הכרות

Sweet 6teen

New member
../images/Emo20.gifהכרות../images/Emo20.gif

טוב, כל הזמן מצטרפים אנשים חדשים וזה אחלה!!!! (ואני דיי חדשה בעצמי..) אז יש לי פה כמה שאלות מעניינות שאני אשמח שתגיבו עלייהן!!! תהנו...
שם :
תאריך לידה+גיל :
קינוח/ממתק/עוגה (או כולם) מועדפים :
צבע/ים אהובים :
חיה/יות אהובה+יש/אין :
מקצוע (בבית ספר) אהוב :
עונה אהובה (חורף, קיץ, סתיו,אביב) :
מאמינה בגורל?
גלידה אהובה :
מאמינה באהבה ממבט ראשון?
בליינד דייט (כן/לא) :
את מי היית לוקחת לאי בודד?
הדבר שהכי היית רוצה לקבל :
ברגע זה עם מי הכי היית רוצה להיות ואיפה? אוקיי אני יודעת שיש פה מלא שאלות... אני מקווה שזה יהיה שאלון מעניין ושימצא חן בענייכן... ואפשר להוסיף שאלות/פרטים כמה שתירצו!!
 

Sweet 6teen

New member
*סורי.... שוב.. אני ../images/Emo26.gif

שם: מעין...
ת.לידה+גיל: 16.9.1987 בת 16+
עוגה: עוגת שוקולד חמה עם גלידה!
צבעים: סגול וירוק!
חיה+יש/אין: כלב/חתול/דולפין/נמר ואין לי חיה בבית...
מקצוע אהוב: פסיכולוגיה!
עונה: אביב!!!
מאמינה בגורל? מאמינה מאוד!
גלידה אהובה: גלידת וניל עם עוגיות או עם פיצפוצי שוקולד...
אהבה ממבט ראשון? מאמינה! על הפעם הראשונה שראיתי את אורלנדו...
בליינד דייט: לא!!!!! זה פשוט אסון!
את מי הייתי לוקחת לאי בודד? את אורלנדו!!!!!!!!!!!
הדבר שהכי הייתי רוצה לקבל: את אורלנדו כמתנה ליומולדת 17!
ברגע זה עם מי הייתי רוצה להיות ואיפה: עם אורלנדו... ממש ממש ממש ממש לא משנה איפה....
 
אני אוהבת שאלונים../images/Emo9.gif../images/Emo170.gif

שם : שי
תאריך לידה+גיל : 16.11.87 - 16
קינוח/ממתק/עוגה (או כולם) מועדפים : מממ... שוקולד
צבע/ים אהובים : כתום, סגול וירוק
חיה/יות אהובה+יש/אין : סוס (
) כלב וחתול
מקצוע (בבית ספר) אהוב : גרפיקה ממוחשבת
עונה אהובה (חורף, קיץ, סתיו,אביב) : קייץ
מאמינה בגורל? לא
גלידה אהובה : שוקו בננה
מאמינה באהבה ממבט ראשון? לא
בליינד דייט (כן/לא) : זה אף פעם לא מצליח...
את מי היית לוקחת לאי בודד? את גיל...
הדבר שהכי היית רוצה לקבל : סוס
ברגע זה עם מי הכי היית רוצה להיות ואיפה? עם אורלנדו
... חחחחח... למי אכפת איפההה....
 

Michal Bloom

New member
שלי!!!../images/Emo25.gif../images/Emo26.gif

שם:מיכל יצחק
תאריך לידה:18.01.1990, בת 14
קינוח מועדף:גלידה, ושוקולד
צבע אוהב:סגול וצהוב!טוף נו גם ורוד..
חיה:2 תוכים
+חתול
+דגים(נחשב?)
אהובה:יש משהו שאני אוהבת ואין לי חבר..
מקצוע אהוב:ספורט
עונה אהובה:אביב למרות שאני קצת אלרגית
מאמינה בגורל:כן!!
גלידה אהובה:שוקולד
אהבה ממבט ראשון:יאפ, אני מאמינה..
בליינד דייט:אממממ, כן ולא....
את מי הייתי לוקחת לאי בודד?:אם זה משהו אז אורלנדו!
, אם זה חפץ, אז סירה..
הדבר שהכי הייתי רוצה לקבל:כרטיס טיסה להוליוד
, לשנה!
ברגע זה הייתי רוצה להיות עם:אורלנדו, במקום שקט שרק שתינו נהיה שם!
... ואין לי מה להוסיף, חוץ משאני בת מזל גדי(כמו אורלנדו!)..
 

T u r n e r 1

New member
אני../images/Emo26.gif../images/Emo8.gif

שם: לימור תאריך לידה: 15-11-89 בת 14.5 קינוח מועדף: כל דבר מתוק צבע אהוב: צהוב חיה: חתול, אין לי חיה בבית אהובה:
מקצוע אהוב: מה? כאילו בביצפר? כי אם כן אז כלום...
עונה אהובה: קיץ! (אבל רק בגלל החופש הגדול כי אחרת הייתי אומרת אביב) מאמינה בגורל: לא.. גלידה אהובה: הגלידה של מקדונלס' בשקל תשעים.. אהבה ממבט ראשון: לאאא........וואטאבר.. בליינד דייט: כנ"ל, אני לא מבינה בענייני אהבה את מי הייתי לוקחת לאי בודד?: אתם באמת לא יודעים את התשובה?
הדבר שהכי הייתי רוצה לקבל:כנ"ל (אבל לא נראה לי שאפשר לקבל אותו..) ברגע זה הייתי רוצה להיות עם: תעלו שתי שאלות למעלה..
 

