יוני כמו החודש14
New member
../images/Emo184.gif
הגעתי הבייתה היום אחרי הרצאה מעניינת ביותר על אפילפסיה (מחלת הנפילה) ב"בלינסון"- שניידר שבבפתח תקווה ואם כניסתי הבייתה הציף אותי גל חום ומחנק שאין כמותו
אוףףףףףףףףף איתם
כל המשפחה שלי (אמא, אח ובן זוג של אמא) הם אנשי קיץ
וכל היום קר להם
הם מחממים את הבית ברמות על-אנושיות ואני לא יכולה לחיות פה יותר
(עוד סיבה לרשימת ה"למה לעבור לאבא
") אני לעומת זאת אדם של חורף וכמה שיותר קשה
אני אוהבת גשם שלא נדבר על שלג
אין דבר שעושה לי טוב יותר מלשמוע את הגשם דופק על חלוני בפרעות...:-{ לאחר 5 דקות בבית חטפתי את המיגרנה היומית ובאינסטינקט פתחתי חלון-לנשום קצת אוויר צח. איך שאני פותחת חלון אני שומעת את אמא יורדת במדרגות:"את לא פותחת לנו חלונות היום. קר ואנחנו סובלים מזה..." היא אמרה את זה במן טון החלטי כזה שלא מתאים לעניין. וזה נורא עיצבן אותי
. אז אני לא התווכחתי - לא יכולתי, אפילו היזדמנות לפצות את פי לא הייתה לי והיא כבר סגרה את החלון שלי (בחדר שלי- מסיגת גבול
) ואני כמעט מעולפת מכאבים החלטתי לא לעשות כלום ופשוט לקחתי את עצמי בלי יותר מידיי דרמות ויצאתי החוצה לאוויר הנקי והצלול... בקיצור, ככה כל היום יצאתי מהבית לטיולים (עם ובלי הכלבה שלי- שלא תמיד הועילה בטובה לבוא עימי...
) קצרים וארוכים ועכשיו אני בבית (עליתי למעלה גם למחשב וגם כי יותר קר פה.) דיי חנוקה רוצה אוויר... אני מרגישה כמו בכלא שלא נותנים לאסירים לנשום אוויר צח או לראות אור יום במשך המון זמן
(לפחות בסרטים זה ככה, אני לא מאמינה שגם במציאות...) אסור לי לפתוח חלון
אתם מבינים
דיקטטורה
ואחרי זה הם מתפלאים למה אני לא ישנה בלילה
אין לי מושג למה כתבתי את זה...
אבל משעממם לי ואני עייפה...
יוני
הגעתי הבייתה היום אחרי הרצאה מעניינת ביותר על אפילפסיה (מחלת הנפילה) ב"בלינסון"- שניידר שבבפתח תקווה ואם כניסתי הבייתה הציף אותי גל חום ומחנק שאין כמותו