../images/Emo2.gif../images/Emo3.gif

כמה רעש!!!!!!!!! שששששששש........ רוצים לישון! יאללה. אחרי התחרפנות כזאת(תגל....... את אשמה
) אני עפתי לי ואל תסתכלו על השם שלע כאילו נפלתי מאיזה ירח(
) זאת לאא שמתי שאני ערה עכשיו! יאללה לילה טוב
 
הדרושקה! ../images/Emo9.gif

תני להן להרעיש כמה שבא להן, הא? ["לא רוצים לישון, רוצים להשתגע"
] חיחי... חיה עליך, מותק!
עדי
 
למעלה