הסירטון על סער בגיא פינס

עפריטה

New member
בלי כינוי1 כנסי ואמרי לי מה דעתך:)

זאת משנתי!! דברים שנאמרים מגרונה של אחת שחושבת שמזמן היה צריך להחשיך את המסך בנושא איילה!! תעשו ריוורס לתחילת הסיפור ושם תמצאו הצהרות חוזרות ונישנות של איילה שמה שהיא מרגישה לסער זאת -לא-התאהבות ,אממה כל הנפשות הפועלות בעיקר גואל ,פותנה המתחסדת וסער במו עצמו ,הרצו לה השכם וערב ,שזוגיות עם סער זה כדאי ומשתלם טלוויזיונית. ואיילה כמו איילה ,עם הרעב האובססיבי להשאר במשחק ,אימצה ונכנסה בכל הכוח "להתאהבות", אחרי שיחה מסויימת אחת ,עם גואל "החכם דה לה שמטס" מאז ועד הסוף ,חזינו באיך אובססיה +רעב ,מתנהלים לנגד עינינו ,בעיני איילה וסער הדביל "כל האמצעים כשרים". פלוס עידוד מאסבי בחדר האח ,כדי להקרין לנו בערוץ 2 את הרומן המצוץ ,וקיבלנו ריבים וטישואים אין סוף ,(הכל למען המטרה)ומעברים חדים מעיבורו של ריב וברגע שיש צעקה מבחוץ "סער ואיילה ,-"אל תריבו"- עידכון מהיר וגיפופוים למצלמה כאילו כלום לא קרה......-זה חולני-.... מה שנחקק בזכרוני ,זה איך פעם אחר פעם ,סער העילג (בין ריב אחד למישנהו) אומר לאיילה ,שלהיות זוג זה משתלם ,ושבטוח הם מקבלים מלא זמן מסך בתוכנית המרכזית, ועוד "פניני חוכמה "מהסוג הנלוז הזה. תוסיפו לזה את הצעקות מבחוץ ,שגרמו להם להאחז האחד בשני ,כאילו חייהם עומדים מנגד. הרי סער הקריב את "בולבולון " לצורך המסע וגם את המעט רציונל שנותר לו ושעט כמו אחוז אמוק באהבה אינפנטילית ,נוסח ילדי גן חובה. כשסער הפלגמט הפנים בסופו של דבר ,"שחייליו" מודחים זה אחר זה וכשהחיילת הראשית שמתחזקת את הזוגיות ההזוייה ,הודחה,התחיל להשמיע "מנגינות" ומיגננות, שהופנו בעיקר לאלירז "הערס" "ובולבולון" אהובתי משכבר הימים. בנתיים הפאקצה יצאה לאוויר התקשורת והבינה שקיומה התקשורתי מתבסס על "הזוגיות" המפוברקת ,נירתמה היא ולינתה(לינה אחותה) לייצר יש מאיין, ולהפריח נשיקות ועידוד לדביל שטומן את ראשו הקרח בכרית.כמו שכשבזמן שהותה בבית ספגה "טישואים" וברוגזים אין ספור ,גם בחוץ עשתה כל מה שביכולתה לאנפף במרץ בילתי נדלה ,על "סער הרגיש" והנה "הכבודה" יצא (סער),ראה את כמות הנזק שעשה במו ידיו,נירתם בכל הכוח למזער נזקים ,וללרלר "לבולבולון" יקירתי ובלה בלה ,כי הרי אם בולבולון תקבל אותו בחזרה ,זאת גושפנקא להיותו שווה בכל זאת ולמרות הכל . אני מוכרחה לציין ,שהבנאדם התעשת והחל להשמיע משפטים קוהרנטים רציפים ולא קשקשת שמאופיינת בעילגות וילדותיות . לסיכום ,אני מיזמן הכנסתי את הזוג ,עמוק לתהום הנשיה(עוד בהיותם בבית) ומה שאנחנו רואים כעת ,זה פירפורי גסיסה מחרחרים וחורקים ,אם זה בת'בוריס שממוריס או בגיחות לערוץ 24 , אותי הם לא מעניינים לא מטעמי שינאה או אהדה ,אלה מחוסר עניין לציבור פרופר. כך שמיצידי יופיעו "ברגע עם דודלי" אני מיזמן החשכתי את המסך מעליהם ואין לי עניין לא לדסקס לא בהם ולא בזוגיותם "מודל גן נחמה והדרדסים" שיהיה להם בהצלחה (או שלא) בחייהם המדשדשים ושיתחילו טיפול פסיכולוגי מעמיק מאתמול ,כל אחד לחוד או ביחד ............ זבש"מ.................
 
