הסירטון על סער בגיא פינס

tWiS tEd

New member
אלירז כיבד את עדנה ודעותיה

לא משנה מדוע ולא משנה הסיבה. גם אם הייתי מתנהגת בדיוק כמו סער, אני חושבת שזו זכותו של אלירז לתמוך במי שהוא רוצה. במיוחד אם זה מישהו שלפני רגע תמך בו. אולי אם את וסער הייתם יודעים כמוב מהוא, לא הייתם קטנוניים כל כך בגלל סיבה כל כך פעוטה. ותפסיקי לשלוח אותי לסנגור העלוב הזה. הוא לא מעניין אותי. חבל שאת מתעסקת בקטנות במקום להסביר לי אחת ולמיד איך את יכולה לאהוב ולהעריץ אדם אלים שהשפיל והכאיב לבחורה שאוהבת אותו שוב ושוב במהלך כל המשחק?
 

האחות 2

New member
פתאום לא משנה הסיבה כשזה נוגע לאהוד שלך הא?

כמו שהוא התחמק מלענות לי בפורום. אבל בשימחה אענה לך, אני מעריכה את סער בכל הנקודות שהתייחסתי אליהן קודם ואם לא הבנת אז בגלל שהוכיח את אהבתו להמדינה,תורם ורוצה לתרום לחברה,חכם,רגיש , משכיל ,אוהב,עוזר ,חבר טוב ובכלל מדהים ומקסים ! מי שיכלה למנוע השפלה וכאב כשנאמר לה "לא" במפורש והמשיכה להקשות זו מי שבחרה גם להתעלם מחברה קודמת שאולי לא שכח.
 

anonimit75

New member
הרוב נכון רק חבל שאת לא מסוגלת לבקר את פגמיו

באופן שאת משבחת את יתרונותיו. הבחור הוא צייד נשים. פלרטטן ,בוגדני ,חסר עמוד שידרה בכל הקשור לנשים. בחור מנופח ויהיר שלא נותן מספיק קרדיט לאנשים אחרים. מונע על ידי אגו ולא מסוגל לקבל ביקורת. חושב שהוא תמיד צודק ולא מסוגל להקשיב. הוא רגיש בעיקר לעצמו , חסר סבלנות, ילדותי ,כוחני ואגרסיבי מדי (תקרית הטישו הייתה אינפנטילית עד כדי מבזה בטימטומה) ... מרוב הערצה את מטאטאת מתחת לשטיח את כל הפגמים שלו (זה בדיוק מה שעשיתי אני ) וחבל... הוא רחוק מלהיות מדהים. הוא אומנם איכותי אבל אישיותו כ"כ בעייתית שהכל מתגמד לעומת זה. יצא שכרו בהפסדו.. לא סתם הוא מושמץ כ"כ .. אנשים ראו את הפגמים ולא היו סלחנים כלפיו כמו שאת... מרוב אהבה אתם מסונוורים
 

האחות 2

New member
על טעם וריח אין מה להתווכח!אמרו חכמים.

עובדה שגם לשכת עורכי הדין הזמינו אותו להרצאה ועוד ביום" האישה הבין לאומית" הם גם מסונוורים המשכילים הללו? ועובדה שגם זומן להרצות בעמותה למען "חולי סרטן" הגם הם לא רואים את פגמיו?
 

anonimit75

New member
מה עניין שמיטה להר סיני?

קודם כל , היו שמועות שלשכת עורכי הדין לא הזמינה אותו להרצות. שהוא בא לבד וביקש לנאום אז אפשרו לו בכיף... כנ"ל בעמותה למען חולי הסרטן. הוא התנדב לנאום שם.. חוץ זמה, אף אחד לא אמר שהוא לא יודע לדבר ולהתנסח (זה אחד הדברים שהוא דווקא טוב בהם) ,אז אם הוא בא בכוונות טובות, לעזור ולהתנדב למען למטרה טובה אף אחד לא יגיד לו לא. גם אם הרוב חושבים שהוא בן אדם מאוד בעייתי.
 

anonimit75

New member
ואגב, אם את נותנת דוגמה

אני יכולה לתת דוגמה הפוכה שיכולה להשתמע כביקורת שלילית והיא שהסנגוריה הציבורית וויתרה על השירותים של סער... מעניין למה? אגב, אני לא טוענת שיש בהכרח קשר רק מציינת עובדה.
 

האחות 2

New member
הרשי לי לגחח, רב סרן שמועתי אמר לך את כל זה?

