מסוף כרמלית
New member
חביבי, הילד הוא אתה...זאת הבעיה כי אנשים לא יעזבו את הפרייבט לעולם!
אותם האנשים שמשתמשים היום באוטובוס ישתמשו מחר ברכבת זה יהיה ההבדל היחיד! חוץ מיזה שלאלפי אנשים לא תיהיה פרנסה ורובם הם אנשים קשיי היום שמתפרנסים יחסית בכבוד שום שיפור לא יהיה צר לי להגיד לכם אבל כולכם ילדים בראש שמתלהבים מרכבת. במדינה קטנה כמו שלנו לא צריך רכבות בכל הארץ! תשאירו לאנשים הפשוטים את הפרנסה!!
אם אתה כותב על האנשים שלא יעזבו את הפרייבט, הרי שמעבר לכל ספק אתה אחד מהם. צה מהבועה, תראה מה הולך בעולם, תבין שהילדותיות שבהיצמדות לרכב פרטי מזיקה לכולם. תבין שאחד מיעדיה המרכזיים של המדינה צריך להיות פיתוח התח"צ והפעלתו 24/7 על חשבון כלי הרכב הפרטיים. מהרגע שרמת השירות בתח"צ תהיה גבוהה וזמינה לא יצטרכו יותר פרייבטים ברמה של היום... "האנשים הפשוטים" ימשיכו לעבוד בתח"צ. מה עם נהגי רכבת קלה? מבקרי כרטיסים? סדרנים? קופאים? אלו לא אנשים פשוטים? אין קשר לגודל המדינה ולרכבות. הקשר צריך להיות בין שירות התח"צ ואמצעיו לכמות הנוסעים, ליעדיהם ולצפיפות האוכלוסיה. עכשיו בוא ותגיד לי שאין נוסעים ושמטרפולין ת"א לא צפוף.