the silence girl1
New member
../images/Emo2.gif../images/Emo3.gif
כמה רעש!!!!!!!!! שששששששש........ רוצים לישון! יאללה. אחרי התחרפנות כזאת(תגל....... את אשמה
) אני עפתי לי ואל תסתכלו על השם שלע כאילו נפלתי מאיזה ירח(
) זאת לאא שמתי שאני ערה עכשיו! יאללה לילה טוב
כמה רעש!!!!!!!!! שששששששש........ רוצים לישון! יאללה. אחרי התחרפנות כזאת(תגל....... את אשמה