../images/Emo184.gif

הגעתי הבייתה היום אחרי הרצאה מעניינת ביותר על אפילפסיה (מחלת הנפילה) ב"בלינסון"- שניידר שבבפתח תקווה ואם כניסתי הבייתה הציף אותי גל חום ומחנק שאין כמותו
אוףףףףףףףףף איתם
כל המשפחה שלי (אמא, אח ובן זוג של אמא) הם אנשי קיץ
וכל היום קר להם
הם מחממים את הבית ברמות על-אנושיות ואני לא יכולה לחיות פה יותר
(עוד סיבה לרשימת ה"למה לעבור לאבא
") אני לעומת זאת אדם של חורף וכמה שיותר קשה
אני אוהבת גשם שלא נדבר על שלג
אין דבר שעושה לי טוב יותר מלשמוע את הגשם דופק על חלוני בפרעות...:-{ לאחר 5 דקות בבית חטפתי את המיגרנה היומית ובאינסטינקט פתחתי חלון-לנשום קצת אוויר צח. איך שאני פותחת חלון אני שומעת את אמא יורדת במדרגות:"את לא פותחת לנו חלונות היום. קר ואנחנו סובלים מזה..." היא אמרה את זה במן טון החלטי כזה שלא מתאים לעניין. וזה נורא עיצבן אותי
. אז אני לא התווכחתי - לא יכולתי, אפילו היזדמנות לפצות את פי לא הייתה לי והיא כבר סגרה את החלון שלי (בחדר שלי- מסיגת גבול
) ואני כמעט מעולפת מכאבים החלטתי לא לעשות כלום ופשוט לקחתי את עצמי בלי יותר מידיי דרמות ויצאתי החוצה לאוויר הנקי והצלול... בקיצור, ככה כל היום יצאתי מהבית לטיולים (עם ובלי הכלבה שלי- שלא תמיד הועילה בטובה לבוא עימי...
) קצרים וארוכים ועכשיו אני בבית (עליתי למעלה גם למחשב וגם כי יותר קר פה.) דיי חנוקה רוצה אוויר... אני מרגישה כמו בכלא שלא נותנים לאסירים לנשום אוויר צח או לראות אור יום במשך המון זמן
(לפחות בסרטים זה ככה, אני לא מאמינה שגם במציאות...) אסור לי לפתוח חלון
אתם מבינים
דיקטטורה
ואחרי זה הם מתפלאים למה אני לא ישנה בלילה
אין לי מושג למה כתבתי את זה...
אבל משעממם לי ואני עייפה...
יוני
 

ש ק ד ב ת

New member
את את..קוטרית בואי לפה..

אני חושבת שאני אפנה אותך לפורום "קיטורים ותלונות". אני עם אמא שלך,כן קר,רוחות,סוגרים חלונות,ואם אפשר חימום 24 שעות. בלי שום קשר,אני חושבת על זה עכשיו את מזל תאומים,ואח שלי(שאני כל-כך לא מסתדרת איתו) ואנחנו בערך כמו חתול ועכבר) מזכירים לי את הריבים שאת מדברת עליהם. הוא פותח חלון,אני ואמא סוגרות,הוא עושה משהו,אנחנו מעירות. -שקד,שלא נרדמת,ויושבת עם ת-נ-ו-ר לידה
 
../images/Emo113.gif חורף../images/Emo70.gif

סתם... עבדתי עלייך...
(השפעתם של כבר |דגש| 3 לילות ללא שינה
(כמעט...
) תגידי
מה עניינים איתך
למה את לא נרדמת
מה עובר לך בראש
ספרי לי אהובה...
לא טוב לי שלא טוב לך...
 

ש ק ד ב ת

New member
ילדונת Welcome to the Club

אני סובלת מנדודי שינה,כבר שנה בערך. לילה זה לא לילה. כל דבר מעיר אותי,מתקתוק שעון חרישי ועד שאנשים קמםי לשירותים,זה הפך כבר למין הרגל שכזה. רואה את עצמי כבר בגיל 23 עם כדורי שינה
 

Cינדרלה

New member
חחחחח אני גם כמוך-

הימים שלי התהפכו לגמרי! אני ערה בלילה ישנה ביום! ואני מתגייסת עוד 13 יום ככה שזה ממש רע בשבילי... איך קוראים לך, סתם שאני ידע...
 

ש ק ד ב ת

New member
וואו באמת עוד 13 יום,לאן,לאיפה?!

את לא יכולה להשליך ככה "אני מתגייסת" ולא לפרט לי,אני דורשת מידע
וקוראים לי שקד,ואני מהרצליה. השאלות חוזרות אלייך
 

Cינדרלה

New member
וובכן

שמי מורן, אני בת 18 מראשל"צ.. אני מתגייסת ב- 4/2, שזה עוד 13 יום, כפי שציינתי. אבל אין לי מושג לאן ואיך... יש לי ב- 28/1 (יום הולדת לניק קרטר!) תחקיר בטחוני, מה ששולח אותי בטח לאיזה תפקיד מודיעין... אני לא ממש מבינה בצבא ובגלל זה מפחיד אותי שאני יידפק! חפיף- בסוף אני יסתדר..
 

ש ק ד ב ת

New member
אני רוצה להגיע כבר לצבא,

למרות שעכשיו בגלל שאני ביב´,כל הזמן מדברים איתנו על זה,ואיזה תפקידים ומה יש לעשות.. אבל אנירוצה כבר להגיע נראה לי חוויה כל-כך כייפית. את רוצה להתגייס?!
 
