vera352

New member
../images/Emo206.gif

תקשיבו אנשים,בשיעור ספורט אני תמיד רצה ויש לי אסטמה והמשאף לא עוזר לי ואני לא יודעת מה לעשות. ואנחנו רצים 3 סיבובים סביב בית הספר ואז תמיד קשה לי לנשום ואני מרגישה משהו בגרון שחוסם לי את הנשימה,וכשאני אומרת למורה היא לא מקשיבה לי והיא אומרת שעם אני רוצה להתגבר על האסטמה אני צריכה לרוץ ולרוץ,אבל זה קשה לי מה אני יכולה לעשות??
 

mmm wondering

New member
איזו מורה זו !!!!

תפני לרופא שלך שיכתוב מכתב או משהו כזה למורה שלך..ויסביר לה בפרטי פרטים בדיוק את הבעיה ואם זה לא יעצור אותה תפני למישהו יותר סמכותי למשל למנהל שיהיה לך בהצלחה
 

The Reaper

New member
אסטמה

ראשית, אסטמה לא גורמת לתחושת חסימה בגרון. שנית תפסיקי להשתתף בשיעורי ספורט עד שתעברי ברור רפואי מסודר.
 

vera352

New member
אבל..

זה גם לא ממש טוב שאני לא אהיה בשיעורי ספורט כי אולי עם אני ארוץ ואתאמן אני אוכל לנצח את האסטמה הזאת...
 

rshalit

New member
לי יש אסטמה ו...

א. אסטמה לא מרגישה כמו גוש או תחושה בגרון, אלא פשוט קושי בהכנסת והוצאת אוויר - זה לא כואב אלא אי נוחות וחוסר יכולת להכניס אוויר מלווה בקולות וצפצופים שהיית שמה לב אליהם ומציינת אותם. ב. אי אפשר "לנצח" אסטמה ע"י ריצה זה כמו שתגידי לחולה סוכרת לנצח אותה ע"י מעבר קבע לד"ר לק. ג. שיעורי ספורט , זה לא כלא ולא צבא ולא כלום למען האמת (אפילו הציון לא חשוב בזה) ואני במקומך לא הייתי רץ או עושה כל פעילות עד שתבדקי את מצבך אצל מישהו קצת יותר מוסמך מהמורה שלך- חבל להסתכן. בהצלחה.
 

The Reaper

New member
כמו שנאמר לך

אסטמה אי אפשר לנצח. שנית, אם את חשה מחנק בגרון והמשאף לא עוזר לך, זו לא האסטמה. אנא פני לרופא המטפל בקופת החולים שישלח אותך לעשות תפקודי ריאות.
 
למעלה