עפריטה../images/Emo45.gif

כתבתי גם למעלה שאני מאוד מסכימה עם הניתוח שלך. אם יש משהו עצוב יותר מכל בסיפור הזה, זה שהמשפחה שלה עשתה לה נזק לא פחות מסער. אני לא שוכחת את מילות התמיכה שלהם בהולוגרמות ואת העידוד שתמשיך בדרך שהיא הולכת בה..ולסיום האבא עם הד"ש לסער.. בדיחה..בחיי בדיחה.
 

עפריטה

New member
חח רק עכשיו ראיתי את התוכנית של גיא פינס

והתחושה היא שחרור אדיר ,אני מורידה ת'כובע בפני לירון ויצמן ולינוי בר גפן, שלהבדיל מהדבלים בערוץ 24 ואסי עזר למינהם שמנסים לטייח ועוד לתת למודל הרע הזה , תוכנית יעוץ בזוגיות ..הבנאדם בן 37 בישל באדיקות את התדמית שנוצרה לו, כנ'ל איילה ומשפחתה שנטפלו לאלירז על כל צעד ושעל וניסו להשחיר את פניו ,על בסיס חינוך קלוקל ורדיפת המיליון. אנחנו סוף סוף שומעים בריש גלי ,שכסף ומראה חיצוני, לא מסנוור את עיני האומה ולא מכתיב ערכים. אני כל כך מקווה שאותה מעיין ,לא תיכנע ותמצא לה אהבה מתגמלת יותר.
 

עדנה75

New member
זו לא השפלה. הוא זקוק לזה. כנסו וקראו !

סער זקוק להתפכחות. אני לא יודעת אם ראיתם את הראיון שהוא העניק לליאון (היכנסו למאקו). הבחור חי בסרט. הוא באמת מאמין שהוא הגיע למקום השני כי יש קהל בחוץ שאוהב אותו. הוא לא יודע שזה רק בזכות המהמרים והעובדה שהחברים שלו פרצו לפייסבוק של אלירז וגרמו למעריצים של אלירז לסמס לו בטעות !!!!! הוא חי בסרט. והוא חייב להתעורר. ובחורים מסוגו זקוקים לשעון מעורר חזק במיוחד. הוא היה "הבחור הרע" בתוכנית, ואם הוא רוצה לשקם את התדמית הזו שהוא יצא לעצמו במו ידיו, הוא לפחות חייב להכיר בזה שזה מה שחושבים עליו כמעט כולם בחוץ. התוכנית הזו רק תעזור לו להתחיל במהלך הזה.
 

gily9

New member
שמו לסער מראה מול הפנים-סער תתקדם בוזזזזז!

אכן, לירון ויצמן, וגיא פינס שמו לו מראה מול הפנים, הוא חי בשקר ובבועה, הגיע הזמן להסיר אותה, אני כבר שבועיים מתפוצצת מהאופן שהוא פגע באיילה, וממשיך לפגוע, והשבוע הוא התחיל עם האמירות הכל כך לא אמיתיות שהוא, מבקש מבולבולון להבין אותו...גיא פינס מגחך..אממ..זה לא נשמע רומנטי...ליאון רוזנברג...מתבכיין..בצחוק..אף אחד לא מאמין לו...רשף לוי, חברו מבית הספר, ירד עליו ברמות בתכנית ביום שני, הוא בכלל לא קולט איך הוא מתנהג, איזה סלידה יש ממנו, מדביר, מהתנהגותו, וזה לא מהתכנית, זה כבר מהשבועיים שאחרי, כשהוא בחוץ, וזה האני האמיתי שלו שמעורר פלצות.. סורי, לא רואה תקנה ליצור הזה, לא בגילו, מקווה שהבנות הפנימו את המסר, איילה ראויה למישהוא הרבה יותר טוב, זה בטוח, היא פ]גועה מאוד, אבל כולם תומכים ואוהבים ומפרגנים לה, תראו איפה היא, איזה הערצה היא זוכה הנסיכה, לעומתו.. הוא הרי יכול היה להיות כמוה, אם היה נשאר איתה,,איזה דפוק...מזלה שניצלה!!! אין לו תקנה חברים, ושוב, מבקשת ממי שיכול להביא לו את התגובות לראיון במאקו הביתה, שיקרא ויפנים...
 
