סיור עם מנהל פרוייקט קו הרכבת לראשון

מצב
הנושא נעול.
זאת הבעיה כי אנשים לא יעזבו את הפרייבט לעולם!
אותם האנשים שמשתמשים היום באוטובוס ישתמשו מחר ברכבת זה יהיה ההבדל היחיד! חוץ מיזה שלאלפי אנשים לא תיהיה פרנסה ורובם הם אנשים קשיי היום שמתפרנסים יחסית בכבוד שום שיפור לא יהיה צר לי להגיד לכם אבל כולכם ילדים בראש שמתלהבים מרכבת. במדינה קטנה כמו שלנו לא צריך רכבות בכל הארץ! תשאירו לאנשים הפשוטים את הפרנסה!!
חביבי, הילד הוא אתה...
אם אתה כותב על האנשים שלא יעזבו את הפרייבט, הרי שמעבר לכל ספק אתה אחד מהם. צה מהבועה, תראה מה הולך בעולם, תבין שהילדותיות שבהיצמדות לרכב פרטי מזיקה לכולם. תבין שאחד מיעדיה המרכזיים של המדינה צריך להיות פיתוח התח"צ והפעלתו 24/7 על חשבון כלי הרכב הפרטיים. מהרגע שרמת השירות בתח"צ תהיה גבוהה וזמינה לא יצטרכו יותר פרייבטים ברמה של היום... "האנשים הפשוטים" ימשיכו לעבוד בתח"צ. מה עם נהגי רכבת קלה? מבקרי כרטיסים? סדרנים? קופאים? אלו לא אנשים פשוטים? אין קשר לגודל המדינה ולרכבות. הקשר צריך להיות בין שירות התח"צ ואמצעיו לכמות הנוסעים, ליעדיהם ולצפיפות האוכלוסיה. עכשיו בוא ותגיד לי שאין נוסעים ושמטרפולין ת"א לא צפוף.
 

בועז ל

New member
חביבי, הילד הוא אתה...
אם אתה כותב על האנשים שלא יעזבו את הפרייבט, הרי שמעבר לכל ספק אתה אחד מהם. צה מהבועה, תראה מה הולך בעולם, תבין שהילדותיות שבהיצמדות לרכב פרטי מזיקה לכולם. תבין שאחד מיעדיה המרכזיים של המדינה צריך להיות פיתוח התח"צ והפעלתו 24/7 על חשבון כלי הרכב הפרטיים. מהרגע שרמת השירות בתח"צ תהיה גבוהה וזמינה לא יצטרכו יותר פרייבטים ברמה של היום... "האנשים הפשוטים" ימשיכו לעבוד בתח"צ. מה עם נהגי רכבת קלה? מבקרי כרטיסים? סדרנים? קופאים? אלו לא אנשים פשוטים? אין קשר לגודל המדינה ולרכבות. הקשר צריך להיות בין שירות התח"צ ואמצעיו לכמות הנוסעים, ליעדיהם ולצפיפות האוכלוסיה. עכשיו בוא ותגיד לי שאין נוסעים ושמטרפולין ת"א לא צפוף.
פיתוח רשת המסילות מתפרש על פני שנים לא
מעטות, דבר ייתן אפשרות להיערכות והסבה מקצועית לאלה שיינזקו מתהליך זה. כפי שרמי ציין, לא ניתן לעצור את הטכנולוגיה, ובעניין זה הרכבת הכבדה , במיוחד בקטעים הבינעירוניים, מביאה יתרונות טכנולוגיים ע"פ המצב הקיים. בנוסף, בל נשכח שבניגוד לדעת האוצר, פיתוח תשתיות הרכבת ייצור ועוד איך ייצור הזדמנויות תעסוקה לאלפים רבים של אזרחים מקרב תושבי הפריפריה , שמספרם גדול משמעותית מאלה שעלולים להינזק. האם מטרה זו אינה ראויה דיה ושווהאת המחיר? כל זאת ועדיין לא הזכרתי את הפוטנציאל (בהכוונה ממשלתית נכונה)ליצירת מקומות עבודה במקומות שאליהם תגענה מסילות הרכבת ולאורכן. במשך 50 שנה נבלם במלאכותיות (וע"י גורמים בעלי עניין) פיתוחה ההכרחי של הרשת המסילתית ע"י טיעונים בלתי ראויים כגון אלה שהושמעו לעיל. כמה חבל.
 
