא מרשים לך...וזה גם לא ממש מעניין אותי... העובדה שחן עלה וזה מה שחשוב,יותר מזה אין לי מה להגיד לך..
 

שירנאעה

Well-known member
בכללי ההורים אפעם לא מעורבים../images/Emo105.gif

לי בהחלטות בנוגע לפלאפון. אם לשלוח הודעות או לא. אם להוריד רינגטונים כל שבוע או לא. בעקבות הכתבה החטלנו שעדיף שלא. ואני חושבת שהייתי די ברורה בפעם הראשונה.. ואת צודקת, הפעם אני מסכימה.. כי זה באמת לא עיניין הציבור, איך מתנהל חשבון הפלאפון שלי וכד'. סטינו מהנושא בכלל.. ומההתחלה הייתי פשוט אומרת לך - שאת טועה, כי גם אם חמשת הקולות שלי היו הולכים לנדב, הוא לא היה עובר גם ככה. יופי. חשוב. כן.
 
סבבה לגמרי...

אני גם אגיד לך את דעתי כי לא הבנת אותי לדעתי... אני לא אומרת שנדב לא שר יפה..להפך נדב שר מאוד יפה..הבעיה שנדב לא מצליח לפנות לקהל צעיר זה קשה לו יותר.. וחן מצליח לפנות לכל הקהל...ולדעתי בכוכב נולד 5 הם עלו על מצב כזה שהם רוצים מישהו שיהיה סטאר שידע לשיר לרקוד לשחק לזוז... נדב יודע רק לשיר..ואין ספק שבזה יש לו אכויות.. אבל חן יכול לעשות הכל הוא גם שר מקסים גם רוקד גם מתחבר לכל הקהל וזה מה שנקרא כוכב נולד
 

שירנאעה

Well-known member
אוקיי.צודקת. ../images/Emo105.gif

מוזר, כי.. מתגובה לתגובה את טיפה משנה פה את דעותייך על נדב. וזה שציינת כי הוא שר מאוד יפה, עם איכויות .. כבר יותר טוב, כי זו האמת. אין להתווכח על קולו של נדב. וכן, את גם צודקת בחלק השני.. שאמרת שחן מן סטאר כזה שהכל בחבילה אחת . רק חבל.. שמבחינה קולית הוא לא ככ הרשים אותי. אבל זו רק אני.. אם זה מה שכוכב נולד מחפש.. שיהיה לו לבריאות. בכלאופן אנלא רואה פה סיבות להתעסק בזה ככ, אפשר לדון על זה שעות.. כמו שכבר אמרו פה, אנשים שונים וכך גם טעמם. אין מה לעשות. רק אפשר להתבטא גם בצורה יותר יפה, כמו שעשית עכשיו..
 
זה לא עניין של שינוי

תמיד אמרתי שנדב שר יפה והכל.. פשוט הייתה פה כזאת התנפלות וכאלה עצבים שאת יודעת צריך להתגונן...
 

talshoosh

New member
לא נורא...

רציתי ממש שנדב או אדיר יעלו
הם ממש מעוליםם
אדיר הוא באמת זמר אמיתי... הוא שר כמו כל הרוקרים הכי גדולים... וממש שמחתי לשמוע שהציעו לו חוזה הקלטות! מגיע לו!!! ונדב הוא מסוג האנשים של כוכב נולד... הוא
! והוא שר מקסים.. אבל אין מה לעשות כי הקהל הצביע לחן וגם הוא ממש טוב לדעתי.. בהתחלה אהבתי אותו ממש.. אחר כך היו לו כמה ביצועים שפחות אהבתי אבל סך הכל הוא ממש טוב.. והוא גם פרפורמר.. יש לו מראה וקול של סטאר... אז לא נורא:] אני מקווה שעוד נשמע על אדיר ונדב למרות שהם לא עברוP:
 
תכלס הדבר היחידי שהיה טוב היום

זה הקיצור דרך שנתנו לאדיר אל הדיסק... שיהיה לו בהצלחה, אחלה זמר!
 

talshoosh

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif

אני מקווה שגם נשמע עוד על נדב.. הוא ממש מוכשר
 
למעלה