הסירטון על סער בגיא פינס

מסכימה איתך וחושבת שזו הבעיה

אנשים רוצים לראות דם ועד שסער לא יודה בטעויות שלו יש תחושה של סיפור לא סגור. זה שאלירז לכאורה סלח לו ומסוגל לקבל את סער עם המגננות שלו, לא אומר שגם אנחנו הצופים מוכנים לכך. אני אישית עם כל ההבנה שלי שאת צודקת לגמרי בדברייך מחכה לראיונות עם סער רק כדי לראות אם יש מצב שהוא כבר מסוגל להגיד שהוא טעה. אני יודעת שזה לא יקרה, אבל זה הקלוז'ר שאני צריכה כדי לסגור את העונה הזאת. לדעת שסער הבין למה הוא הפסיד. אגב, ראיתי קודם כדי להיזכר את התכנית האחרונה של העונה הראשונה שבה יוסי בובליל יורד על ליאון וליאון בוכה. סער, תודה לאל, הוא לא בובליל ואלירז הוא לא שפרה, אבל חוסר היכולת של סער לראות במה הוא טעה מזכירה את בובליל והאצילות של אלירז מזכירה את שפרה. אני מקווה שלעונה הזאת יהיה סוף באמת טוב.
 
אני חושבת..

שלאנשים כמו סער אין את היכולת להודות בטעות גם אם בתוך תוכם הם יודעים את זה. מה שמנהל את סער זה ,אגו וכוח. אם בגיל 37 הוא לא השכיל להבין שאלו שני תכונות שיכולות להביא אותו למקומות הרעים ביותר, אני בספק אם עכשיו זה יקרה. תראי מה הוא מוכן לספוג ולא להתכופף אפילו במעט גם כשזה מתבקש. אז מתוך זה הבנתי שאין טעם לצפות לכלום ממנו. בסופו של דבר מי שצריך לחיות עם זה, זה הוא עצמו, לא אנחנו.
 
חח כיפה אדומה גם מרדה בדרכה שלה.

אמא שלה אמרה לה לא לסטות מהשביל והזהירה אותה מלדבר עם הזאב הרע (גבר/סער). אבל כיפה אדומה (ילדה/איילה) לא היתה קשובה לאמא, וכן דיברה עם הזאב (גבר/סער) ואפילו נענתה לבקשתו להנות מהיער. השובבה בנתיים הלכה לקטוף פרחים. מה שאומר שלזאב (גבר/סער) היתה השפעה יותר גדולה על כיפה אדומה (ילדה/איילה) מאשר היתה לאמא עליה. תמימה או מרדנית כיפה אדומה? (איילה) חח..בכל אגדה אפשר לראות את הדברים מהמון זויות.
 
פייה טובה לא תמשוך אליה גבר תפוס

גם תפוס רגשית, זה עדיין תפוס. אבל "הפייה" שלך התעלמה מזה והפעילה את מקל הקסמים שלה כדי למשוך אותו רגשית אליה. נקודת ההתחלה היתה גרועה ולכן גם לה יש חלק בתוצאה.
 

itzik531

New member
צריך להחליט היא תמימה או טורפת גברים

בתעודת הזהוי שלה שאמרה שהיא יודעת איך לסובב גברים ויודעת איך לחזר אחריהם או פה שאתם מציגים אותה כשיה תמימה שהאהבה עיורה אותה אז צריך להחליט היא שיה תמימה או טורפת גברים
 

tWiS tEd

New member
מסתבר שהיא לא ממש טורפת

אפילו את בער היא לא יכלה להשיג. אהב אותה כשהיה זקוק לה, וברגע הראשון שלא היה צריך אותה הפסיק לאהוב.
 

