והתוכן..../images/Emo58.gif
ואוו, ואוו , ואוו. לפרקים האלה התגעגעתי ללא ספק. הרבה יותר טוב מהפרק הראשון- ולא מאכזב לרגע... היו כל כך הרבה סצנות שאהבתי
!!!
דבר ראשון, בתחילת הרעיון שקרוליין תיהיה ערפדית נשמע כמו ויקי דונבון 2 (גם משעשע שדיימן הזכיר את זה בסידרה)- אבל ממש ממש לא! עם כל השיטחיות שיש בקרוליין יש לה רצון חזק כשהיא רוצה משהו (נאמר להרים מסיבות, טקסים)- על אותו משקל גם להיות עם מאט ולהיות ערפדה
לדעתי הרעיון הזה שלה בסידרה יכניס המון, יטלטל המון- אבל בעיקר יוסיף הרבה! נראה לי היא תיהיה ערפדה מוצלחת- בנוסף לרכות שלה עכשיו היא גם תיהיה קצת קשוחה ואפילו מרושעת... הסצנות שלה בפרק- מההתחלה בבית החולית עם הדם, ואחריי זה שהיא לא שולטת בעצמה- היו ממש טובות! ולא כמו כל איזה סידרה מעצבנת היא שואלת "מה אני? ערפד? מה? בלה בלה בלה", היא פשוט יודעת את זה מהזיכרונות שלה ממה שדיימן עשה לו. סוף סוף אולי תיהיה עוד יריבה ערפדית חזקה בסידרה- למרות שהיא לא חזקה כמו קת'רין. התגובה של בוני כשהיא גילתה את זה- הבכי שלה ממש נגע לי, אבל אחריי זה איך שהכעס שלה הפך ללהרוג את דיימן...קצת מפגר...
טיילור ודודו ( שכחתי את השם)- פשוט סצנה אדירה! איך דיימן פשוט מהפנט את הבחור מאט (שנהרג, גם איך שהשאירו את הגופה שלו ככה על המשאית שיעשעה אותי
) בלי התחסדויות מוסריות של סטפן ורוצה לראות מה יקרה. את הקפיצות המגניבות של הדוד, איך שהוא מפריד בין טיילור לבין מאט, את הסצנה של ההורדת ידיים ... פשוט אהבתי את כולן!
משעשע אותי שדיימן וסטפן לא מודעות כיצורים על טבעיים לקיומם של יצורים אחרים...כלומר, נכון שכביכול יתקיימו ערפדים בעולם האנושי- כי הם סוג של צלם מן האדם- ואנשי זאב זה יותר פנטזיה- אבל עד כדי כך? הדמות של הדוד שנכנסה מכניסה עניין ומעניין מה יש באבן הירח הזאת- שולטת בהתקפי הזעם? שולטת בכלל במשהו? גורמת לזה להיעלם?
גם הסצנות הרומנטיות בפרק היו חמודות ולא חסרות תקנה ומעצבנות... נדמה שדיימן מאוד מהר התגבר על קת'רן /'אלנה מהפרק הקודם, שאלנה מאוד מהר התגברה על מה שדיימן עשה (שוב פאק של התסריטאים? רבאק, הוא ניסה להרוג את אחיה) ובעיקר שג'רמי התגבר על מה שדיימן עשה לו. מישהו באמת מוכן להסביר לי מה זאת הסצנה הזאת בסוף הפרק?! מה זה העצות האלה של דיימן? אבל זה היה במינון ואל רגיש מדיי ...תודה לסידרה
עכשיו רק מעניין מה יהיה עם קרוליין, השליטה שלה, בית ספר, מאט ואמא שלה... ומה עם קת'רין?! GAME ON? נראה לי שיש לה יותר מדיי ציפיות... מחכה לפרק הבא!