חביבי, הילד הוא אתה...
אם אתה כותב על האנשים שלא יעזבו את הפרייבט, הרי שמעבר לכל ספק אתה אחד מהם. צה מהבועה, תראה מה הולך בעולם, תבין שהילדותיות שבהיצמדות לרכב פרטי מזיקה לכולם. תבין שאחד מיעדיה המרכזיים של המדינה צריך להיות פיתוח התח"צ והפעלתו 24/7 על חשבון כלי הרכב הפרטיים. מהרגע שרמת השירות בתח"צ תהיה גבוהה וזמינה לא יצטרכו יותר פרייבטים ברמה של היום... "האנשים הפשוטים" ימשיכו לעבוד בתח"צ. מה עם נהגי רכבת קלה? מבקרי כרטיסים? סדרנים? קופאים? אלו לא אנשים פשוטים? אין קשר לגודל המדינה ולרכבות. הקשר צריך להיות בין שירות התח"צ ואמצעיו לכמות הנוסעים, ליעדיהם ולצפיפות האוכלוסיה. עכשיו בוא ותגיד לי שאין נוסעים ושמטרפולין ת"א לא צפוף.
אז בסופו של דבר אתה מסכים איתי..
אם אתה שולח את כל נהגי האוטובוס לעבוד ברכבת אז אני צודק רק חבל שבלי קשרים שם הם יכולים רק לחלום לעבוד שם. זאת המציאות חברים אלפי נהגים יפוטרו ויזרקו לכלבים רק בשביל שכל מי שנוסע היום באוטובוס יעבור לרכבת איזה טמטום להרוס ענף שלם.. אחרי שהם ייהרסו אלפי משפחות המטומטמים בממשלה והילדים כאן יבינו את הטעות.
 
אז בסופו של דבר אתה מסכים איתי..
אם אתה שולח את כל נהגי האוטובוס לעבוד ברכבת אז אני צודק רק חבל שבלי קשרים שם הם יכולים רק לחלום לעבוד שם. זאת המציאות חברים אלפי נהגים יפוטרו ויזרקו לכלבים רק בשביל שכל מי שנוסע היום באוטובוס יעבור לרכבת איזה טמטום להרוס ענף שלם.. אחרי שהם ייהרסו אלפי משפחות המטומטמים בממשלה והילדים כאן יבינו את הטעות.
או שאתה מסרב להבין, או שאתה לא מסוגל
הסברתיע כבר לפחות פעמיים כי גידול בתח"צ ובכלל זה גם ברכבות כבדות בינעירוניות וגם קלות עירוניות, יביא לגידול בנסיעה באוטובוסים ולכן גם בגידול בכמות האוטובוסים! ציינתי גם שאין לך מה לדאוג, משום שיפתחו משרות נוספות גם ברכבת הקלה וגם בכבדה. אף אחד לא צופה שהענף יקרוס, אלא להיפך!
 

luckydude

Active member
אז בסופו של דבר אתה מסכים איתי..
אם אתה שולח את כל נהגי האוטובוס לעבוד ברכבת אז אני צודק רק חבל שבלי קשרים שם הם יכולים רק לחלום לעבוד שם. זאת המציאות חברים אלפי נהגים יפוטרו ויזרקו לכלבים רק בשביל שכל מי שנוסע היום באוטובוס יעבור לרכבת איזה טמטום להרוס ענף שלם.. אחרי שהם ייהרסו אלפי משפחות המטומטמים בממשלה והילדים כאן יבינו את הטעות.
אף אחד לא מכריח אותם לעבוד ברכבת דווקא.
מדוע שלא יישתלמו וישתלבו בענף אחר למשל במקום בתחבורה? עקרונית היעילות של הרכבת הבין עירונית בהובלת נוסעים הינה גבוהה בהרבה מאשר אוטובוסים - הן מבחינת זמן, כמות נוסעים, ואמינות (כשהתשתית המסילתית ברמה סבירה, מה שנעשה מאמץ לשדרג עכשיו במקומות שונים בארץ). לכן גם אם היה לכל נהגי האוטובוס את כל הקשרים שבעולם, ברכבת לא היה מקום להעסיק אותם בגלל שעבור כל נוסע, כדי לתפעל רכבת צריך פחות כח אדם מאשר אוטובוס.
 