55יפית55

New member
אם אני מצמצמת את מה שאתה בעצם אומר למשפט אחד

הייתי אומרת שאם הוא היה עושה צחוק מבחורה אחת "מילא", אבל הוא עשה צחוק בעצם משתי בחורות וזה מעשה גועלי....
 

balbala5

New member
סער בגד בבולבולון עם איילה דנה תמרה וניסה גם

עם בירדי . רק שזה לא הלך לו איתה. בכל הזדמנות סער חזר והצהיר שאין לו גבולות והוא אכן הוכיח זאת הלכה למעשה - אין לו עצם בלשון ואין לו גבולות , נדמה לו שהכל מותר לו ושכולם צריכים לסור למרותו.
 
סער ומעיין

רק שתבינו חלק ממערכת היחסים המעוותת בנייהם כשניהלו מערכת יחסים סער הכניס למיטתו כול מיניי חברות וטען שזה לא בגידה ביגלל שהוא לא קיים איתם יהסים דנה טענה באח הגדול שזה ועוד איך בגידה ולכזאת מערכת יחסים מעיין היסכימה פלוס הכינוי המשפיל בולבולון וכשעזבה את דירתו טענה שלא על הרומן כעסה אלא סלדה מהגבר האינפנטילי שניגלה לה מהמסך.
 

רקלוש

New member
גילוי נאות: שפטתי את איילה לחומרה

אך לאחר שיצא לי להראות שידורים חוזרים בברור ניתן לראות בדיעבד את כל השתלשלות מערכת היחסים החולנית של סער ואילה מהתחלה ואין שמי שאחראי לכ מה שקרה שם הוא סער.. שלא הניח לאיילה שצעירה ממנו ב-יותר מ-10 שנים הוא השתמש בנסיון החיים הרב שיש לו עם נשים ואין ספק שיש לו הוא האכיל הרבה מאד נשים בול שיט... סער עשה הרבה מאד מניפולציות רגשיות והן שכליות ולא הניח לאיילה.., איילה ביקשה ממנו מספר פעמים שיניח לה אך הוא לא הרפה...הקטע הכי צורם לצפות בו שנית היה עוד לפני תחילת הקשר שהתהדק ביין שנייהם שאיילה מתחננת לפניו שיפסיק להכאיב לה פיזית ואז יצא לו מין חיוך נבזה ג'י הגיע כדי להרגיעה ולתמוך באיילה אך הוא הוא סילק את ג'י... לפי הקטע מהזה ניתן בפירוש לקלוט על סער שהוא נהנה להכאיב לנשים... גבר שפוגע בנשים באופן כל כך אכזרי יכול להעיד להעיד על שנאה לנשים ויש סיכוי סביר להניח שהוא בארון...אם מישהוא יכול להוריד את הקטע לכאן יהייה נהדר, כדאי לחזור ולצפות בקטע הזה הוא חזק!!! ולגבי אילה ואלירז בהתחלה היו להם יחסים מאד נחמדים וחבריים והתחילה קרבה מסויימת בינייהם, מי שבברור הרס להם היה סער הקנאי שלקח בעלות על איילה והצמיד אותה טוטאלית אליו תוך כדי הפעלת מניפולציות ושקרים. הפרקים שבם מדובר הם 7 -8 ואולי 9 לא זוכרת...
 
אצלי זה היה ההיפך

בהתחלה אני מאוד ריחמתי על איילה. באמת. אני הבנתי שהיא התאהבה בייצור איום ונורא מבחינתה, כי היה לי ידע אישי על סער בתור גבר שמשתמש וזורק, משתמש וזורק, ולא רק זאת אלא גם לא בוחל לספר סיפורים לחברים על ההיא ועל ההיא ואיך היא במיטה וכו', בקיצור בחור מגעיל ברמות. הקטע הוא שהתחלתי לא לסבול את איילה לקראת הסוף כשהתחילה להשמיץ את אלירז גם באח הגדול וגם כשיצאה ממנו. או אז חטפתי עליה את הקריז ולא ריחמתי עליה יותר. בבחינת המרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר לרחמנים. אני לא מרחמת עליה לרגע. כל אחד מקבל את העונש שלו בין אם במוקדם או במאוחר.
 
למעלה