פגע באיילה איך שהיא ידעה שיש לו חברה ופגעה בה

היא ידעה שיש ו מישהי בבית והמון פעמים הוא גם אמר לשרה נידמה לי שהוא לא יודע איך לומר לאיילה דיי היא כל הזמן נידבקה אליו שהוא ברח ממנה בכל אופן שניהם לא בסדר לפי דעתי אבל עדיין עד שלא נכנסו לבית והינו שם במקומם אין לנו זכות דיבור המשך שבוע מצווין לכולם ושלא תבינו לא נכון אני בטוח שהם עשו טעויות אבל דיי מספיק תתקדמו אלין ואלירז המתוקים אוהבים אתכם
 

עפריטה

New member
אני לא חושבת שהגזימו כלל וכלל ,נהפוך הוא

חבל שלא עשו את זה קודם . ובואי אשתף אותך בעוד משו, לי היה ברור בגמר כשאלין יצאה ,שאלירז יקח ואפילו כשאמרו חסרים 1000 קולות ובלבלה אני את הקריאות יששששששששששששש כבר צעקתי בזמן ששניהם היו בבית. ולמה אני מספרת את זה ,כי זה היה כל כך ברור שלסער וגרורותיו אין הסכמה ואהדה בחוץ זה היה פשוט לא יתכן. החשש היחידי שהתגנב ללבי שהבנאדם אחרי שיצא מהבית פשוט ינסה להתאבד ,עם כל אישיות ה"דודו טופז" שלו ועם חוסר היכולת להתמודד עם כשלונות וביקורת ,אבל כשראיתי אותו מדדה מראיון לראיון ומהרצאות ב"יום האשה " חשבתי לעצמי ,העולם נשרף ואנחנו השחקנים הראשיים הבנאדם נראה מחוייך למוות ולא מפנים בעליל כ-ל-ו-ם. אז חזרה אלי תחושת המשטמה והגועל ,באמת ובתמים אבדתי את אמוני בתקשורת "החושבת" והמבקרת. היום כשראיתי את התוכנית של גיא פינס ,חזרה אלי חדוות האמונה בצדק צדק תרדוף:) מיצידי שיתאבד או שיתחיל טיפול פסכולוגי דחוף ,אותי הבנאדם מעניין כשלג דאשתגד.!!
 

schmoopy

New member
לא הגזימו, כנראה לא הבנת את המסר הפמניסטי

והמסר החינוכי, אם ההורים לא יודעים לחנך בחורות איך לנהוג במצבי זוגיות ומציאת בן זוג מתאים, אולי גיא פינס צריך להרים את המושכות? והכתבת שלו? שאפו! כל הכבוד לו. סער רק מסמל את הגבר הנאלח שמתוי בקרבנו והכתבה מצביעה לאיזו סיטואציה לא כדאי להיכנס. סער הוא סימבול ותו לא.
 
סער תמיד אמר מי שפוגע בי אני פוגע שבעתיים

אז אל תרחמו עליו כל ההשפלות שעשה לאיילה ולבולבולון מן הסתם חוזר אלין כמו בומרנג,ושבעתיים
 

balbala5

New member
סער הביא את זה על עצמו לכל אורך העונה וגם...

עכשיו אחרי שהעונה הסתיימה בכל הראיונות שלו הוא ממשיך באותה קו, מעליל עלילות , מכפיש, לא לוקח על עצמו שום אחריות אישית למעשיו ולדברים שהוציא מפיו קבל עם ועדה, משקר במצח נחושה , וממשיך להצהיר הצהרות הזויות. הבן אדם חי בסרט . והתגובות שהוא מקבלות בהתאם !!! עדיין אני חושבת שאף מראיין לא העז לעמת אותו עם שאלות רציניות !
 

spinning1

New member
סער הוא המפסיד הגדול של האח הגדול

החיים שלו הרוסים בעקבות הקשר הבעייתי עם איילה הבעייתית
 
למעלה