DoRiT ChaN

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo36.gifאני../images/Emo26.gif

שם: דורית
תאריך לידה+גיל: 23.3 בת 14
קינוח/ממתק/עוגה: אמ... קינוח זה אותו דבר כמו ממתק או עוגה לא?
אני מעדיפה עוגה
מקצוע אהוב:היסטוריה
עונה אהובה:קיץ
טעםגלידה:שוקולד יאמי
מאמינה באהבה ממבט ראשון?: בטח שכן
בליינד דייט: לא
את מי היית לוקחת לאי בודד: אמ... אתם כבר יודעות (ויודע) את התשובה
הדבר שהכי הייתי רוצה לקבל: כרטיס טיסה לאנגליה
באגע זה עם מי הייתי רוצה להיות ואיפה?: אמ... לא יודעת תנו לי לחשוב על זה
 

DoRiT ChaN

New member
../images/Emo28.gif שחכתי 2 דברים

צבעים: סגול
חיה (יש/אין): כלב, חתול... אין:(
 

ThisIsJustME

New member
../images/Emo26.gifאני../images/Emo6.gif../images/Emo36.gif

שם : שירה תאריך לידה+גיל : גיל 15.5, תאריך לידה- 23/8/1988 קינוח/ממתק/עוגה (או כולם) מועדפים : כל מה שהוא שוקולד
צבע/ים אהובים : כחול, סגול, ורוד ושחור חיה/יות אהובה+יש/אין :חתוליםםם כולם, טיגריסים, נמרים וכו'..
מקצוע (בבית ספר) אהוב : אומנות
עונה אהובה (חורף, קיץ, סתיו,אביב) : חורףףףףף
מאמינה בגורל?: כן גלידה אהובה : אמריקאית מאמינה באהבה ממבט ראשון?: כן בליינד דייט (כן/לא) : לא את מי היית לוקחת לאי בודד?: החלטה קשה מדיי
הדבר שהכי היית רוצה לקבל : מנורת משאלות שתגשים את כל משאלותיי
ברגע זה עם מי הכי היית רוצה להיות ואיפה?: ת'אמת
בדיוק איפה שאני עכשיו...בבית שלי עם המשפוחה
 

ThisIsJustME

New member
ושחכתי לציין שחוצמזה שאני אוהבת

חתולים יש לי גם חתול אחד ומתוקי בבית
 

Sweet 6teen

New member
אוקיי בשעה טובה ומוצלחת יש לי חתימה

אני מצטערת ששיגעתי אתכן!!!! תודה על שיתוף הפעולה בהכרות :) הנה פיצוי על החירפון...
 

TrinMyQueen

New member
הולה! שאלוןןן! ../images/Emo9.gifחחח עונה ../images/Emo168.gif

שם: שחר
תאריך לידה+גיל: 1.3.90 ואם תחשבו זה יוצא 14 וחודשיים קינוח/ממתק/עוגה מועדפים: מילקשייק בתור קינוח, בתור ממתק או עוגיות או דובונים צבעים אהובים: בורדו,תכלת חיה אהובה: כלב, ואין לי, ההורים לא מרשים..
מקצוע אהוב: אין לי ממש, אבל אם מתעקשים, אז אמנות עונה אהובה: חורף שולט מאמינה בגורל: כן גלידה אהובה: ונילל מאמינה באהבה ממבט ראשון: כן בליינד דייט: לא את מי היית לוקחת לאי בודד: את אורלנדו
(זה בכלל לא היה צפוי) הדבר שהכי הייתי רוצה לקבל: כרטיס טיסה מסביב לעולם שיתן לי כניסה לכל מקום שאני רוצה, כולל לצילומים של אורלנדו ברגע זה, הסט של המורדים בארגנטינה וכו'
הבנתם תרעיון ברגע זה הייתי רוצה להיות עם: אורלנדו, לא משנה איפה וזה דווקא לא הרבה שאלות! בפורום המורדים הם עושים שאלונים של 250 שאלות בערך... והרבה שאלונים! אזז... חופשי
 

Eחנה

New member
נצל"ש../images/Emo70.gif

אתן יודעות על סרטים חדשים עם אורלי? אני שמעתי שיש 4... אם יש אז אתן יכולות להגיד לי מה השמות של הסרטים
זה מאוד חשוב
ואיך היה בלג בעומר
 

TrinMyQueen

New member
אז ככה ../images/Emo168.gif

טרויה -שקרוב אלינו מאוד קלציום קיד חוף מבטחים ממלכת גן העדן (משו כזה לא?) ויש את שודדי הקריביים 2 אבל הוא רחוק, יצא רק ב2006...
 

jen10

New member
../images/Emo42.gifזה שלי!

שם: אילה תאריך לידה+גיל:1.4.86
קינוח/ממתק/עוגה מועדפים: אני אוהבת מאוד שקולד, ופרות. צבעים אהובים:תכלת,ירוק בהיר חיה אהובה:כלב,חתול מקצוע אהוב:שירה זה המקצוע סוף הדרך עונה אהובה:החרוף בוודאי מאמינה בגורל: כן גלידה אהובה: טעם אגוזים מאמינה באהבה ממבט ראשון: כן בליינד דייט: לא את מי היית לוקחת לאי בודד: הייתי לוקחת את בריאן מווסטלייף הדבר שהכי הייתי רוצה לקבל: כרטיס טיסה לארה"ב, אני כבר מתה לטוס לשם ברגע זה הייתי רוצה להיות עם: עכשיו עם אורלנדו
 
למעלה