אף אחד לא מכריח אותם לעבוד ברכבת דווקא.
מדוע שלא יישתלמו וישתלבו בענף אחר למשל במקום בתחבורה? עקרונית היעילות של הרכבת הבין עירונית בהובלת נוסעים הינה גבוהה בהרבה מאשר אוטובוסים - הן מבחינת זמן, כמות נוסעים, ואמינות (כשהתשתית המסילתית ברמה סבירה, מה שנעשה מאמץ לשדרג עכשיו במקומות שונים בארץ). לכן גם אם היה לכל נהגי האוטובוס את כל הקשרים שבעולם, ברכבת לא היה מקום להעסיק אותם בגלל שעבור כל נוסע, כדי לתפעל רכבת צריך פחות כח אדם מאשר אוטובוס.
אתם חיים בסרט כולכם....
איזה עבודה אחרת הם יילכו לעבוד? יש עבודה במדינה? זה ענף שמעסיק אלפי נהגים ומפרנס אותם בכבוד.. הרבה אנשים שפוטרו מהעבודות שלהם במשבר האחרון הלכו להיות נהגי אוטובוס כולל המון נשים צעירות. ואתם כולכם תומכים בריסוק הענף אני לא מבין אתכם לא הכל עושים בשביל הכאילו קידמה שתיהיה פה תחשבו קצת בהיגיון כל יום הענף הזה קולט עובדים חדשים ונותן תקווה לאנשים הפשוטים ,הרי בסופו של דבר מי שנוסע בפרייבט ימשיך לנסוע בפרייבט ומי שנוסע היום באוטובוס ייסע ברכבת זה ההבדל היחיד שיהיה.
 

Rubim88

New member
אתם חיים בסרט כולכם....
איזה עבודה אחרת הם יילכו לעבוד? יש עבודה במדינה? זה ענף שמעסיק אלפי נהגים ומפרנס אותם בכבוד.. הרבה אנשים שפוטרו מהעבודות שלהם במשבר האחרון הלכו להיות נהגי אוטובוס כולל המון נשים צעירות. ואתם כולכם תומכים בריסוק הענף אני לא מבין אתכם לא הכל עושים בשביל הכאילו קידמה שתיהיה פה תחשבו קצת בהיגיון כל יום הענף הזה קולט עובדים חדשים ונותן תקווה לאנשים הפשוטים ,הרי בסופו של דבר מי שנוסע בפרייבט ימשיך לנסוע בפרייבט ומי שנוסע היום באוטובוס ייסע ברכבת זה ההבדל היחיד שיהיה.

ממליץ על טיול במערב אירופה..
 

easylivin

New member
לא כל מה שעובד באירופה יעבוד פה..
אתה חיי בישראל וכואב הלב על האנשים שיזרקו לרחובות נקווה שיהיה בסדר.
אתם טועים, חברים.
שוב: אנשים לא ייזרקו לרחוב, להיפך! מצטער, יש לי רושם שאתם לא קוראים את התשובות המנומקות שכותבים לכם... העובדות הן שגם בארץ (!) פיתוח הרכבת עודד מאות אלפי אנשים להתחיל להשתמש בתחבורה הציבורית, כולל באוטובוסים! מספר הנוסעים באוטובוסים לא יקטן אלא יגדל בהינתן עמוד שדרה חזק למערכת התח"צ, כמו הרכבת הקלה. זה קרה גם בארץ עם רכבת ישראל, וזה קרה בעשרות מדינות שונות לגמרי בכל רחבי העולם! זה הוכח מעל ומעבר לכל ספק סביר. ולכן הספק שאתם מביעים כאן, אינו סביר, נקודה.
 
אתם טועים, חברים.
שוב: אנשים לא ייזרקו לרחוב, להיפך! מצטער, יש לי רושם שאתם לא קוראים את התשובות המנומקות שכותבים לכם... העובדות הן שגם בארץ (!) פיתוח הרכבת עודד מאות אלפי אנשים להתחיל להשתמש בתחבורה הציבורית, כולל באוטובוסים! מספר הנוסעים באוטובוסים לא יקטן אלא יגדל בהינתן עמוד שדרה חזק למערכת התח"צ, כמו הרכבת הקלה. זה קרה גם בארץ עם רכבת ישראל, וזה קרה בעשרות מדינות שונות לגמרי בכל רחבי העולם! זה הוכח מעל ומעבר לכל ספק סביר. ולכן הספק שאתם מביעים כאן, אינו סביר, נקודה.
 