מאין לך לגבי השמועות הללו? נראה לך שאין לסער מה לעשות אלא לרוץ ביום האישה ולבקש שיתנו לו לדבר שם? או שגם הסנגוריה הציבורית ויתרה על שרותיו, בעוד שסער בעצמו בראיון אמר שיש לו יותר לקוחות ולא משנה מאין הגיעו. אז כפי שלא נתת לי סקרים לגבי ה"רוב" הנשי שנגדו , הואילי להביא הוכחות לדבריך כי אני ראיתי אחרת. ואגב , איך היית קוראת לסער אילו היה המצב הפוך במיקרה האמבטיה? היית מכנה אותו "מטריד מינית " לא? אז לאור תכונות השליליות שציינת לגביו, אני מסכימה איתך בדבר אחד שהוא חובב נשים. אבל אין מחזרות אחריו יותר ולפעמים בכפיה עד שניכנע להן במבוכה.
 

tWiS tEd

New member
עזבי אנונימית.

המצב אבוד. היא לא עונה ולא מגיבה לעניין. קופצת מנושא לנושא ושולפת תירוצים מה... בקיצור מוכיחה את מה שתמיד כולנו ידענו: רק חסרי מוח מעריצים את סער הדביל. ועם שכמותם אין טעם להתווכח או להאיר את עיניהם. כשאין מוח אין עם מי לדבר.
 

rolli1

New member
שקרנית. זו לא שמועה

הדברים נבדקו בלשכת עורכי הדין. סער לא הוזמן להרצות ביום האישה הבינלאומי. הוא בא לשם כמו כל אחד בקהל והתחיל לדבר בלי שהוזמן. תשאלי את אירית פדלון מהלישכה שמאוד מגנה את התנהגות סער באותו אירוע.
 

anonimit75

New member
זה מה אדם מוכן לעשות כדי לשפר תדמית

אותי דווקא מצחיק שדברים הגיוניים גורמים לך לגחך . סער יעשה הרבה דברים כדי לשפר תדמיתו הנוראית בציבור ובתקשורת.יתן נאומים חינם ויגיד מה שכולם רוצים לשמוע ולו בשביל שישכחו לו מה שהיה. עובדה שהנאומים האחרונים קצת הטיבו עימו...חבל שאת כ"כ מקובעת ומסונוורת הערצה... העיקר שזה עושה לך טוב
 

האחות 2

New member
הנאום שלו "האשה היא שידרוג לגבר" רק מוכיח לך

שאפילו אם לא הוזמן ואמר זאת ,למרות שגם בבית האח אמר שהוא מעריץ נשים,והתקבל בתשואות שהוא אכן חובב נשים. ו"פסגת" השיפור תדמיתה של איילה הוא ה"תבוריס"?הרשי לי שוב לגחח ,מהו מושא ערצתך!
 

anonimit75

New member
מעולם לא אמרתי שאיילה היא מושא הערצתי

היא ממש לא אבל היא עדיפה על סער האדיוט באלף מונים...לפחות היא בוגרת, מאופקת ושקולה . ואת תמשיכי לגחך.. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא כי מינו הוא..הצחוק כאן הוא על חשבונך ועלייך בלבד.
 

anonimit75

New member
את יכולה להמשיך להתלהב מהבבון שלך..לא אגיב לך

יותר. שיהיה לך כל טוב
 

האחות 2

New member
תיקון: איילה רדפה אחרי סער ולכן אם כבר בדיחה

אז הזרזיר=איילה. ולגבי "השובניסטית" הבדיחה הורסת אותי עד כה ,בעיקר בהתחשב בזה שאני אוהדת את האמירה שנאמרה"האישה שידרוג של הגבר" ורק לבסוף אומר לך שלהכפיש גבר בתוכנית זה פחות מבדח אותי! ושיהיה לך חג אביב פורח!
 

itzik531

New member
אלירז הסכים לתת אסימון למפה כי

אולי הוא מאמין שזכותו של כול אחד להביעה את דעתו ולא כמו סער שמי שדעותיו לא תואמות הוא סותם לו את הפה אגב אני מאוד מאוד רחוק מהאז'נדה הפוליטית של עדנה אח בכול זאת זכותה להביע את דעתה
 

האחות 2

New member
ואולי עדנה חיפשה במה דרך האסימון?וזה מה שסער

מנע ממנה ,בעוד שבתחילה אלירז אמר בפרוש שלא יתנו לה במה.אז למה פתאום הוא מתחנף אליה?
 

itzik531

New member
ברור שהיא רצתה במה

גם סער רצה במה וגם אלירז מי לא רצה שם במה אבל יש כאלה שרוצים את הבמה רק לעצמם ומעדיפים שישמע רק הקול שלהם ויש כאלה שדוגלים בדמוקרטיה ומוכנים לאפשר גם לאחרים לדבר זה לא אומר שהוא הסכים לאג'נדה שלה ובקשר למפה היא יכלה לתלות אותה איפה שהיא רוצה כמו שלא הצליחה לשכנע בחוץ גם לא היתה מצליחה בפנים אגב אים הוא עורך דין כול כך טוב הוא יכל לנהל איתה ויכוח אני בטוח שהוא היה מנצח בויכוח כול ילד בחטיבת בניים היה מנצח אותה בקלות בויכוח הזה
 
למעלה