הסירטון על סער בגיא פינס

ועוד משהו שמצחיק אותי

בגלל שסער זרק את איילה התחלתם לדבר על כל הדברים הרעים שעשה לה בתוך הבית, ז"א שלפני כן הוא התנהג אליה בסדר! את שומעת כמה זה אבסורד. מילא איילה היתה ביוזמתה זורקת את סער בעיקבות כל הדברים הקשים והרעים שעברה בגללו - הייתי מסוגלת להבין ולתת קצת אמפטיה ואפילו הייתי צועקת בראבו, אבל סער הפך להיות רע רק מתי שהוא זרק אותה, אם היינו הולכים אחורה בזמן ליום שבוא סער יצא מהבית והוא היה מחליט כן להיות בקשר רומנטי אם איילה, לא היינו שומעים פה ציוץ אחד על זה שסער הוא בן אדם רע ונאלח. איילה היא בדיוק כמו סער, כמו שהוא ניצל אותה בבית למטרותיו יהיו אשר יהיו, כך היא מנצלת אותו בחוץ למטרותיה, ז"א כל האמפטיה שהיא מנסה להשיג כרגע בחוץ מושתת על היחסים שלה עם סער, אין לה שום דבר להציע שקשור אליה בלבד - היא ידעה גם בבית וגם בחוץ שהיא תהיה מעניינת רק אם היא תתלה על גבר - זה היה ברור לכולנו מלכתחילה.
 

bobo2008

New member
אני בטוח שאם היום סער חוזר לאיילה

כל הטיפוסים האלה חוזרים לתאר אותו כגבר מושלם
 
אני בטוחה במיליון אחוז שזה היה קורה

מה שעוד יותר עלוב זה - שאיילה יצאה שבוע לפניו והיה לה את כל הזמן שבעולם לראות את כל מה שסער עשה לה מאחורי הגב, לא רק שהיא לא עשתה את זה, היא לא הפסיקה להלל אותו כמה שהוא גבר גבר (נו באמת היא חשבה שהוא ישאר איתה, הרי הבחור לא הפסיק לזגזג בבית בין הבחורות).
 

רקלוש

New member
הכי פטאתי שההורים של איילה ואחותה נתנו לסער

גיבוי להמשיך ולהתעלל בה... את זה הכי קשה לעכל...הכל אצלם חיצוני, אם סער היה ממשיך את הרומן מחוץ לבית אפילו אם היה ידוע לו ולאיילה שזה ב"כאילו" הם היו נונתנים יד...כי הכל זה פאסון...וזה כנראה העונש שצריכים לקבל שהכל יתפוצץ להם בפנים..
 

itzik531

New member
איפה היתה הטעות ביחסי ציבור של איילה

בתעודת זהוי שאמרה שהיא יודעת איך לשחק בגברים והיא מבינה בגברים או עכשיו שאת מציירת אותה כנערה תמימה שסער ניצל את תמימותה לדעתי היא לא זאת ולא זאת היא שיתפה פעולה אים סער מתוך מחשבה מוטעת שהרומן ההזוי יועיל לשנהם במשחק
 
אילנה את מאוד מתנשאת

ובהתחשב בכך שהפייבוריטים שלך היו איילה וסער, אני מאוד תמהה על מי בדיוק את מתנשאת ומעל מה את מתנשאת? הפייבוריטים שלך היו התחתית של הבור, הן מבחינת ערכים והן מבחינת אינטלקט. אז על מה בייבי את מתנשאת?
 
כבר טענת זאת בפניי+טענות על תמימותי.

בהתחשב בסבלנות המרובה שגיליתי תקופה ארוכה בהמשך לתגובותיה של החתולה שלאורך זמן סילפה לגמרי את דבריי(לאו דווקא מתוך כוונה)אני בספק רב לראות איך את היית עונה במענה אליה.עד אז אני אשאר ב"התנשאותי" בעינייך ובתכונות טובות מעט יותר בפני מי שבאמת מכיר אותי.
 
לא בא לי להפנים.

העדר שתמכת בו הודח אחד אחרי השני. את כמו אוהדי איילה וסער, שנתנו לגטמיציה להמשך הזוגיות של סער ואיילה בבית, כאשר אוהדי אלירז ידעו מראש שהזוגיות שלהם לא אמיתית, ושהיא רק למצלמות. סער השפיל מלא פעמיים את איילה, והיא כל הזמן הלכה והתחנפה אליו, ואתם עדין המשכתם לתמוך בזוגיות של איילה וסער. ועכשיו שהם יצאו החוצה, אז פתאום אוהדי איילה שסימסו לסער בגמר, מצטערים שהם סימסו לו ויוצאים נגדו.
 
כל מה שכתבת ממש לא קשור אליי.

ולהזכירך אהדתי את פותנה,אלירז ואז בזכות הפורום כאן גיליתי את איילה ואני שמחה על כך. לצערי בהקשר לסילוף הדברים לגביי,אני נאלצת לחזור שוב ושוב על תגובותיי.
 
הבנו ששום דבר לא קשור אלייך

תמשיכי לחזור על עצמך כמו תוכי, במקום לענות תשובות ענייניות. הרי כל מי שמסכים איתך, אז את מתחילה להתחנף אליו.
 
למעלה