stratomaximus

New member
אתם חיים בסרט כולכם....
איזה עבודה אחרת הם יילכו לעבוד? יש עבודה במדינה? זה ענף שמעסיק אלפי נהגים ומפרנס אותם בכבוד.. הרבה אנשים שפוטרו מהעבודות שלהם במשבר האחרון הלכו להיות נהגי אוטובוס כולל המון נשים צעירות. ואתם כולכם תומכים בריסוק הענף אני לא מבין אתכם לא הכל עושים בשביל הכאילו קידמה שתיהיה פה תחשבו קצת בהיגיון כל יום הענף הזה קולט עובדים חדשים ונותן תקווה לאנשים הפשוטים ,הרי בסופו של דבר מי שנוסע בפרייבט ימשיך לנסוע בפרייבט ומי שנוסע היום באוטובוס ייסע ברכבת זה ההבדל היחיד שיהיה.
אתה חוזר על אותה מנטרה חלולה ומציקה.
הטיעונים שלך פשוט מגוחכים. אנשים מלומדים ממך מסבירים לך פה עד כמה אתה טועה, ואתה ממשיך בשלך. בצבא היו קוראים לך פעור. אבל לפי התגובות שלך פה, אני מניח שאתה עוד בגיל בית-ספר.
 
אז בסופו של דבר אתה מסכים איתי..
אם אתה שולח את כל נהגי האוטובוס לעבוד ברכבת אז אני צודק רק חבל שבלי קשרים שם הם יכולים רק לחלום לעבוד שם. זאת המציאות חברים אלפי נהגים יפוטרו ויזרקו לכלבים רק בשביל שכל מי שנוסע היום באוטובוס יעבור לרכבת איזה טמטום להרוס ענף שלם.. אחרי שהם ייהרסו אלפי משפחות המטומטמים בממשלה והילדים כאן יבינו את הטעות.
על מה אתה מדבר?
לא שמעתי עדיין על נהג אחד שפוטר מעבודתו עקב פיתוח רכבות אם כבר להיפך הרי על כל תחנה שפותחים בהנחה שיש תכנון מקדים אזי מתגברים קווים להזנת הרכבת, אם כבר זה יביא הגדלת תעסוקה, כלל חשוב הוא שהשקעה בתשתיות במיוחד תשתיות תחבורה מביאה לגידול תעסוקתי בטווחים שונים כמו גם השקעה בהכשרות מקצועיות וסוגי השכלה שונים.
 
אז בסופו של דבר אתה מסכים איתי..
אם אתה שולח את כל נהגי האוטובוס לעבוד ברכבת אז אני צודק רק חבל שבלי קשרים שם הם יכולים רק לחלום לעבוד שם. זאת המציאות חברים אלפי נהגים יפוטרו ויזרקו לכלבים רק בשביל שכל מי שנוסע היום באוטובוס יעבור לרכבת איזה טמטום להרוס ענף שלם.. אחרי שהם ייהרסו אלפי משפחות המטומטמים בממשלה והילדים כאן יבינו את הטעות.
סתם בשביל הקטע מה עם המתדלקים?
תחשוב חלילה מה יקרה אםן כולם יעברו לשימוש באוטובוסים ורכבות כל עובדי תחנות הדלק המוסכים וחנויות הנוחות יפוטרו... המשפט הקודם נאמר בצחוק אבל זה רק בא להסביר עד כמה הטענה לא רצינית, וכמו שכבר אמרתי תשתיות תחבורה רק משפרות את שוק התעסוקה ויוצרים יותר זמינות והזדמניות תעסוקה, כי תחשוב רק על חיסכון בזמן ותחשב את עלותו של הזמן למשק הישראלי שמתבזבז בפקקים ותבין שאם חסכת פקק אחד של מאות אלפי ישראלים שכבר לא יאחרו בשעה לעבודה, תיאורטית חסכת מספיק כסף לתעסוקת אלפי אנשים נוספים שלא לדבר על זיהום האוויר והפיח שיוצר מחלות ותבין עד לאן אתה יכול לקחת את החיסכון הזה.
 

