The Vampire Diaries 2X02

../images/Emo216.gif../images/Emo58.gifThe Vampire Diaries 2X02

תקציר
When a confused and desperate Caroline (Candice Accola) leaves the hospital and joins her friends at the Mystic Falls Carnival, Damon (Ian Somerhalder) wants to take immediate action, but Stefan (Paul Wesley) and Elena (Nina Dobrev) come to Caroline's defense. Matt (Zach Roerig) is completely mystified by Caroline's behavior, but still tries to tell her about his feelings for her. Damon has suspicions about Tyler's Uncle Mason (guest star Taylor Kinney) and uses Tyler's (Michael Trevino) volatile personality in an attempt to get Mason to reveal his secret. Upset with everything going on around her, Bonnie (Katerina Graham) takes her anger out on Damon.​
תהנו:)
 
../images/Emo216.gifתגובתי לפרק../images/Emo58.gif

קרוליין הדהימה אותי, היא תהיה אחלה ערפדית לדעתי. סטפן היה ממש מאמי איתה א-ב-ל היא עוד תרצה להתנקם בדיימון ובקת'רין, ואולי אפילו בסטפן אם תגלה שקת'רין עשתה זאת בגללו. או-שתהפוך לחיילת של קת'רין. או-שתעזור לאחים להרוג אותה. או-שמישהו יהרוג אותה פרק הבא, וזה לא יהיה דיימון! בוני עדיין מעצבנת אותי, ל-א אוהבת אותה. אהבתי שהיא גילתה שקרוליין ערפד..אהאה.. in your face bitch!!1 משפחת לוקווד מעניינת אותי מאוד, סטפן גילה מה הם, נראה לי. פאקינג אנשי זאב, והיכולות שלהם מדהימות. מעניין איזה זאבים הם יהיו, האלה מ"דם אמיתי" מדהימים לדעתי. ג'רמי ודיימון ברגע של אחווה? ואט דה פאק!? לאן זה יגיע בדיוק??חח
 

קרניjack

New member
../images/Emo58.gif

לא נראה לי שקרוליין תמות בפרקים הבאים, יהיה ה צ'אנס לא כמו שהיה לויקי... הסצנות שלה ושל סטפן, הדרמה והבכי- היו ממש טובות- משחק מצויין. לדעתי היא תחבור לדיימן ולסטפן אחריי שהיא תתאפס על עצמה. חיילת של קת'רין נראה לי רחוק מדיי. אין לי מושג איך האנשי זאב מדם אמיתי, אבל אם הם יכולים להפגין כוחות כשהם בצורת בני אדם- אני משערת שהם לא נהפכים לממש שעירים
ובאמת הקטע עם ג'רמי ודיימון היה תמוה
 

קרניjack

New member
והתוכן..../images/Emo58.gif

ואוו, ואוו , ואוו. לפרקים האלה התגעגעתי ללא ספק. הרבה יותר טוב מהפרק הראשון- ולא מאכזב לרגע... היו כל כך הרבה סצנות שאהבתי
!!!
דבר ראשון, בתחילת הרעיון שקרוליין תיהיה ערפדית נשמע כמו ויקי דונבון 2 (גם משעשע שדיימן הזכיר את זה בסידרה)- אבל ממש ממש לא! עם כל השיטחיות שיש בקרוליין יש לה רצון חזק כשהיא רוצה משהו (נאמר להרים מסיבות, טקסים)- על אותו משקל גם להיות עם מאט ולהיות ערפדה
לדעתי הרעיון הזה שלה בסידרה יכניס המון, יטלטל המון- אבל בעיקר יוסיף הרבה! נראה לי היא תיהיה ערפדה מוצלחת- בנוסף לרכות שלה עכשיו היא גם תיהיה קצת קשוחה ואפילו מרושעת... הסצנות שלה בפרק- מההתחלה בבית החולית עם הדם, ואחריי זה שהיא לא שולטת בעצמה- היו ממש טובות! ולא כמו כל איזה סידרה מעצבנת היא שואלת "מה אני? ערפד? מה? בלה בלה בלה", היא פשוט יודעת את זה מהזיכרונות שלה ממה שדיימן עשה לו. סוף סוף אולי תיהיה עוד יריבה ערפדית חזקה בסידרה- למרות שהיא לא חזקה כמו קת'רין. התגובה של בוני כשהיא גילתה את זה- הבכי שלה ממש נגע לי, אבל אחריי זה איך שהכעס שלה הפך ללהרוג את דיימן...קצת מפגר...
טיילור ודודו ( שכחתי את השם)- פשוט סצנה אדירה! איך דיימן פשוט מהפנט את הבחור מאט (שנהרג, גם איך שהשאירו את הגופה שלו ככה על המשאית שיעשעה אותי
) בלי התחסדויות מוסריות של סטפן ורוצה לראות מה יקרה. את הקפיצות המגניבות של הדוד, איך שהוא מפריד בין טיילור לבין מאט, את הסצנה של ההורדת ידיים ... פשוט אהבתי את כולן!
משעשע אותי שדיימן וסטפן לא מודעות כיצורים על טבעיים לקיומם של יצורים אחרים...כלומר, נכון שכביכול יתקיימו ערפדים בעולם האנושי- כי הם סוג של צלם מן האדם- ואנשי זאב זה יותר פנטזיה- אבל עד כדי כך? הדמות של הדוד שנכנסה מכניסה עניין ומעניין מה יש באבן הירח הזאת- שולטת בהתקפי הזעם? שולטת בכלל במשהו? גורמת לזה להיעלם?
גם הסצנות הרומנטיות בפרק היו חמודות ולא חסרות תקנה ומעצבנות... נדמה שדיימן מאוד מהר התגבר על קת'רן /'אלנה מהפרק הקודם, שאלנה מאוד מהר התגברה על מה שדיימן עשה (שוב פאק של התסריטאים? רבאק, הוא ניסה להרוג את אחיה) ובעיקר שג'רמי התגבר על מה שדיימן עשה לו. מישהו באמת מוכן להסביר לי מה זאת הסצנה הזאת בסוף הפרק?! מה זה העצות האלה של דיימן? אבל זה היה במינון ואל רגיש מדיי ...תודה לסידרה
עכשיו רק מעניין מה יהיה עם קרוליין, השליטה שלה, בית ספר, מאט ואמא שלה... ומה עם קת'רין?! GAME ON? נראה לי שיש לה יותר מדיי ציפיות... מחכה לפרק הבא!
 

