הסירטון על סער בגיא פינס

../images/Emo79.gifתוכי|../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif

חלאס כבר עם המסלפת, יאללה נמאס ממך.
 

צופה2020

New member
איילה קיבלה מה שביקשה. היא פתחה דלתות

ענקיות כדי שיפגעו בה. הבינה שכך או כך זה יהיה כדאי. אני עומדת על כך לכשיצאה מהבית הבינה כי רק "הרומן" ההזוי ישאיר אותה על המפה. איזה אהבה ואיזה נעליים. היה לה נוח והוא היחיד שתייחס אליה בבית, לפעמים. גם אם , לטענתך , אהבה , אזי לא אקבל חכמה. כי במבחן הזה של חכמה ניכשלה ובגדול. אני עדיין עומדת על כך שהייתה כאן פוזה אחת גדולה כולל ביציאה.
 

יולנדה4

New member
מהההההההההה?איזה עם?הלו הלו אני העם ואני לא

אוהבת אותה בכללללללללללללללללללללללללללללללל איכס איילה
 

מייליי

New member
מה שהכי צימרר אותי להיזכר מסער ....

את ההצגה שעשה לפני המצלמות שהוא "כאילו" מתענה ומתפתל מכאבים כשאיילה הודחה . איך בתמימותי חשבתי שזה אמיתי
לא אשכח לו את זה
איך השפיל אותה לפני כולם עם הטישו מלא באפר איך היה קטנוני על כל ציוץ שלה שלא נראה לו היה מחרים אותה ליום שלם והיה משאיר אותה לבד בידיעה שהוא היחיד שנמצא שם עבורה . ועוד הרבה דוגמאות מצמררות כאלו ... זער חייב טיפול לפני שהוא מתקרב שוב לאישה .
 

יולנדה4

New member
למה לפגוע?איילה פגעה בעצמה כשהיא ידעה שלסער י

יש חברה בבית והתעלקה עליו אז היא פשוט קיבלה את מה שהתבקש מסער ''ווט כאם אראונד גוז אראונד '' אין מה לעשות זה ילמד אותה לא להתעסק עם תפוסים
 
אוי ואבוי לאיילה אם תחזור אליו סער לעולם לא

ייראה בעייני יוצר כגבר נורמלי ואני מודה בטעות שטעיתי לגביו ובאותה מידה שמח שאיילה הייתה הפייבוריטית שלי ואל תתקפו סתם בבקשה!
 
קטן עליו

אז התנהגו בצורה מגעילה אז מה ? עד ראשית השבוע הבא זה יישכח. אגב, מי שרוצה לצפות בתמונות טריות של סער מהשקת הדיסק החדש של רמי קלינקשטיין, מוזמן להכנס לואלה סלבס.
 

רקלוש

New member
לגבי סער ואיילה צריך שניים לטנגו, איילה רחוקה

מלהיות כיפה אדומה שהלכה בתמימותה ביער והזאה הרשע: סער טרף אותה... היא שיתפה פעולה עם סער והיתה מודעת לכך שהם משתמשים אחד בשניה...זה שהוא העדיף לסיים את המשחק באמצע...tough luck....שתתמודד!!!
 
התאכזבתי, לירון הייתה עדינה מידי

ציפיתי לגינוי אמיתי. ציפיתי שסוף סוף מישהו יבוא ויגיד את האמת - סער הוא טינופת. אדם בזוי ודוחה שצריך להיות מנודה מהחברה. ה"מקום השני" שהוא לכאורה זכה בו - הוא בדיחה, הוא ב"מקום השני" הכי שנוא במדינה אחרי צוררינו וזו הסיבה שהשאירו אותו לגמר, כמו שאנשים היו מצביעים נגד אוייב, כך נרתמו להצביע נגדו. ובמקום זה מה קיבלנו? - לירון מתנחמדת "אויש הוא עורך דין שלא יודע לאהוב, אויש בנות תיזהרו ממנו, אויש בולבולון אל תחזרי אליו". אני מתחילה להאמין שאכן במקום לקלל את הבבון הדוחה, כל המטרה של ההצגה הזאת הייתה להלל את השפנה השרלילה, כדי לרכב עוד קצת על הגל הריווחי של "איילה המפגרת היא מסכנה אז נסלח לה". נראה להם?
 

laVita

New member
בשביל תוכנית בידור היא עשתה את המקסימום

היא נקתה עמדה ברורה ולא העבירה את זה בהומור. אייטם רציני ותקיף. לא נוהגים לעשות את זה בתוכנית.
 
../images/Emo215.gif../images/Emo202.gifיום שני בערוץ 24 מ15:00 עד 18:00

אלירז, סער,אלין, פותנה, גואל, איילה וארז נפגשים באולפן החם ומדברים על מה שהיה באח הגדול . תהנו :)
 
למעלה