amithi1

New member
סתם בשביל הקטע מה עם המתדלקים?
תחשוב חלילה מה יקרה אםן כולם יעברו לשימוש באוטובוסים ורכבות כל עובדי תחנות הדלק המוסכים וחנויות הנוחות יפוטרו... המשפט הקודם נאמר בצחוק אבל זה רק בא להסביר עד כמה הטענה לא רצינית, וכמו שכבר אמרתי תשתיות תחבורה רק משפרות את שוק התעסוקה ויוצרים יותר זמינות והזדמניות תעסוקה, כי תחשוב רק על חיסכון בזמן ותחשב את עלותו של הזמן למשק הישראלי שמתבזבז בפקקים ותבין שאם חסכת פקק אחד של מאות אלפי ישראלים שכבר לא יאחרו בשעה לעבודה, תיאורטית חסכת מספיק כסף לתעסוקת אלפי אנשים נוספים שלא לדבר על זיהום האוויר והפיח שיוצר מחלות ותבין עד לאן אתה יכול לקחת את החיסכון הזה.
למעשה, יש המון גורמים ש"מפסידים" מתח"צ יעיל
החל בחברות הביטוח, מוסכים, יבואני רכב, חברות הדלק ובתי הזיקוק, תחנות הרדיו (פחות מאזינים בפקקים=פחות רייטינג=פחות הכנסות מפרסומות), חברות הפרסום, חברות שילוט החוצות, קבלני הכבישים, חברות הסלולאר (פחות זמן בפקק=פחות זמן ללא טלפון קווי זמין), חנויות הנוחות, מזנוני דרכים, מתקני שטיפת מכוניות, חברות צמיגים, חברות צבע (בלאי הצבע בסימון הנתיבים), חניונים, שירותי גרירה, חינמונים (שמחלקים את העיתון בצמתים מרכזיים בזמני פקק), חברות הטבק (בתח"צ לשמחתי אסור לעשן, בניגוד למכונית הפרטית) ועוד חברות נוספות. כמו כן, המדינה תפסיד סכומים גבוהים של מסים (דלק וכו'). למעשה, יש כל כך הרבה אנשים שפרנסתם מותנית בפקק בו אנו עומדים. אך מנגד, מיליוני שעות עבודה שייחסכו, הורדת האלימות (חלק מהעצבנות אפשר לייחס לעמידה בפקקים), הגדלת שעות הפנאי ועוד למאות אלפי ואף מליוני נהגים- כל אלו שווים הרבה יותר מאשר המפסידים שציינתי מעלה. נהגי האוטובוס ייהנו מיותר עבודה ולא יפוטרו בגלל הרכבת. כבר היום יש מחסור בנהגים בכלל החברות כך שלא צפויה שום פגיעה בנהגים.
 
למעשה, יש המון גורמים ש"מפסידים" מתח"צ יעיל
החל בחברות הביטוח, מוסכים, יבואני רכב, חברות הדלק ובתי הזיקוק, תחנות הרדיו (פחות מאזינים בפקקים=פחות רייטינג=פחות הכנסות מפרסומות), חברות הפרסום, חברות שילוט החוצות, קבלני הכבישים, חברות הסלולאר (פחות זמן בפקק=פחות זמן ללא טלפון קווי זמין), חנויות הנוחות, מזנוני דרכים, מתקני שטיפת מכוניות, חברות צמיגים, חברות צבע (בלאי הצבע בסימון הנתיבים), חניונים, שירותי גרירה, חינמונים (שמחלקים את העיתון בצמתים מרכזיים בזמני פקק), חברות הטבק (בתח"צ לשמחתי אסור לעשן, בניגוד למכונית הפרטית) ועוד חברות נוספות. כמו כן, המדינה תפסיד סכומים גבוהים של מסים (דלק וכו'). למעשה, יש כל כך הרבה אנשים שפרנסתם מותנית בפקק בו אנו עומדים. אך מנגד, מיליוני שעות עבודה שייחסכו, הורדת האלימות (חלק מהעצבנות אפשר לייחס לעמידה בפקקים), הגדלת שעות הפנאי ועוד למאות אלפי ואף מליוני נהגים- כל אלו שווים הרבה יותר מאשר המפסידים שציינתי מעלה. נהגי האוטובוס ייהנו מיותר עבודה ולא יפוטרו בגלל הרכבת. כבר היום יש מחסור בנהגים בכלל החברות כך שלא צפויה שום פגיעה בנהגים.
את הירידה בזיהום שזה אחד הדברים החשובים
שכחת. (ועוד כמה דברים חשובים - כמו תחבורה במחיר סביר לאלו שאין להם רישיון \ רכב וכו') דווקא תח"צ הוא מעולה לחינמונים, המון אנשים קוראים עיתונים ברכבת \ אוטובוס (דבר שבנהיגה קצת בעייתי לעשות, בנוסף כשנוסעים עם אנשים נוספים לרוב מדברים ולא קוראים עיתון).
 