../images/Emo35.gif

היי מורן
מה שלומך
סתם מתוך סקרנות: מה לך ולניק קרטר
אני אקדים ואומר כבר עכשיו: גיוס קל
אני בטוחה שתעברי את השלבים הראשונים של הגיוס (טירונות וכו´...) שהם הקשים ביותר בקלות
יהיה טוב
יוני
 

Cינדרלה

New member
תשובות לשניכן-

בקשר לשאלתך, שקד- אני ממש, אבל ממש לא רוצה להתגייס! רציתי, אבל פתאום קלטתי שזה פאקינג שנתיים, שלצערי זה הורס לי כ"כ הרבה תוכניות שתיכננתי לעצמי וממש לא בא לי! הרי גם ככה אני ייתקע באיזה תפקיד מעאפן, כי אני צריכה לשרת קרוב לבית (בגלל שאמא שלי היא חד הורית ויש לה בעיות כלכליות קצת) אז אני בדוק ידפק כפקידה... בקשר ליוני, ניקר קרטר הוא האליל שלי כבר 8 שנים כמעט! "מה לך ולניק קרטר".. חחחח... העלת חיוך על שפתיי.. הלוואי והיה משהו... ניק קרטר הוא מקור כל ההשראות שלי! הסיבות לכל הדברים הטובים בחיי!
 
../images/Emo140.gif

מה הקשר בין שרות קרוב לבית לבין הבעיות הכלכליות
אני שמחה שהעלתי לך חיוך על הפרצוף
לחייך זה טוב
זה טוב שיש לך משהו שנותן לך השראה בחיים ומהווה את מקור הדברים הטובים בחייך...
 

Cינדרלה

New member
הקשר הוא-

שאני יענטו צריכה לשרת קרוב כדי לעזור לה.... בעעעעע לכי תביני את הצבא הדפוק הזה! בקשר להשראה- אכן.... ניק הוא החיים שלי! וזה כבר לא קטע של הערצה.... זה הרבה יותר מזה, כי את באקסטריט בויז הפסקתי להעריץ.. אבל אותו המשכתי....
 

Cינדרלה

New member
ממש סליחה- היה לי הפסקת חשמל!

בכל אופן- כן, הצבא החליט שאני יהיה קרוב.. מה אני יעשה. בקשר ל"למה דווקא ניק" זה סיפור ממש ארוווווווווך! תזכירי לי בהזדמנות אני מבטיחה לספר לך!
שיהיה לכווווולם לילה טוף! Cינדרלה (מורן)
 
לצערי...../images/Emo10.gif

למה דווקא 23
אני מכירה את זה...
לפני שעליתי לפה נשכבתי במיטה ואמרתי לעצמי:"טוב
אני עייפה, הגיע זמן לישון
שכלהעולם יתפוצץ אני ישנה
" ו........ הנה אני פה- איתך (לצערי או יותר נכון לצערך...) במקום להיות בחלום המאתיים...
למה
אין לי מושג...
לך יש
 

ש ק ד ב ת

New member
23..כדי שאני לא אגיד 20 או 19,כי אז

זה יותר ויותר מתקרב לגיל האמיתי שלי, ואנחנו בשלב של הכחשה/הדחקה ועד גיל 20+,אנחנו נישן כמו טייגר(יא רייט) ובכלל לא לצערי,הפסיקי לדבר שטויות. אני לא ממש יודעת למה,שזה מאוד עצוב כי אנחנו בגיל העשרה,שאמורות להיות בשיא השינה שלנו,וזה לא ממש ככה. כנראה לטבע חוקים משלו
. ד"א,את ישנה לפעמים צהריים,כי אני נרדמת בצהריים באופן טוב למדיי,וזה מה שקורה הרבה פעמים,שאני ישנה בצהריים,כי אז אני נרדמת טוב. גם את?! "I cant be losing sleep over this, but now I cant stop pacing Give me a few hours,I´ll have all this sorted out If my mind would just stop racing"
 
../images/Emo1.gif

ידעתי שתביני אותי לא נכון...:-| התכוונתי שלצערך כי היית מעדיפה לישון
עכשיו, לא לדבר איתי, לא כך הדבר
יש תקופות שבהן אני לא ישנה בכלל בצוהריים ועדיין אני עירנית להפליא כל היום (התקופות האלה עברו חלפו להן בשנייה שעליתי לתיכון...
) יש תקופת שבהן אני מגיעה הבייתה אוכלת וישנה שעה ואז אני מתפקדת כל היום (הייתי בתקופה כזו לפני שנכנסתי לנדודי השינה
) ויש תקופות שאני לא ישנה בכלל לא בצהריים ולא בלילה...
וזוהי התקופה הנוכחית...) |דגש| ב-א-ס-ה
כמו שידיד שלי אומר...
 

ש ק ד ב ת

New member
כן,הייתי מעדיפה,אבל שזה כבר הופך

למשהו נורמטיבי אז זה לא ממש משנה.. חייה בציפיה תמידית ליום שמשהו השתנה. דיי לאווירה דכאונית,אי אפשר ככה יותר! הבנתי שאת לומדת ברה"מש,במקרה באלון?! וזה ממש ממש קרוב אלי..ד"א
 
למעלה