MoonFairy

New member
מי אמר שאלאריק חזר הפרק???? ../images/Emo7.gif

איזה פרק
קרוליין פשוט חמודה חחח
היא אחלה ערפדית ואני גם חושבת שהיא תשרוד יותר מויקי מישהו קלט את ההערה של אלנה על דוכן עם חולצות של TEAM JACOB?? חחחחח
חזק! רמיזה ענקית למשפחת לוקווד, אולי?
יותר מצחיק שלא היה חולצות של טים אדוארד
הקטע של ההורדת ידיים - אהבתי!! :) לפי איך שזה נראה, אנשי הזאב בסידרה לא יהפכו לחיה עצמה, אלא יהיה להם איזשהו עיוות חיצוני. ואני בעד!
הקטע שדיימון בא לשפד את קרוליין ואלנה עומדת בינהם פשוט... פשוט.... אההה
מחזיר אותי לפרקים האחרונים של העונה הקודמת וכול התחזקות אלנה/דיימון
כמו שאמרו כבר לפניי - שיחת לב-אל-לב של דיימון לג'רמי הייתה כ"כ OOC
תסריטאים ארורים!..... הסצנה האחרונה עם הגלגל ענק הייתה סופר רומנטית
מעניין מה האבן הזו שטיילור מצא עושה?
מעניין למה הוא לא טרח להסתכל על המסמכים המוחבאים יחד עם האבן?
בטוח היה שם איזשהו איזכור ולא הכי קטן לסוד המשפחתי... מעניין מה קאת'רין מתכננת??
 

MoonFairy

New member
אה, ועוד משהו!!

לגבי קרוליין אני חושבת שהאחים יצליחו לסדר לה טבעת-שמש כמו שלהם מאחד מיוצאי הקבר שנשרפו בעונה הקודמת
או שאיכשהו ישחקו על המצפון של בוני כדי שתכין לה אחת.... אבל הם בטוח ידאגו לכך שהיא תוכל ללכת בשמש.
 

קרניjack

New member
לא בטוחה שלבוני יש יכולות אדירות כאלה

בשביל הטבעת...אולי אחריי שיהרגו את קת'רין יביאו לקרוליין את הטבעת שלה
ניחוש פרוע
או את הטבעת של אנה/ פרל- מעניין מה עלה בגורל הטבעת שלהן...
 

קרניjack

New member
וואלה../images/Emo58.gif

הערה על טים ג'ייקוב? נראה לי פיספסתי/שכחתי מזה
זה קצת מיופה מדיי אם לאנשי הזאב בסידרה אין קצת כיעור חיצוני/הם בדמות זאב, כי זה חלק מהדמות שלהם...זה כמו שבדימדומים הורידו לחלוטין את הניבים והוסיפו נוצצים
בטח המסמכים אלו סתם דפי חשבונות של שחיתות כלכלית של ראש העיר
לא נראה לי שזה קשור לאבן...
 

Bartal j

New member
עוד לא יצא לי לראות אני מורידה את הפרק

והיום אצפה בו באוטובוס בדרך בלפטופ לאילת ככה שיהיה מה שיעסיק אותי בנסיעה בלילה
 

קרניjack

New member
יצא לי רק לראות עכשיו

ואוו פרק טוב!!!! אני כבר ראכתוב עליו בשירשור מחובר עם הפרק הבא שיוצא ממש עכשיו נראה לי....
 
למעלה