down under

New member
למעשה, יש המון גורמים ש"מפסידים" מתח"צ יעיל
החל בחברות הביטוח, מוסכים, יבואני רכב, חברות הדלק ובתי הזיקוק, תחנות הרדיו (פחות מאזינים בפקקים=פחות רייטינג=פחות הכנסות מפרסומות), חברות הפרסום, חברות שילוט החוצות, קבלני הכבישים, חברות הסלולאר (פחות זמן בפקק=פחות זמן ללא טלפון קווי זמין), חנויות הנוחות, מזנוני דרכים, מתקני שטיפת מכוניות, חברות צמיגים, חברות צבע (בלאי הצבע בסימון הנתיבים), חניונים, שירותי גרירה, חינמונים (שמחלקים את העיתון בצמתים מרכזיים בזמני פקק), חברות הטבק (בתח"צ לשמחתי אסור לעשן, בניגוד למכונית הפרטית) ועוד חברות נוספות. כמו כן, המדינה תפסיד סכומים גבוהים של מסים (דלק וכו'). למעשה, יש כל כך הרבה אנשים שפרנסתם מותנית בפקק בו אנו עומדים. אך מנגד, מיליוני שעות עבודה שייחסכו, הורדת האלימות (חלק מהעצבנות אפשר לייחס לעמידה בפקקים), הגדלת שעות הפנאי ועוד למאות אלפי ואף מליוני נהגים- כל אלו שווים הרבה יותר מאשר המפסידים שציינתי מעלה. נהגי האוטובוס ייהנו מיותר עבודה ולא יפוטרו בגלל הרכבת. כבר היום יש מחסור בנהגים בכלל החברות כך שלא צפויה שום פגיעה בנהגים.
לגבי החינמונים אתה טועה ובענק
ברכבות ובאוטובוסים קוראים אותם הרבה הרבה יותר מאשר בפרייבטים. לאין שיעור הרבה יותר.
 

amithi1

New member
בכל מקרה
רשימת האנשים שירוויחו מתח"ץ טוב עד מעולה גדולה לאין שיעור מרשימת אלו ש"אוכלים אותה" או מפסידים.
כמובן
העניין הוא שיש מספיק גורמים שיש להם אינטרס כלכלי למנוע תח"צ טוב לשאר האנשים.
 

down under

New member
זאת הבעיה כי אנשים לא יעזבו את הפרייבט לעולם!
אותם האנשים שמשתמשים היום באוטובוס ישתמשו מחר ברכבת זה יהיה ההבדל היחיד! חוץ מיזה שלאלפי אנשים לא תיהיה פרנסה ורובם הם אנשים קשיי היום שמתפרנסים יחסית בכבוד שום שיפור לא יהיה צר לי להגיד לכם אבל כולכם ילדים בראש שמתלהבים מרכבת. במדינה קטנה כמו שלנו לא צריך רכבות בכל הארץ! תשאירו לאנשים הפשוטים את הפרנסה!!
או שאתה ילד קטן או שאני לא יודע מה
אסביר לאט בכדי שתבין. אנשים כן עוזבים בארץ את הפרייבט. בכל יום ויום יש כמה אלפים של ישראלים שיש להם פרייבט והם בכל זאת נוסעים ברכבת. כמו כן בגוש דן וגם בירושלים ובחיפה והקריות יש כמה עשרות אלפי אנשים שיש להם פרייבט והם נוסעים באוטובוסי פנים. בנוסף יש עוד קרוב ל-10,000 איש שנוסעים נסיעה קצרצרה עם הפרייבט שלהם עד לתחנת הרכבת של העיר שלהם ומשם ברכבת לעיר הגדולה. אבל, כפי שכתבתי קודם לכן, אלפים ביום הולכים ברגל או נוסעים באופניים או נוסעים במונית השירות או האוטובוס הפנימי אל תחנת הרכבת הקרובה אליהם. אלפים מדי יום ביומו. הרכבת חוסכת להם פקקים, חוסכת להם למצוא חניה באזור העבודה שלהם או באוניברסיטה (ויש מצוקות חניה נוראיות במרבית המקומות העיקריים של יוממים בארץ).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה